Whitepaper

Betrokkenheid van werknemers en samenwerking: het nut van interne helpdesks

Gepubliceerd 24 februari 2020
Laatst aangepast 24 februari 2020

De verwachtingen van werknemers worden net als de verwachtingen van klanten steeds hoger. Je werknemers verwachten op hun werk dezelfde service als van hun favoriete merken. Tijdens hun interacties met jouw bedrijf, verwachten ze gepersonaliseerde, efficiënte en eenvoudige reacties op hun problemen.

Nieuw onderzoek van Zendesk en Culture Amp laat een duidelijk verband zien tussen samenwerking, betrokkenheid van werknemers en een uitmuntende klantenservice. Voor het rapport Betrokkenheid van werknemers en samenwerking: het nut van interne helpdesks, hebben Zendesk en Culture Amp geaggregeerde gegevens van meer dan 300 bedrijven bestudeerd om inzicht te krijgen in het verband tussen het gebruik van Zendesk-producten en het beeld dat werknemers van hun werkplek hebben, zoals vastgesteld door Culture Amp.

Belangrijkste onderzoeksresultaten:

  • Een uitstekende interne helpdesk staat gelijk aan een hogere betrokkenheid van werknemers
  • Een uitstekende interne helpdesk staat gelijk aan een betere samenwerking tussen afdelingen
  • Bedrijven die intern investeren hebben werknemers die tevredener zijn
  • Een uitstekende interne helpdesk leidt tot algeheel succes

Download het whitepaper om te ontdekken hoe een uitstekende interne helpdesk je werknemers en je bedrijfsresultaten stimuleert.