Hoofdabonnementsovereenkomst

We have updated Our Master Subscription Agreement. If You are a new Subscriber, then this Master Subscription Agreement will be effective as of December 1, 2020. If You are an existing Subscriber, We are providing You with prior notice of these changes which will be effective as of January 1, 2021. For the previous version of Our Master Subscription Agreement, please click here. For a PDF version of this Master Subscription Agreement, please click here. If You are acquiring a subscription to a Service operated by Zendesk from an unrelated third party authorized to sell such subscriptions under a separate agreement with Zendesk, the terms of this Master Subscription Agreement shall be null and void, and the terms and conditions that govern Your access to and use of the Service are found here.

DEZE OVEREENKOMST VORMT EEN BINDEND CONTRACT MET U EN BEPAALT HET GEBRUIK VAN EN DE TOEGANG TOT DE DIENSTEN DOOR U, AGENTEN EN EINDGEBRUIKERS, AL DAN NIET IN SAMENHANG MET EEN BETAALD OF GRATIS PROEFABONNEMENT OP DE DIENSTEN.

Door het accepteren van deze overeenkomst, ofwel door het toegang krijgen tot/gebruiken van een dienst, of door agenten of eindgebruikers te autoriseren of toe te staan een dienst te gebruiken of toegang ertoe te hebben, stemt u ermee in gebonden te zijn aan deze overeenkomst vanaf de datum van een dergelijke toegang tot/gebruik van de dienst (de ‘’Ingangsdatum’’).Als u deze overeenkomst aangaat namens een bedrijf, organisatie of andere rechtspersoon (een ‘’Entiteit’’), stemt u in met deze overeenkomst namens die entiteit en verklaart u aan Zendesk dat u de bevoegdheid heeft om een dergelijke entiteit en diens gelieerde ondernemingen aan deze overeenkomst te binden, in welk geval de termen ‘’abonnee’’, ‘’u’’, ‘’uw’’ of een gerelateerde term met hoofdletter verwijzen naar een dergelijke entiteit en diens onderaannemingen.Als u niet over een dergelijke bevoegdheid beschikt, of als u niet instemt met deze overeenkomst, moet u geen gebruik maken van de diensten of het gebruik ervan autoriseren.

The purpose of this Agreement is to establish the terms and conditions under which Subscriber may purchase Zendesk’s Services and Consulting Services as described in an Order Form or in a Statement of Work signed by You.

In het geval van inconsistentie of strijdigheid tussen de voorwaarden van de overeenkomst en de voorwaarden van een bestelformulier of werkomschrijving, zijn de voorwaarden van het bestelformulier of de werkomschrijving van toepassing.Niet-Engelse vertalingen van dit beleid worden uitsluitend aangeboden voor uw gemak.De Engelse versie prevaleert in geval van dubbelzinnigheid of strijdigheid tussen vertalingen.

Inhoudsopgave:

Algemene voorwaarden:

  1. Toegang tot de diensten

  2. Gebruik van de diensten

  3. Looptijd, opzegging en beëindiging

  4. Facturatie, planwijziging en betalingen

  5. Vertrouwelijke informatie

  6. Eigendom en beveiliging van servicegegevens

  7. Privacypraktijken

  8. Tijdelijke opschorting

  9. Niet-Zendesk diensten

  10. Gratis proefperiodes

  11. Bètadiensten

  12. Intellectuele-eigendomsrechten

  13. Verklaringen, garanties en disclaimers

  14. Vrijwaring

  15. Beperking van aansprakelijkheid

  16. Externe dienstverleners

  17. Toewijzing, gehele overeenkomst en wijziging

  18. Scheidbaarheid

  19. Uitvoernaleving en gebruiksbeperkingen

  20. Verhouding tussen de partijen

  21. Mededeling

  22. Geldend recht

  23. Bepalingen inzake eindgebruik door de federale overheid

  24. Anti-Corruption

  25. Voortbestaan

  26. Definities

Supplemental Terms and Conditions:

  1. Exhibit A: Region-Specific Terms

  2. Exhibit B: Consulting Services

Algemene voorwaarden