Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel 2 min read

Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM

In de wereldmarkt voor klantenservicesoftware is Zendesk wederom bekroond als leider in het Gartner Magic Quadrant 2019 for the CRM Customer Engagement Center.

Elk jaar voert Gartner een grondige analyse uit van serviceproviders in de wereld van de klantenservice en supporttoepassingen. Wij zijn van mening dat het rapport Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center waardevolle informatie bevat voor bedrijfsleiders die op zoek zijn naar technologische oplossingen om contact te onderhouden met hun klanten.

Gartner Magic Quadrant CRM 2019

 
Zendesk wordt wederom genoemd in het leiderschapskwadrant van het rapport 2019. Wij beschouwen dit als een afspiegeling van het succes van onze 145.000 klanten, waaronder onze zakelijke klanten zoals Airbnb, Tesco, L’Oreal en Ingersoll Rand. Alleen al vorig jaar hebben wij enkele opmerkelijke mijlpalen gerealiseerd, waaronder de introductie van praktische functies die zijn gebaseerd op kunstmatige intelligentie, zoals Answer Bot, voor selfservice, uitbreiding naar Zendesk Sunshine, een open en flexibel CRM-platform gebaseerd op Amazon Web Services (AWS), en verwerking van meer dan 1,4 miljard interacties per jaar en $ 700 miljoen aan omzet.

Naarmate ons klantenbestand blijft groeien, blijven wij ernaar streven een dynamische leverancier te zijn voor bedrijven die een uitzonderlijke klantervaring verwachten.Het rapport Gartner Magic Quadrant 2019 for the CRM Customer Engagement Center kunt u tijdelijk gratis downloaden. Het volledige PDF-rapport omvat:

  • Hoe Gartner het huidige ecosysteem van CEC-technologieën ziet

  • Wat overwegingen van bedrijven zijn om CRM- en CEC-technologieën te implementeren

  • Welke mogelijkheden leveranciers hebben om te voorzien in de behoeften van de CEC’s van nu

  • Hoe Gartner-analisten Zendesk vergelijken met andere technologieën en serviceproviders

Gartner steunt geen enkele leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. Deze grafiek is gepubliceerd door Gartner, Inc. als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet in de context van het gehele document worden geëvalueerd.Het Gartner-document is op verzoek verkrijgbaar bij Zendesk.

Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM