• Aanmelden
  • Productondersteuning
  • Bedrijf
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Duurzaamheid
    • Juridisch
  • Contact
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk
  • Contact
  • Mobiel menu in/uitschakelen
  • Demo bekijken
  • Producten
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

    • Sunshine-platform

      Snel, open en flexibel

    • Apps Marketplace

      Apps, integraties en partners

  • Prijzen
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

  • Oplossingen
    • Onderneming

      Voer gesprekken bij elke schaalgrootte

    • Kleine en middelgrote bedrijven

      Groei zonder groeistuipen

    • Starters

      Geef jezelf een vliegende start

    • Werknemerservaring

      Behandel werknemers als klanten

    • Industrie

      Voorzie in de behoeften van de markt

    • Gespreksgerichte CRM

      Duurzame relaties met klanten opbouwen

  • Demo
  • Informatiebronnen
    • Blog

      Handleidingen, rapporten en best practices

    • Evenementen en webinars

      Met ons kom je tot nieuwe inzichten, waar je ook bent

    • Community

      Maak contact, leer en praat met Zendesk-gebruikers

    • Professionele diensten

      Krijg praktische hulp, gerichte ondersteuning of deskundige begeleiding

    • What’s New bij Zendesk

      Bekijk de nieuwe productupdates

    • API en ontwikkelaars

      Info over het met Zendesk maken van software

    • Partners

      Hoe je een Zendesk-partner vindt of wordt

    • Verhalen van klanten

      Ontdek hoe succes met Zendesk eruit ziet

  • Meer
    • Bedrijf
      • Contact
      • Over ons
      • Pers
      • Investeerders
      • Evenementen
      • Carrières
      • Diversiteit en inclusie
      • Duurzaamheid
      • Juridisch
    • Taal
      • English (US)
      • English (UK)
      • Español
      • Español (LATAM)
      • Português
      • Français
      • Deutsch
      • Italiano
      • Nederlands
      • English (Australia)
      • English (India)
      • English (Singapore)
      • 日本語
      • 한국어
      • 繁體中文 (台灣)
      • 繁體中文 (香港特區)
      • ไทย
  • Start gratis trial
  • Contact
  • Aanmelden

Juridische informatie en bronnen

  • Overeenkomsten en voorwaarden
  • Beleidslijnen en richtlijnen
  • Handelsmerken en intellectueel eigendom
  • Inkoop en leveranciers
  • Gegevensbescherming en privacy
Overeenkomsten en voorwaarden

Klantovereenkomsten en Gebruikersvoorwaarden voor producten en diensten

  • Hoofdabonnementsovereenkomst
  • Regiospecifieke voorwaarden
  • Voorwaarden voor professionele diensten
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Enterprise Services)
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Innovation services)
  • Lijst met Innovation services
  • Ontwikkelaar van toepassing en API-licentieovereenkomst
  • Gebruiksvoorwaarden marktplaats
  • Toewijzingen en overdrachten
  • Serviceovereenkomst inschrijving doorverkopers

Gegevensbescherming en privacy

  • Zendesk Trust Center
  • Privacybeleid
  • Kennisgeving inzake cookies
  • Overeenkomst voor gegevensverwerking (“DPA”)
  • Afschrijvingsbeleid voor functies
  • CCPA Addendum PowerForm
  • LGPD Addendum Powerform
  • BAA Powerform
  • Beleid inzake gegevensverzoeken van de overheid

Beleid

  • Beleid aangaande de verwijdering van gegevens
  • Beleid aangaande promotionele credits
  • Beleid aangaande regionale datahosting
  • Subverwerkersbeleid
  • Zendesk beleid aangaande gebruikerscontent en -gedrag

Productvoorwaarden

  • Toegankelijkheidsbeleid
  • Beleid inzake cookies in producten
  • Service-Specific Terms

Voorwaarden voor gratis proefperiode en bètadiensten

  • Gratis proefperiodes
  • Bètadiensten

Zendesk Product Accessibility

At Zendesk we don’t really think about Accessibility as a technical or business issue. We think about it as a human issue. It’s about inclusivity and opportunity for everyone.

The customer service industry is a source of jobs for millions of people, and if people can’t use our technology, they can’t access those jobs. Also, because we power customer service software for other companies, it’s our job to make sure their customers can get help, regardless of how they access technology or experience the world.

Our goal is not only to meet the industry standard, WCAG 2.1 AA, but to go beyond it wherever possible. We want anyone accessing Zendesk with assistive technology to encounter a successful and positive experience.

Accessibility is an ongoing effort, and we acknowledge that issues can slip through our release process. If you spot a problem with one of our products, please use one of the channels below to let us know.

What we’re doing

To deliver accessible products we pay attention to Accessibility throughout our release cycle. This includes:

  • Following the standards and documentation created by our Product Accessibility team.
  • Training everyone involved in delivering our products around assistive technology and Accessibility best practices. This includes, designers, engineers, product and program managers, and content writers. At a personal level we try to make sure all Zendesk product and engineering employees think about the humans at the other end of the internet by sharing stories and feedback.
  • Leveraging Garden, our design system, from early design through development to ensure an accessible foundation for all our products
  • Testing our products before release using both manual and automated techniques.
  • Conducting regular research with agents, admins and end users who rely on assistive technology to collect feedback and help us prioritize improvements.
  • Systematically tracking both remediation and new feature progress to drive quality improvements
  • Engaging third-party auditors to conduct regular compliance audits of our products.
  • Listening to feedback from customers. Please use the channels listed below to get in touch.

Please refer to our help center to review our current Accessibility features.

Recommended Screen Readers and browsers

Please refer to your specific Zendesk product system requirements for recommendations on Operating System and browser combinations. Make sure you are on the latest versions of all software so you benefit from Accessibility bug fixes.

To ensure the best possible screen reader support in Zendesk products, we recommend the following:

  • Windows: Use the latest version of Google Chrome, combined with the latest version of Jaws or NVDA.
  • MacOS: Use the latest version of Safari, combined with VoiceOver, which are both built into the operating system.

Accessibility Compliance

Zendesk uses the Voluntary Product Accessibility Template (VPAT), to publish an Accessibility Conformance Report (ACR), which documents an audit of our systems relative to WCAG 2.1 AA performed by a third party accessibility vendor.

One use of the reports is to describe how the accessibility features of the Zendesk product help federal agencies address the requirements of Section 508 Standards. This can assist Federal contracting officials and other buyers in making preliminary assessments regarding the availability of commercial “Electronic and Information Technology” products and services with features that support accessibility.

At this time we have the following reports available:

Product Accessibility conformance report Date updated
Support Agent Experience Support Agent Experience (VPAT 2.4) September 2022
Zendesk Web Widget for messaging
(recommended web widget for Accessibility)
Zendesk Web Widget (VPAT 2.4) September 2022
Guide Help Center Guide Help Center (VPAT 2.4) June 2022
Classic Mobile SDK for Android Classic Mobile SDK for Android (VPAT 2.3) December 2019
Classic Mobile SDK for iOS Classic Mobile SDK for iOS (VPAT 2.3) December 2019
Admin Center Admin Center (VPAT 2.3) December 2019
Classic Web Widget
(upgrade recommended to Zendesk Web Widget)
Classic Web Widget (VPAT 2.3) December 2019

How to get in touch

If you have questions about any aspect of Zendesk Product Accessibility, we offer the following channels for you to get in touch:

  • To learn about our compliance, please review the Accessibility conformance reports listed above.
  • If you have additional questions, please use the guidance at Zendesk Customer Support to get in touch.
  • If you encounter any issues with any of the above channels, please email accessibility@zendesk.com.
Zendesk

Koplopers in Klantenservice

Onze producten
  • Zendesk voor klantenservice
  • Zendesk voor sales
  • Sunshine-platform
  • Apps Marketplace
  • Productupdates
Belangrijkste functies
  • Ticketsysteem
  • Messaging & live chat
  • Helpcenter
  • Spraak
  • Communityforums
  • Rapporten & analyses
  • Answer Bot
  • Klantenservicesoftware
  • Ticketsysteemsoftware
  • Live chat-software
  • Kennisbank
  • Forumsoftware
  • Helpdesksoftware
Informatiebronnen
  • Beveiliging
  • Productondersteuning
  • Een demo aanvragen
  • Blog
  • Training
  • Partners
  • Webinars
  • Verhalen van klanten
  • Services
Bedrijf
  • Over ons
  • Pers
  • Investeerders
  • Evenementen
  • Carrières
  • Diversiteit en inclusie
  • Duurzaamheid
  • Contact
  • Sitemap
  • Systeemstatus
  • Juridisch
Favorieten
  • Wat is Zendesk?
  • Zendesk voor grote ondernemingen
  • Zendesk voor kleine bedrijven
  • Zendesk voor starters
  • Zendesk Benchmark
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Trends op het gebied van klantervaring

Abonneer je om nieuws en updates van Zendesk te ontvangen.

Doe mee

Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid. Zendesk gebruikt de informatie die je verstrekt om je in de toekomst af en toe e-mails te sturen over Zendesk-producten, -diensten en relevante inhoud. Ik kan me uitschrijven wanneer ik maar wil.
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Bedankt dat je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief! Je kunt je voorkeuren bijwerken of je afmelden wanneer je maar wilt.

Welkom bij de club!

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Gebruiksvoorwaarden Privacyverklaring Kennisgeving inzake cookies Cookie-Instellingen ©Zendesk 2023