Zendesk voor de gezondheidszorg

Gezondere relaties met patiënten opbouwen

Iemands gezondheid is altijd een serieuze zaak, dus het is van cruciaal belang om de ervaring van de patiënt de juiste prioriteit te geven. Patiënten verwachten snelle, persoonlijke en gemakkelijke ondersteuning, en zorgverleners staan steeds meer onder druk om zorg te leveren die waardevol is. Maar met een stortvloed aan gegevensbronnen en communicatiekanalen is het voor zorgteams moeilijk om efficiënt samen te werken en betere resultaten te leveren.

Voor innovatieve organisaties in de gezondheidszorg die de beste patiëntenervaring willen leveren, biedt Zendesk veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossingen om naadloze patiëntgerichte ondersteuning te verlenen. Hierdoor kunnen aanbieders de ervaringen van patiënten transformeren om betere resultaten te leveren en deze voortdurend te verbeteren.

Een demo plannen
Sluit u aan bij deze innovatieve zorgverleners die de ervaringen van patiënten transformeren
Logo: One Medical
Logo: Omada Health
Logo: Veeva
Logo: mySugr
Logo: Fullscript
Logo: Virgin Pulse

De Zendesk-aanpak voor de gezondheidszorg

Productfoto 1

Houd het persoonlijk

Geïsoleerde gegevensbronnen in silo's zijn verleden tijd. Met het Zendesk-platform creëert u een volledig overzicht van uw patiënten voor meer gepersonaliseerde ondersteuning en zorg. Integreer belangrijke informatie van het elektronisch patiëntendossier, medische apparatuur en patiëntenafspraken uit het verleden, zodat uw team minder tijd kwijt is aan het verzamelen van informatie en zij meer tijd kunnen besteden aan uw patiënten.

Meer informatie over het Zendesk-platform
Productvoorbeeld 1

Wees altijd bereikbaar

Virtuele zorg wordt steeds populairder voor zorgverleners die patiënten willen aantrekken en behouden. Met Zendesk Suite is het eenvoudig om beschikbaar te zijn via elk kanaal, zoals telefoon, chat, e-mail, sms en mobiel, zodat uw patiënten u kunnen bereiken waar en wanneer ze u nodig hebben. En met proactieve support en herinneringen bent u hun behoeften altijd een stap voor.

Productfoto 2
Productvoorbeeld 2
Meer informatie over Zendesk Suite
Productfoto 3

Werk als één team

Kwaliteitszorg vraagt om een team, en de inzet van gestroomlijnde communicatiemiddelen maakt het werk een stuk gemakkelijker. Werk naadloos samen met andere gedistribueerde en gespecialiseerde zorgteams en betaalnetwerken, zodat patiënten een betere ervaring krijgen.

Meer informatie over de samenwerkingstoolsvan Zendesk
Productvoorbeeld 3

Voer regelmatige controles uit

Krijg inzicht in de drijfveren voor tevredenheid en resultaten van patiënten met behulp van krachtige analyses om planning en besluitvorming aan te sturen. Ga onmiddellijk aan de slag met best-practice dashboards om de patiëntervaring te analyseren, of maak eenvoudig aangepaste grafieken en dashboards om te meten wat voor uw organisatie het belangrijkste is.

Productfoto 4
Productvoorbeeld 4
Meer informatie over Zendesk Explore

Geen nood

Zendesk biedt de beste beveiligingsfuncties in zijn klasse om het vertrouwen van de patiënt te garanderen. En met rolgebaseerde machtigingen en een sterk documentatiesysteem voldoet uw organisatie aan alle toepasselijke privacy- en gegevensbeschermingswetten, zodat patiëntenzorg het belangrijkste doel kan blijven.

Productfoto 5
Productvoorbeeld 5

Meer informatie over hoe innovatieve zorgorganisaties gebruikmaken van Zendesk

Voorbereidingen

Betere zorg begint met integratie

"Binnen ons bedrijf zijn we nog nooit een SaaS-product tegengekomen dat ons niet beviel, maar deze producten zijn vaak niet aan elkaar gekoppeld. Met Zendesk kunnen we deze producten integreren met onze andere systemen en de efficiëntie stimuleren. Dit ene systeem voldoet aan de behoeften van meerdere groepen."
Bill Dougherty

Vice President van IT en beveiliging bij Omada Health

Klantfoto 1 Logo: Omada Health
Ontdek hoe Omada Health Zendesk inzet om patiënten op grote schaal naadloze ondersteuning te bieden

Zeg vaarwel tegen silo's

Alles wat u nodig hebt binnen handbereik

"We hebben die silo's afgebroken en alles aan Zendesk toegevoegd. Dus nu heb ik al mijn rapportages, al mijn activiteiten, al mijn tevredenheidsdetails, al die belangrijke informatie binnen handbereik, in één systeem"
Mike Clericuzio

Director of Service Support bij Virgin Pulse

Klantfoto 2 Logo: Virgin Pulse
Ontdek hoe Virgin Pulse de gezondheid van werknemers ondersteunt met de omnichannel oplossing van Zendesk

Het vertrouwen van patiënten winnen

Gegevens veilig bewaren

"Als bedrijf in medische hulpmiddelen heeft de veiligheid en beveiliging van onze gebruikers onze hoogste prioriteit. Zendesk was daar natuurlijk de juiste omgeving voor."
Anne Kainz

Global Customer Support Lead bij mySugr

Klantfoto 3 Logo: mySugr
Ontdek hoe Roche's mySugr diabetespatiënten helpt om hun aandoening veilig en betrouwbaar te behandelen

Verhoog de efficiëntie en samenwerking met deze partnerintegraties

Logo: Slack
Logo: MaestroQA
Logo: Zoom
Logo: Five9
Logo: JIRA
Logo: Salesforce