Breng gesprekken naar een hoger plan

De volledige service-ervaring

Hoe alles samenkomt

Support Suite is speciaal ontworpen met agenten in gedachten. Meerdere kanalen en relevante context zijn allemaal op één centrale plaats beschikbaar. Dankzij deze universele werkruimte voor agenten kan je team je klanten veel sneller en persoonlijker helpen.

Productfoto: gesimuleerd dashboard, met chat met agent geopend.
Productfoto: dashboard met zijbalk-overlay met de medewerker en volgers van het ticket.
Productfoto: klantgegevens in overlay op het dashboard.
Productfoto: tijdlijn van klantinteracties in overlay op een dashboard.
Alles netjes bij elkaar

Houd alle aspecten van een gesprek bij elkaar, ongeacht of een gesprek via chat, e-mail, messaging of telefonisch verloopt, zodat agenten sneller kunnen reageren.

Houd interacties bij en ken er prioriteiten aan toe

Houd elke interactie met een klant bij en ken er een prioriteit aan toe, zodat agenten sneller op wijzigingen kunnen inspelen en een oplossing kunnen aanbieden.

Krijg een duidelijk beeld van je klanten

Zie alle relevante klantinfo, waaronder uit externe profielen.

Roep eerdere gebeurtenissen op

Roep info uit eerdere gebeurtenissen en gesprekken op, waaronder uit externe systemen.

Gesprekken van hoge kwaliteit

Soepele afhandeling voor je klanten

Productfoto: venster met chat met agent en klant.

Berichten via sociale media

Laat klanten gemakkelijk contact met je opnemen via hun favoriete messaging-app, zoals WhatsApp, WeChat, LINE, Facebook Messenger en privéberichten van Twitter. Dat is niet alleen een gemakkelijke service, maar ook een uitzonderlijk persoonlijke service.

Spraak en sms

Bij complexe problemen, zoals het boeken van een vlucht of een bestelling voor tien verschillende personen, bellen mensen vaak om persoonlijke support te krijgen. Met Zendesk Talk kunnen agenten gemakkelijk en efficient klanten telefonisch of via sms helpen.

Live chat en embedded support

Soms willen klanten even snel iemand kunnen spreken. Met Zendesk Chat kun je in realtime proactief contact maken met klanten, doordat deze vorm van support rechtstreeks in je website of mobiele app is geïntegreerd.

Selfservice en kennisbank

Laat klanten zichzelf helpen met de content van je kennisbank en een aangepast Helpcenter dat snel op mobiele apparaten werkt. Je kunt zelfs voor verschillende klanten verschillende trajecten opzetten. Bepaal zelf wie toegang tot welke kennis heeft, maak ervaringen op maat per merk, product en taal (momenteel meer dan 40 talen). Met Zendesk Guide is dat allemaal mogelijk.

Veelzijdige tools

Voldoende geavanceerd voor je bedrijf

Productfoto: venster met chat met agent en klant.

Context van de klant

Geef agenten de relevante informatie die ze nodig hebben om sneller en persoonlijker te reageren op vragen. 'Kaart met essentiële gegevens' is een functie die alle relevante details weergeeft over de klant die je agent op dat moment aan het helpen is, en Interactiegeschiedenis geeft inzicht in alle eerdere klantgebeurtenissen.

Analyse en rapporten

Support kan overal plaatsvinden en het is belangrijk om een geschikte klantanalysetool te hebben. Zendesk Explore integreert gegevens van alle kanalen, zodat je zonder de draad kwijt te raken, kunt meten hoe klanten contact hebben met je merk.

Bedrijfsregels en routering

Zet de juiste mensen in. Met Op vaardigheden gebaseerde routering wordt de juiste agent aan een gesprek gekoppeld, en met triggers en automatiseringen kan op basis van bepaalde voorwaarden de juiste workflow worden gestart. Gebruik de standaardfuncties of pas ze aan je specifieke behoeften aan.

Breid je support uit

In Apps Marketplace vind je apps die je in honderden tools kunt integreren, bijvoorbeeld om je personeel te beheren of de productiviteit van agenten bij te houden, of gebruik ons open en flexibele CRM-platform Sunshine om gegevens uit verschillende externe bronnen te koppelen en begrijpen.

Investeren in kennis

Slimmer dan (alleen) support

Productfoto: venster met chat met agent en klant.

Agenten met superpower

Selfservice eindigt niet wanneer een agent bij een probleem betrokken raakt. Geef je team toegang tot parate kennis om je klanten te helpen. Agenten kunnen op veelgestelde vragen reageren met kant-en-klare macro's, en gebruikmaken van artikelen die op basis van kunstmatige intelligentie worden aangeboden. Alle benodigde info krijgen ze direct in hun tickets aangeboden.

Leg kennis vast, waar de kennis ook vandaan komt

Geef je team de mogelijkheid bij te dragen aan je kennisbank. Agenten kunnen feedback geven op de kennis die ze zien, gebruikmaken van goedkeurings- en publicatieworkflows, en ze kunnen reviews inplannen zodat de juiste mensen betrokken zijn bij het maken en bijwerken van artikelen.

Laat kunstmatige intelligentie nieuwe kansen ontdekken

Zorg ervoor dat je Helpcenter inspeelt op ontwikkelingen met suggesties die worden voorgesteld door kunstmatige intelligentie en de functie Aanwijzingen over benodigde inhoud. Vertrouw op zelflerende systemen. Je krijgt suggesties aangeboden om nieuwe artikelen te schrijven en bestaande artikelen bij te werken. En dat betekent weer wat minder zorgen bij het beheren van een uitbreidende kennisbank.