This is Sunshine™

Het platform dat net zo krachtig en flexibel is als je bedrijf.

Answer bot chat screen

Tools voor gesprekservaringen

Breng verschillende systemen samen om natuurlijke gesprekken te kunnen leveren. Zo kunnen je klanten je bedrijf een bericht sturen op dezelfde manier als ze dat aan vrienden zouden doen. Creëer gepersonaliseerde, interactieve messaging met de tools en API's van Sunshine Conversations.

Verken Sunshine Conversations

Breng berichten uit verschillende kanalen samen

Laat je bedrijf met elk gesprek groeien. Dankzij de uniforme API voor alle kanalen kun je veelzijdige berichten sturen die werken op websites, mobiel en social media.

Coördineer alles vanuit één gesprek

Bied een chatervaring waarbij gemakkelijk tussen systemen kan worden geschakeld met gesprekscoördinatie. Integreer je bestaande systemen, bots of software van derden.

Breid de functionaliteit uit

Conversation extensions allow you to create custom interactive experiences inside the chat window of any messaging channel. Customers can pick concert seats, or view their shopping cart from right inside the chat.

Apps en frameworks

Je hoeft geen code te kunnen schrijven om met Sunshine aan de slag te gaan. Maar als je dat wél kunt, hebben we goed nieuws. Je kunt Zendesk aanpassen om aan de behoeften van je bedrijf (en werknemers) tegemoet te komen.

Agent screen with chat and performing an order refund

Aanpassen zonder coderen

Adapt the agent user interface or tailor your Zendesk in just a few clicks using no code configuration tools in the Admin Center.

Onderneem actie met apps

Bied je agents aangepaste context en de mogelijkheid om actie te ondernemen door apps te bouwen met het framework voor Zendesk-apps.

Voeg ingebouwde ondersteuning toe

Zorg dat je klanten gemakkelijk toegang hebben tot ondersteuning. Integreer native ondersteuning in je mobiele app, op je website of in je game met de SDK's van Zendesk.

Flowchart outlining three assistance options

Automatisering en intelligentie

No matter where you are in your support journey, there’s plenty of options to make things easier on your team, speed up resolutions for customers, and improve your agent productivity.

Zet er een bot op

Schakel intelligente selfservice in met bots. Implementeer je bots eenvoudig op elk kanaal. Maak gebruik van Zendesk Answer Bot of gebruik je eigen bot.

Stel een slimme workflow in

Met de workflowtools van Sunshine kun je slimmere flows voor je klantenservice opzetten en directe oplossingen bieden met intelligente automatiseringen.

Low-code aanpassingen

Stroomlijn ontwikkeling en voeg intelligentie toe aan elk klanttraject met functies als aangepaste velden en macro's.

Let op, ontwikkelaars

Bekijk onze documentatie voor de kleinste details.

Integraties

Zendesk werkt goed samen met andere producten, dus het integreren van al je systemen neemt slechts enkele minuten in beslag, geen maanden. Je krijgt er geen spijt van.

Koppel kant-en-klare apps

Ga snel aan de slag dankzij onze bibliotheek met meer dan 1200 kant-en-klare apps en integraties die goed samenwerken met de meest gebruikte systemen.

Breid uit met API's

Gebruik onze uitgebreide set API's voor vrijwel onbeperkte mogelijkheden om Zendesk naar wens uit te breiden en aan te passen.

Maak je eigen integraties

Geef je agents de nodige essentiële context. Maak gebruik van Zendesk Integration Services om aangepaste integraties met andere systemen te bouwen.

Bouw met AWS

Gebruik de AWS Events Connector om complexe apps te bouwen aan de hand van je klantenservicedata. Maak gebruik van zelflerende systemen, geavanceerde analyses en meer.

Agent screen displaying data on a customer

Data

Zet je kennis aan het werk. Pas het Zendesk-datamodel aan zodat het toegankelijk, bruikbaar en precies afgestemd is op jouw bedrijf. Je kunt activiteiten (bijvoorbeeld wanneer een bestelling wordt geplaatst) en eigenschappen van klanten (zoals hun schoenmaat) vastleggen. Al deze dingen vormen samen een totaalbeeld van de klant.

Krijg een totaalbeeld van je klanten

Give your agents a single view of everything you know about a customer. Using APIs, unify information across systems like order history, loyalty status, and web activity.

Pas je data aan op je bedrijf

Stem Zendesk af op de unieke structuur en processen van je organisatie met aangepaste objecten. Als IT-team kun je bijvoorbeeld laptops opsporen. Of als je in de detailhandel werkt, kun je de productcatalogus of de bestelgeschiedenis van je klanten opslaan.

Laat de data voor je werken

Create reports and draw insights from your data. With that information, you can build new workflows, streamline processes, and personalize your customer journey.

Infrastructuur

Sunshine biedt de schaal en veiligheid van de publieke cloud. Dat betekent dat vertrouwen en compliance automatisch zijn ingebouwd in je bedrijf.

Schaal op wanneer je behoeften veranderen

Onze operationele en technologische architectuur overtreft de industrienormen. Je kunt opschalen wanneer je maar wilt, zonder concessies te doen aan prestaties en betrouwbaarheid.

Bescherm je gegevens

Geavanceerde beveiliging staat aan de basis van Zendesk, wat het eenvoudig maakt om je gegevens veilig en privé te houden.

Investeer in privacy en veiligheid

Zendesk voldoet aan door de sector geaccepteerde algemene kaders voor beveiliging en privacy.