Start
Chat
Analyse

Chatten geeft meer inzicht

Met Zendesk Chat-analyses krijgen uw teams inzicht in hun chat- en agentactiviteiten zodat u uw support via chatsessies kunt verbeteren.

Steeds beter

Volg metingen die gegevens opleveren over agenten door de tijd heen en ontdek de gevolgen van wachttijden en gemiste chataanvragen. Gebruik de metingen om te anticiperen op de behoeften van klanten, de tevredenheid te verhogen en de efficiëntie van uw team te verbeteren. Meer informatie.

Chatten geeft meer inzicht

Controle in realtime

Beheer uw support in realtime met de functie Controle. Bekijk gegevens over chatvolumes, bezoekerservaringen en prestaties van agenten, en onderneem actie waar dat nodig is. Meer informatie.

Bekijk uw geschiedenis

Raadpleeg chatgesprekken uit het verleden en blader op datum, afdeling, agent, bezoeker of zelfs op een bepaalde tag. Meer informatie.

Volg salesconversies via de chatfunctie

Door conversies te volgen kunt u de positieve impact meten die chat op uw bedrijfsresultaat heeft, of het nu gaat om een aankoop of een registratie voor uw product. Met deze gegevens kunt u de conversietrechter van uw website optimaliseren en agenten belonen die goed presteren. Meer informatie.

Aangepaste rapporten maken

Gebruik Insights om aangepaste rapporten en dashboards te maken op basis van Chat-metingen die relevant zijn voor u en u beter inzicht geven in de prestaties van al uw supportkanalen. Meer informatie.

“Naarmate agenten steeds moeilijkere interacties verwerken, kunnen managers de algehele geschiedenis bekijken en beslissingen nemen op basis van supportvolumes en klanttevredenheidsscores. Real-time inzicht is heel nuttig. Het is ook heel goed om te zien dat er chataanvragen binnenkomen en dat die door agenten worden beantwoord.”

Ashley Bradford

Program Manager voor Global Chat Support bij Uber

Start nu uw gratis evaluatieperiode

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen