• Aanmelden
  • Productondersteuning
  • Bedrijf
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Social Impact
    • Juridisch
  • Contact
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Overtref de verwachtingen van elke klant.
  • Contact
  • Mobiel menu in/uitschakelen
  • Demo bekijken
  • Producten
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

    • Sunshine-platform

      Snel, open en flexibel

    • Apps Marketplace

      Apps, integraties en partners

  • Prijzen
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

  • Oplossingen
    • Onderneming

      Voer gesprekken bij elke schaalgrootte

    • Kleine en middelgrote bedrijven

      Groei zonder groeistuipen

    • Starters

      Geef jezelf een vliegende start

    • Interne helpdesk

      Behandel werknemers als klanten

    • Industrie

      Voorzie in de behoeften van de markt

  • Demo
  • Informatiebronnen
    • Blog

      Handleidingen, rapporten en best practices

    • Webinars

      Met ons kom je tot nieuwe inzichten, waar je ook bent

    • Evenementen

      Laten we een afspraak maken, maar wel veilig afstand houden

    • Community

      Maak contact, leer en praat met Zendesk-gebruikers

    • Professionele diensten

      Krijg praktische hulp, gerichte ondersteuning of deskundige begeleiding

    • What’s New bij Zendesk

      Bekijk de nieuwe productupdates

    • API en ontwikkelaars

      Info over het met Zendesk maken van software

    • Partners

      Hoe je een Zendesk-partner vindt of wordt

    • Verhalen van klanten

      Ontdek hoe succes met Zendesk eruit ziet

  • Meer
    • Bedrijf
      • Contact
      • Over ons
      • Pers
      • Investeerders
      • Evenementen
      • Carrières
      • Diversiteit en inclusie
      • Social Impact
      • Juridisch
    • Taal
      • English (US)
      • English (UK)
      • Español
      • Español (LATAM)
      • Português
      • Français
      • Deutsch
      • Italiano
      • Nederlands
      • English (Australia)
      • English (India)
      • English (Singapore)
      • 日本語
      • 한국어
      • 繁體中文 (台灣)
      • 繁體中文 (香港特區)
      • ไทย
  • Start gratis trial
  • Contact
  • Aanmelden

Juridische informatie en bronnen

  • Overeenkomsten en voorwaarden
  • Beleidslijnen en richtlijnen
  • Handelsmerken en intellectueel eigendom
  • Inkoop en leveranciers
  • Privacy en gegevensbescherming
Overeenkomsten en voorwaarden

Klantovereenkomsten en Gebruikersvoorwaarden voor producten en diensten

  • Hoofdabonnementsovereenkomst
  • Regiospecifieke voorwaarden
  • Voorwaarden voor professionele diensten
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Enterprise Services)
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Innovation services)
  • Lijst met Innovation services
  • Ontwikkelaar van toepassing en API-licentieovereenkomst
  • Gebruiksvoorwaarden marktplaats
  • Afschrijvingsbeleid voor functies
  • Toewijzingen en overdrachten
  • Serviceovereenkomst inschrijving doorverkopers

Privacy en gegevensbescherming

  • Zendesk website voor privacy en gegevensbescherming
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Overeenkomst voor gegevensverwerking (“DPA”)
  • CCPA Addendum PowerForm
  • LGPD Addendum Powerform
  • BAA Powerform
  • Beleid inzake gegevensverzoeken van de overheid

Beleid

  • Beleid aangaande de verwijdering van gegevens
  • Beleid aangaande promotionele credits
  • Beleid aangaande regionale datahosting
  • Subverwerkersbeleid
  • Zendesk beleid aangaande gebruikerscontent en -gedrag

Productvoorwaarden

  • Toegankelijkheidsbeleid
  • Beleid inzake cookies in producten
  • Service-Specific Terms

Voorwaarden voor gratis proefperiode en bètadiensten

  • Gratis proefperiodes
  • Bètadiensten

Voorwaarden voor professionele diensten

Indien Abonnee Zendesk inschakelt voor het verlenen van Professionele Diensten:

1. Toepassingsgebied en aanstelling. Zendesk gaat hierbij akkoord met het leveren van de professionele diensten (waaronder eventuele opleidings-, succes- en implementatiediensten) (gezamenlijk “Professionele Diensten”) zoals aangegeven op een wederzijds overeengekomen en ondertekende Statement of Work (“SOW”) of ander schriftelijk document (zoals een “Beschrijving van Professionele Diensten” op een Bestelformulier) in ruil voor de daarin vermelde vergoedingen (“Vergoedingen voor Professionele Diensten”). In een SOW of ander schriftelijk document worden het toepassingsgebied, de vergoedingen, de aard en andere relevante kenmerken beschreven van de diensten die door Zendesk aan de Abonnee worden geleverd als onderdeel van de Professionele Diensten, waarop de voorwaarden van de Overeenkomst van toepassing zijn. Zendesk is niet verplicht om enige Professionele Diensten uit te voeren totdat beide Partijen wederzijds een SOW of Bestelformulier met betrekking tot dergelijke Professionele Diensten zijn overeengekomen en hebben ondertekend.

2. Uitvoering en acceptatie van professionele diensten.
2.1 Zendesk en de Abonnee komen overeen te goeder trouw samen te werken om de Professionele Diensten tijdig en op professionele wijze naar tevredenheid te voltooien.

2.2 Zendesk zal de Professionele Diensten uitvoeren door middel van gekwalificeerde werknemers en/of aannemers van Zendesk die geen werknemer zijn (“Onderaannemers” en samen met de werknemers van Zendesk voor de doeleinden van deze Aanvullende Voorwaarden, “Personeel voor Professionele Diensten”).

2.3 De Abonnee stemt ermee in om, zonder kosten voor Zendesk, tijdige en adequate bijstand te verlenen en andere middelen te verschaffen waarom Zendesk redelijkerwijs verzoekt om de uitvoering van de Professionele Diensten mogelijk te maken (gezamenlijk “Bijstand”). Zendesk, met inbegrip van haar Onderaannemers, is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming in de uitvoering van de Professionele Diensten voor zover een dergelijke tekortkoming het gevolg is van enig handelen of nalaten van de Abonnee, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, het verzuim van de Abonnee om Bijstand te verlenen zoals vereist op grond van deze voorwaarden.

2.4 Bij de uitvoering van de Professionele Diensten zal Zendesk gebruik maken van het Personeel voor Professionele Diensten dat het nodig acht om de Professionele Diensten of een deel daarvan uit te voeren. De Abonnee kan bezwaar maken tegen het gebruik door Zendesk van een Onderaannemer door zijn redelijke bezwaar aan Zendesk kenbaar te maken, in welk geval Partijen te goeder trouw zullen samenwerken om ander Personeel voor Professionele Diensten aan te wijzen om die Professionele Diensten uit te voeren. Zendesk mag Personeel voor Professionele Diensten vervangen in de normale gang van zaken, op voorwaarde dat Zendesk verantwoordelijk blijft voor de uitvoering van Professionele Diensten door al het Personeel voor Professionele Diensten.

2.5 Zendesk zal de methode en wijze van uitvoering van alle werkzaamheden die nodig zijn voor de voltooiing van de Professionele Diensten controleren, met inbegrip van maar niet beperkt tot het toezicht op en de controle van alle Personeel voor Professionele Diensten dat de Professionele Diensten uitvoert. Zendesk zal een dergelijk aantal gekwalificeerde Personeelsleden voor Professionele Diensten en geschikte faciliteiten en andere middelen in stand houden die voldoende zijn om de verplichtingen van Zendesk onder de Overeenkomst uit te voeren in overeenstemming met de voorwaarden ervan.

2.6 Deliverables (zoals gedefinieerd in een SOW) worden geacht door de Abonnee te zijn aanvaard in overeenstemming met de bepalingen van de toepasselijke SOW of het toepasselijke Bestelformulier.

3. Wijzigingsopdrachten. Na uitvoering van een SOW of Bestelformulier kunnen de Professionele Diensten die op grond van dat SOW of Bestelformulier zullen worden verleend, uitsluitend worden gewijzigd door middel van een wijzigingsopdracht die door Partijen wederzijds wordt ondertekend (“Wijzigingsopdracht”).

4. Advieskosten. De Abonnee zal aan Zendesk de advieskosten betalen zoals gedetailleerd of beschreven in een Bestelformulier of SOW.

5. Verhouding tussen de Partijen. Zendesk is een onafhankelijke contractant en behoudt de volledige controle over en verantwoordelijkheid voor haar Personeel voor Professionele Diensten, methoden en activiteiten bij het verlenen van de Professionele Diensten. Zendesk zal zich nooit voordoen als een agent, dochtermaatschappij of gelieerde onderneming van de Abonnee voor enig doel, daaronder begrepen het rapporteren aan enige overheidsinstantie. De Overeenkomst zal niet aldus worden uitgelegd dat zij een partnerschap, een andere joint venture of gemeenschappelijke onderneming, dan wel een agentschapsrelatie tussen de Partijen in het leven roept, en geen der Partijen zal aansprakelijk worden voor enige verklaring, handeling of nalatigheid van de andere Partij, noch zal zij de bevoegdheid hebben de andere Partij contractueel te binden. Alle door de Abonnee op grond van deze voorwaarden aan Zendesk betaalde Advieskosten, Onkostenvergoedingen of andere bedragen worden niet aangemerkt als salaris met het oog op de heffing van pensioen- of loonbelasting en noch Zendesk noch haar Personeel voor Professionele Diensten zullen recht hebben op secundaire arbeidsvoorwaarden, met inbegrip van ziekte- of vakantiegeld, of andere aanvullende arbeidsvoorwaarden van de Abonnee, tenzij de wet anders voorschrijft. De Abonnee is niet verantwoordelijk voor het inhouden van belastingen, werkloosheids-, sociale zekerheids- of andere dergelijke kosten op de voor Professionele Diensten betaalde Advieskosten of Onkostenvergoedingen, tenzij de wet anders voorschrijft.

6.Garanties.
6.1 Hierbij verklaart en garandeert Zendesk:

(a) dat de overeenkomstig de Overeenkomst geleverde Professionele Diensten op een tijdige en professionele manier zullen worden uitgevoerd door Zendesk en diens Personeel voor Professionele Diensten, conform algemeen aanvaarde industrienormen; onder de voorwaarde dat de enige en exclusieve remedie van de Abonnee voor schendingen van deze garantie, naar keuze van Zendesk, het opnieuw uitvoeren van de Professionele Diensten is of beëindiging van de toepasselijke SOW en terugbetaling van dat deel van de Advieskosten voor het niet-conforme deel van de Professionele Diensten die door de abonnee aan Zendesk betaald zijn; en

(b) dat het onder geen enkele contractuele of andere beperkingen of verplichtingen staat die inconsistent zijn met de tenuitvoerlegging van de Overeenkomst, of die, naar diens beste weten, de uitvoering van de Professionele Diensten zullen belemmeren.

6.2 De Partijen komen hierbij overeen dat: BEHALVE ZOALS SPECIFIEK UITEENGEZET IN SECTIE 6.1 HIERBOVEN, ALLE PROFESSIONELE DIENSTEN EN DELIVERABLES AAN DE ABONNEE WORDEN GELEVERD “ZOALS ZE ZIJN” EN ZENDESK GEEFT GEEN GARANTIES, EXPLICIET OF IMPLICIET, OF VERKLARINGEN AAN DE ABONNEE OF EEN DERDE PARTIJ MET BETREKKING TOT DE BRUIKBAARHEID, STAAT, WERKING OF GESCHIKTHEID DAARVAN EN ZENDESK WIJST UITDRUKKELIJK ALLE GARANTIES AF MET BETREKKING TOT PROFESSIONELE DIENSTEN EN DELIVERABLES, MET INBEGRIP VAN, MAAR NIET BEPERKT TOT, DE IMPLICIETE GARANTIES VAN VERKOOPBAARHEID, EIGENDOM, GESCHIKTHEID VOOR EEN BEPAALD DOEL, NIET-INBREUK, COMPATIBILITEIT, VEILIGHEID OF JUISTHEID. ZENDESK IS NIET VERANTWOORDELIJK, IN RECHTE OF ANDERSZINS, VOOR ENIGE DELIVERABLES NIETTEGENSTAANDE ENIGE ANDERE GARANTIES OF WAARBORGEN, IN HET GEVAL DAT DE ABONNEE ENIGE DELIVERABLES WIJZIGT OP EEN WIJZE DIE NIET DOOR ZENDESK IS AANGEGEVEN. ZENDESK GARANDEERT NIET DAT DE TOEGANG VAN DE ABONNEE OF DERDEN TOT OF HET GEBRUIK VAN DE DELIVERABLES ONONDERBROKEN OF FOUTLOOS ZAL ZIJN, OF DAT HET ZAL VOLDOEN AAN BEPAALDE CRITERIA VOOR PRESTATIES OF KWALITEIT. VERDER WIJST ZENDESK UITDRUKKELIJK ELKE VERANTWOORDELIJKHEID AF OM ENIGE DELIVERABLE TE ONDERSTEUNEN OF TE ONDERHOUDEN EN ZIJ ZAL DIT NIET DOEN TENZIJ ANDERS OVEREENGEKOMEN DOOR DE PARTIJEN. DEZE AFWIJZING VAN GARANTIE EN AANSPRAKELIJKHEID WORDT UITDRUKKELIJK GEDAAN IN AANVULLING OP ALLE AFWIJZINGEN DIE DOOR ZENDESK OF AAN HAAR GELIEERDE ONDERNEMINGEN ONDER DE OVEREENKOMST WORDEN GEDAAN MET BETREKKING TOT DE DIENSTEN, ZOALS VAN TOEPASSING OP DE ABONNEE EN HET GEBRUIK VAN DE DIENSTEN DOOR EEN DERDE PARTIJ.

7.Recht op te leveren zaken; eigendom.
7.1 De Partijen komen hierbij overeen dat de gespecificeerde Professionele Diensten die op grond van een SOW of Bestelformulier moeten worden voltooid, voornamelijk betrekking hebben op de configuratie van het abonnement van de Abonnee op een Dienst en de integratie van gegevens van de Abonnee met en in een of meer Diensten, en dat de Deliverables derhalve zonder een actief abonnement op een Dienst niet bruikbaar zijn. Tussen de Partijen is Zendesk de enige en exclusieve eigenaar van alle rechten, aanspraken en belangen in de Deliverables, met inbegrip van alle afgeleide producten, verbeteringen en wijzigingen daarvan; en de Abonnee doet hierbij alle overdrachten die nodig zijn om het voornoemde eigendomsrecht te verwezenlijken. Onverminderd de voorwaarden en bepalingen hiervan verleent Zendesk de Abonnee een niet-exclusieve, niet-overdraagbare, niet voor sublicentie vatbare licentie voor het gebruik van de Deliverables, uitsluitend in verband met het toegestane gebruik van de Diensten door de Abonnee.

7.2 Een “Bijdrage van de Abonnee” is broncode die door de Abonnee is gemaakt in verband met de Professionele Diensten en die specifiek in een SOW wordt omschreven. De Abonnee en Zendesk komen overeen dat de Abonnee het eigendomsrecht behoudt op de Bijdragen van de Abonnee, en de Abonnee verleent Zendesk hierbij een niet-exclusieve licentie om de Bijdragen van de Abonnee te gebruiken en aan te wenden voor de uitvoering van de Professionele Diensten en Diensten.

8. Open Source. Zendesk kan opensource-materiaal integreren in een Deliverable. Zendesk stelt de Abonnee op de hoogte dat het dergelijke opensource-software verstrekt bij of voorafgaand aan de levering en Zendesk vermijdt het verstrekken van opensource-materiaal dat wordt beheerst door een zogenaamde “copyleftlicentie” die de Abonnee zou verplichten om bekendmaking, verspreiding of beschikbaarstelling van bedrijfseigen software van de Abonnee toe te staan als de Abonnee de Deliverables gebruikt zoals hieronder toegestaan. Alle opensource-materiaal dat worden verstrekt door Zendesk wordt in licentie gegeven aan de Abonnee in overeenstemming met de voorwaarden van de toepasselijke opensource-licentie en niet deze Overeenkomst.

Zendesk

Koplopers in Klantenservice

Onze producten
  • Zendesk voor klantenservice
  • Zendesk voor sales
  • Sunshine-platform
  • Apps Marketplace
  • Productupdates
Belangrijkste functies
  • Ticketsysteem
  • Messaging en live chat
  • Helpcenter
  • Voice
  • Communityforums
  • Rapporten en analyses
  • Answer Bot
  • klantenservice software
  • Ticketsysteemsoftware
  • Live chatsoftware
  • Kennisbank
  • Forumsoftware
  • Helpdesksoftware
  • Beveiliging
Informatiebronnen
  • Productondersteuning
  • Een demo aanvragen
  • Blog
  • Training
  • Partners
  • Webinars
  • Verhalen van klanten
  • Services
Bedrijf
  • Over ons
  • Pers
  • Investeerders
  • Evenementen
  • Carrières
  • Diversiteit en inclusie
  • Social Impact
  • Contact
  • Sitemap
  • Systeemstatus
  • Juridisch
Favorieten
  • Zendesk voor grote ondernemingen
  • Zendesk voor kleine bedrijven
  • Zendesk voor starters
  • Zendesk Benchmark
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Trends op het gebied van klantervaring

Abonneer je om nieuws en updates van Zendesk te ontvangen.

Doe mee

Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Geef een geldig e-mailadres op
Voer een geldig e-mailadres in.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Bedankt dat je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief! Je kunt je voorkeuren bijwerken of je afmelden wanneer je maar wilt.

Welkom bij de club!

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Gebruiksvoorwaarden Privacybeleid Cookiebeleid Cookie-Instellingen ©Zendesk 2022