Guide

De gids Agentervaring

Gepubliceerd 15 mei 2017
Laatst gewijzigd 28 juli 2021

Klantenservicemedewerkers hebben een zwaar beroep. Zij zijn degenen die ervoor moeten zorgen dat je klanten krijgen wat ze nodig hebben (snelle en gepersonaliseerde service) en dat het bedrijf waarvoor ze werken krijgt wat het nodig heeft (efficiënte activiteiten en loyale klanten). Het is niet altijd gemakkelijk beide doelen te realiseren, maar het is onmogelijk als je het pad voor de agenten niet effent.

Doe je alles wat je kunt om ervoor te zorgen dat je agenten hebben wat nodig is om jou succesvol te maken? Zelf als je dat doet, kun je altijd nog meer doen. Daarom hebben wij de gids over de agentervaring geschreven.

Deze gids behandelt:

  1. Creëren van efficiënte workflows

  2. Opbouwen van robuuste interne selfserviceopties

  3. Oprichten van een operationeel team

  4. Ontwikkelen van een veranderingsmanagementproces