Overslaan naar belangrijkste inhoud

Beheer van werknemersbetrokkenheid

Krachtige acties voor krachtige teams

Dankzij AI-gedreven beheer van werknemersbetrokkenheid blijft je team soepel draaien. Zo houd je je supportmedewerkers en klanten tevreden.

Voordelen

Verbeter de algehele kwaliteit van je support

Inspireer productiviteit

Dankzij automatische prognoses, planning en monitoring kun je je team nauwkeurig aansturen. Verminder inefficiënties, waardoor je hele organisatie tijd en geld bespaart.

Beschik eenvoudig over informatie

Met Zendesk krijg je inzichten, zoals naleving van de planning en oplossingstijden, die precies laten zien hoe je team presteert. Gebruik de bevindingen om serviceproblemen te voorkomen.

Zorg voor uitmuntende CX

Zorg ervoor dat elk gesprek waardevol is. 100% van de interacties, inclusief die van supportmedewerkers, wordt geëvalueerd en er wordt automatisch aangegeven op welke gebieden coaching nodig is, want transparantie schept vertrouwen.

Oplossingen


Personeelsbeheer

Bekijk het complete beeld

Dankzij personeelsbeheer van Zendesk worden AI-gedreven prognoses en planningen plus realtime prestatierapporten zeer eenvoudig. Admins krijgen meer zichtbaarheid en begrijpen beter hoe ze supportmedewerkers kunnen inzetten.

Kwaliteitsborging (voorheen klaus)

Leer van elk gesprek

Met behulp van AI houden we 100% van alle interacties in alle talen, op alle kanalen, en voor alle BPO’s en supportmedewerkers bij. Zo ontdekken we eventuele tekortkomingen en problemen, zodat je je support meteen kunt verbeteren.

Aan de slag

Probeer Zendesk workforce tools gratis uit


Vertrouwd door meer dan 110.000 bedrijven

Stanley Black & DeckerGrubHubShopifySiemens