sunshine

De donkere dagen liggen achter ons

Ontdek Zendesk Sunshine, het open, flexibele CRM-platform. Sunshine is gebaseerd op AWS. Met Sunshine kunt u naadloos verbinding maken met al uw klantgegevens en deze leren begrijpen, waar uw gegevens zich ook bevinden. Sunshine is snel, krachtig en geeft u de vrijheid om te bouwen wat u wilt.

Sunshine-klantgegevens

Verbind al uw klantgegevens met Sunshine om een compleet beeld te krijgen

Profielen

Identificeer elke klant dankzij een gecentraliseerde weergave van profielen voor alle kanalen en toepassingen.

Relaties

Geef elke relatie vorm, zodat u een beter inzicht krijgt in de interacties van uw klanten met elk onderdeel van uw bedrijf.

Evenementen

Definieer aangepaste gebeurtenissen op uw website en in uw mobiele app en leg de gebeurtenissen vast, zodat u beter inzicht krijgt in het gehele klanttraject. Gebruik hiervoor de functie Aangepaste gebeurtenissen.

Gesprekken

Vraag klantinteracties op bij elk kanaal en beheer deze interacties op één enkele plaats voor een nóg gestroomlijndere communicatie.

Objecten

Sla aangepaste gegevensentiteiten op, zoals producten en abonnementen, die uniek zijn in uw sector en bedrijf. Gebruik hiervoor Aangepaste objecten.

Zendesk-producten worden
aangedreven door Sunshine

Zendesk biedt een flexibel platform voor het vastleggen van al uw klantgegevens, een engine voor het ontwerpen van intelligente workflows, en API's en SDK's om moderne gebruikerservaringen te bouwen.

  • Gebruikerservaringen

    Bouw verbluffend mooie gebruikerservaringen met moderne tools voor ontwikkelaars

    Meer informatie
  • Services

    Ontwerp gebruikerstrajecten en automatiseer processen met enkele muisklikken, niet met code

    Meer informatie
  • Klantgegevens

    Verbind al uw klantgegevens met Sunshine om een compleet beeld te krijgen

    Meer informatie
  • Infrastructuur

    Schaal uw klantervaringen veilig op de AWS-infrastructuur op

    Meer informatie

Gebruikerservaringen

Services

Klantgegevens

Infrastructuur

Gebruikerservaringen

Bouw verbluffend mooie gebruikerservaringen met moderne tools voor ontwikkelaars

Web Widget

Sluit omnichannel support rechtstreeks in uw website in met een codefragment of bouw uw eigen code met een moderne web-SDK.

Meer informatie

Mobile SDK

Integreer omnichannel support in uw eigen mobiele apps, compleet met pushmeldingen om gebruikers bij uw bedrijf te betrekken.

Meer informatie

APIs

Bouw aangepaste apps en integraties met een verzameling API-eindpunten waarmee u gemakkelijk van alles kunt maken.

Meer informatie

Zendesk-framework voor apps

Bouw aangepaste apps voor Zendesk Support en Chat met een modern en flexibel framework, speciaal om apps te ontwikkelen.

Meer informatie

Apps Marketplace

Blader door onze Apps Marketplace en kies uit meer dan 700 populaire apps en integraties om de werkruimte van de agent aan te passen en workflows te vereenvoudigen.

Meer informatie

Services

Ontwerp gebruikerstrajecten en automatiseer processen met enkele muisklikken, niet met code

Automatiseringen

Plan taken die acties op tickets uitvoeren, zodat u uw supportactiviteiten gemakkelijk kunt opschalen wanneer uw bedrijf groeit.

Meer informatie

Triggers

Stel op voorwaarden gebaseerde acties in die de workflows van agenten stroomlijnen en al uw agenten laat samenwerken.

Meer informatie

Targets (webhooks)

Waarschuw automatisch externe toepassingen en werk deze bij, zodat uw gehele ecosysteem met toepassingen gesynchroniseerd blijft.

Meer informatie

Kanaalframework

Integreer Zendesk in kanalen van derden, zoals Facebook en Twitter, zodat u uw klantgesprekken kunt centraliseren.

Meer informatie

Intelligence

Verhoog uw klanttevredenheid en verbeter de productiviteit van agenten met Answer Bot, Aanwijzingen over benodigde inhoud en meer — allemaal mogelijk gemaakt door een zelflerend systeem.

Infrastructuur

Schaal uw klantervaringen veilig op de AWS-infrastructuur op

Versleuteling

Lever een uitzonderlijk veilige klantervaring, waarbij al uw Zendesk-gegevens in rust zijn versleuteld.

Noodherstel

U kunt er gerust op zijn dat uw activiteiten gewoon doorlopen dankzij back-ups in de nachtelijke uren van uw gehele Zendesk-omgeving en geautomatiseerd noodherstel in alle AWS-regio's.

Compliance

Gecertificeerde beveiliging en naleving van regels in uw sector op de betrouwbare AWS-infrastructuur zorgt ervoor dat de veiligheid van uw gegevens gegarandeerd is.

Uptime van 99,9%

Gegarandeerd de beste klantervaringen zonder dat u zich zorgen hoeft te maken dat uw activiteiten tot stilstand komen.

Vereenvoudigde authenticatie

Maak het agenten gemakkelijker om zich aan te melden met bestaande SSO-services via SAML en JWT, en authenticatie in twee stappen als extra beveiligingslaag.

  • Mogelijk gemaakt door AWS
  • AICPA SOC 2
  • BSI ISO/IEC 27001
  • ISO 27001
  • TRUSTe Verified
  • Skyhigh Enterprise-Ready
  • Privacy Shield Framework