Dit is Sunshine™

Het platform dat net zo krachtig en flexibel is als jouw bedrijf.

Answer bot chat screen

Tools voor gesprekservaringen

Breng verschillende systemen samen om natuurlijke gesprekken te kunnen leveren. Zo kunnen je klanten je bedrijf een bericht sturen op dezelfde manier als ze dat met vrienden zouden doen. Creëer gepersonaliseerde, interactieve messaging met de tools en API's van Sunshine Conversations.

Ontdek Sunshine Conversations

Breng berichten uit verschillende kanalen samen

Laat je bedrijf met elk gesprek groeien. Dankzij de geïntegreerde API voor alle kanalen kun je veelzijdige berichten sturen die werken op websites, mobiele apparaten en social media.

Coördineer alles vanuit één gesprek

Lever een chatervaring waarbij er gemakkelijk tussen systemen kan worden gewisseld met gesprekscoördinatie. Integreer je bestaande systemen, bots of software van derden.

Breid je functionaliteit uit

Met gespreksuitbreidingen kun je interactieve ervaringen op maat toevoegen aan het chatvenster van elk type messagingkanaal. Klanten kunnen bijvoorbeeld zitplaatsen voor een concert kiezen of hun winkelwagentje bekijken, rechtstreeks in de chat.

Apps en frameworks

Je hoeft geen code te kunnen schrijven om met Sunshine aan de slag te gaan. Maar als je dat wél kunt, hebben we goed nieuws. Je kunt Zendesk aanpassen om de behoeften van je bedrijf (en werknemers) tegemoet te komen.

Agent screen with chat and performing an order refund

Maak aanpassingen zonder coderen

Met slechts een paar klikken kun je de gebruikersinterface voor agents aanpassen of Zendesk naar wens inrichten. Dit gaat heel gemakkelijk met de configuratietools in het Admin Center, zonder dat je code hoeft te schrijven.

Kom in actie met apps

Bouw je eigen apps met het Zendesk App Framework en bied je agents context op maat en de mogelijkheid om bepaalde acties uit te voeren.

Voeg ingebouwde support toe

Zorg dat je klanten gemakkelijk toegang hebben tot support. Integreer support in je mobiele app, op je website of in je game met de SDK's van Zendesk.

Flowchart outlining three assistance options

Automatisering en intelligentie

Waar je ook bent in je ondersteuningstraject, er zijn talloze opties om het je team gemakkelijker te maken, klanten sneller een oplossing te bieden en de productiviteit van je agents te verbeteren.

Zet er een bot op

Bied intelligente selfservice met bots. Implementeer je bots eenvoudig op elk kanaal. Maak gebruik van de Zendesk Answer Bot of koppel je eigen bot.

Stel een slimme workflow in

Met de workflowtools van Sunshine kun je slimmere flows voor je klantenservice opzetten en directe oplossingen bieden met intelligente automatiseringen.

Low-code aanpassingen

Stroomlijn je development en voeg intelligentie toe aan elke customer journey met functies zoals aangepaste velden en macro's.

Hé, developers

Bekijk onze documentatie voor alle details.

Integraties

Breng je gegevens samen en automatiseer interacties tussen systemen met vooraf gebouwde integraties op maat. Verbind je favoriete apps in minuten in plaats van maanden en krijg een totaalbeeld van de klant waarmee agents aan de slag kunnen.

Koppel kant-en-klare apps

Ga snel aan de slag dankzij onze bibliotheek met meer dan 1.200 kant-en-klare apps en integraties die goed samenwerken met de meest gebruikte systemen.

Breid uit met API's

Gebruik onze uitgebreide reeks API's voor vrijwel onbeperkte mogelijkheden om Zendesk naar wens uit te breiden en aan te passen.

Maak je eigen integraties

Lever naadloze klantenservice door snel aangepaste integraties te bouwen tussen Zendesk en andere systemen met behulp van Conversational Data Orchestration.

Bouw met AWS

Gebruik de AWS Events Connector om complexe apps te bouwen aan de hand van je klantenservicegegevens. Profiteer van krachtige zelflerende systemen, geavanceerde analyses en meer.

Agent screen displaying data on a customer

Gegevens

Zet je kennis aan het werk. Pas het Zendesk-gegevensmodel aan zodat het toegankelijk en bruikbaar is, en precies is afgestemd op jouw bedrijf. Je kunt activiteiten vastleggen (bijvoorbeeld wanneer een bestelling wordt geplaatst) en eigenschappen van klanten (zoals hun schoenmaat). Al deze dingen vormen samen een totaalbeeld van de klant.

Krijg een totaalbeeld van je klanten

Geef je agents één overzicht van alles wat je over een klant weet. Gebruik API's om informatie uit verschillende systemen samen te brengen, zoals de bestelgeschiedenis, klantloyaliteit en webactiviteit.

Pas je gegevens aan op je bedrijf

Stem Zendesk af op de unieke structuur en processen van je organisatie met aangepaste objecten. Als IT-team kun je bijvoorbeeld laptops tracken. Of als je in de detailhandel werkt, kun je de productcatalogus of de bestelgeschiedenis van je klanten opslaan.

Laat je gegevens voor je werken

Maak rapporten en verkrijg inzichten op basis van je gegevens. Met deze informatie kun je nieuwe workflows bouwen, processen stroomlijnen en je customer journey persoonlijker maken.

Infrastructuur

Sunshine biedt de schaalbaarheid en veiligheid van de publieke cloud. Dat betekent dat compliance automatisch is ingebouwd in je bedrijf.

Schaal op wanneer je behoeften veranderen

Onze operationele en technologische architectuur overtreft de industrienormen. Je kunt opschalen wanneer je maar wilt, zonder concessies te doen aan prestaties en betrouwbaarheid.

Bescherm je gegevens

Geavanceerde beveiliging vormt de basis van Zendesk. Hierdoor is het eenvoudig om je gegevens veilig en privé te houden.

Investeer in privacy en veiligheid

Zendesk voldoet aan door de industrie geaccepteerde algemene kaders voor beveiliging en privacy.