Enkele redenen waarom bedrijven voor Zendesk kiezen
in plaats van Desk.com

Zendesk is door Gartner uitgeroepen tot marktleider en geeft organisaties de slagvaardigheid om snel te handelen, zich op innovatie te richten en snel te groeien.

Wat Zendesk te bieden heeft

Zendesk producten zijn gebruikersvriendelijk en eenvoudig te implementeren. We hebben een breed aanbod aan klantenservicetools voor bedrijven van elk formaat en in elk stadium van hun ontwikkeling.

  • Chat
  • Talk
  • Text
  • Message

Waarom Zendesk anders is

Zie wat John Lewis Partnership van Zendesk vindt

“Een beetje magie waardoor wij onze activiteiten op grote schaal kunnen uitvoeren.”

1

Doeltreffende rapporten, op maat gemaakt voor uw unieke behoeften

Met aangepaste metingen, rapporten op maat en flexibele gegevensvisualisaties kunnen teams op basis van Zendesk-rapporten de informatie begrijpen die voor hun belangrijk is.

“Wij hebben zeer gedetailleerde rapporten en dashboards kunnen maken… Met Zendesk hadden wij een systeem in handen waarmee wij konden groeien. En dat was erg belangrijk voor ons.”

Michael Robichaud, Manager of Support Products, over waarom Coursera is overgestapt van Desk.com op Zendesk

2

Gemaakt om op te schalen wanneer uw organisatie groeit

Van één tot duizend agenten. U hebt geen enkele andere tool nodig als u groeit.

“De bestaande tool die wij hadden, kon niet opschalen. Dat zorgde voor vertraging, waardoor de relatie met onze verkopers en agenten onder druk kwam te staan. Wij dachten dat wij een maand nodig hadden om Zendesk te implementeren, maar dat ging uiteindelijk in één dag. Verbluffend gewoon. Zo gemakkelijk ging dat.”

3

Innovatie: laat maar komen

Bij Zendesk maken we software voor innovators. Onze software is flexibel, kan gemakkelijk worden uitgebreid, en geeft mensen de middelen en vrijheid om nieuwe ideeën uit te proberen.

“Wij waren op zoek naar een echte partner, een die ons de weg kon wijzen naar nieuwe best practices op het gebied van klantensucces waar wij nog niet eerder aan hadden gedacht... Zendesk sprong er voor mij met kop en schouders bovenuit omdat innovatie in het dna van Zendesk is ingebouwd.”

Will O’Keeffe,
VP of Customer Success

4

Partnership: om door een ring te halen

Bij Zendesk helpen wij bedrijven met het opbouwen van betere klantrelaties. En wij doen wat wij beloven. Wij hebben een wereldorganisatie opgebouwd rond support en succes, en wij staan voor u klaar als u ons nodig hebt.

“Zendesk is een bedrijf dat doet wat het belooft... Het is een van onze meest hechte partners... en Zendesk is het belangrijkste instrument dat wij hebben om relaties met onze chauffeurs op te bouwen.”

Meer dan 100.000 betalende bedrijven vertrouwen ons hun klanten toe

Logo: Twilio
Logo: ModCloth
Logo: Groupon

“Vertrouwen is essentieel voor alles wat we doen.”

Joe Harrow

Directeur klantenservice

Logo: Republic Wireless
Logo: Shopify

“Zendesk is een krachtig hulpmiddel voor ons geweest bij het wereldwijd opschalen. Daarnaast heeft Zendesk de uitzonderlijke prestatie geleverd om ons te betrekken bij een echte en actieve klantencommunity.”

Roy Sunstrum

Vice President van Merchant Support

Logo: OpenTable

Het vervolg?

of