Zendesk-software voor B2B

Software waarop je kunt vertrouwen

Voor elk bedrijf geldt: de software die je gebruikt, moet flexibel, gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en in elk tempo schaalbaar zijn. Wij begrijpen de complexiteit die software met zich meebrengt omdat software onze core business is. Ongeacht welke oplossing jij klanten aanbiedt, verwachten je klanten de beste ervaring bij jou. Bij Zendesk geven wij je de middelen in handen om de best mogelijke klantervaring aan te bieden, in welk tempo je ook groeit.

Een demo aanvragen
Grote namen die met Zendesk de best mogelijke klantervaring aanbieden

De Zendesk-benadering van software

Productfoto 1

Maak de ervaring persoonlijk

Je hebt niet één gebruiker die je bedient, maar talloze bedrijven met uiteenlopende behoeften. Het Zendesk-platform koppelt al je klantgegevens aan elkaar, zodat je een volledig beeld van je klanten hebt. Agenten kunnen vanaf één enkele plaats gemakkelijk toegang krijgen tot elk supportkanaal, waardoor je elke klant die contact opneemt gemakkelijker een persoonlijke ervaring kunt bieden.

Meer informatie over het Zendesk-platform
Productvoorbeeld 1

Opschalen zonder te vertragen

Software is de motor die bedrijven aanstuurt - en meer klanten betekent dat het tijd is om op te schalen en mee te schalen met veranderende behoeften. Naarmate het aantal supportaanvragen toeneemt, is het van essentieel belang om flexibel en slagvaardig te blijven. Met Zendesk kun je meer doen met minder — bespaar tijd met automatiseringen, zodat het juiste ticket bij de juiste agent terechtkomt, pas werkplekken aan je unieke bedrijfsbehoeften aan en vertrouw op kunstmatige intelligentie om processen te stroomlijnen die de productiviteit verhogen.

Productfoto 2
Productvoorbeeld 2
Productfoto 3

Samen sterk

Maak het je team gemakkelijker om wereldwijd samen te werken, of het nu gaat om het oplossen van bugs, het introduceren van nieuwe updates of om het hebben van contact met klanten. Breng je interne communicatiekanalen samen, zodat elk team gemakkelijk kan samenwerken om problemen van klanten sneller op te lossen. Met Zendesk heb je vanaf één plek toegang tot al je communicatiemiddelen. Integreer apps zoals Slack en Jira, en deel informatie met out-of-the-box dashboards, zodat je team de klantervaring op basis van gegevens kan verbeteren.

Meer informatie over Zendesk Explore
Productvoorbeeld 3

Veiligheid boven alles

Profiteer van veiligheid die betrouwbaar en schaalbaar is voor je bedrijf. Met Zendesk beschik je over functies en zakelijke normen die ervoor zorgen dat je de regelgeving naleeft en klantgegevens bij elke schaalgrootte beschermt.

Productfoto 4
Productvoorbeeld 4
Meer informatie over beveiligingsfuncties
Productfoto 3

Een vliegende start

Zendesk is eenvoudig te implementeren, zelfs als je omgeving complex is. Schaal snel op, leid nieuwe agenten op en lanceer nieuwe producten zonder dat je je zorgen hoeft te maken over onhandige administratieve taken. We hebben zelfs een professioneel serviceteam tot je dienst om producten te configureren en integreren, zodat je je kunt richten op wat belangrijk is — je bedrijf.

Meer informatie over Zendesk-services
Productvoorbeeld 5

Lees meer over hoe innovatieve softwarebedrijven persoonlijke klantenervaring bieden met innovatieve softwarebedrijven

Opschalen met omnichannel support

Bied klanten hulp bij elk kanaal

“We denken altijd aan hoe we de ervaring voor onze klanten kunnen maximaliseren. Het moet de klant niet uitmaken met wie in de organisatie die spreekt. De klant verdient gewoon de hulp die die nodig heeft.”
Jon Herstein

Senior Vice President of Customer Success bij Box

Klantfoto 1 Logo: Box
Ontdek hoe Box 41 miljoen gebruikers een naadloze ervaring biedt

Zet je klanten op de eerste plaats

Zet die extra stap

"We proberen onze verkopers altijd duidelijk te maken dat de grootte van een bedrijf er niet toe doet. Waar het om gaat is dat we de klant naar de plaats brengen waar hij moet zijn en hem te helpen zijn dromen waar te maken".
Delano Mireles

Director of Worldwide Support

Klantfoto 2 Logo: ShipStation
Zie hoe ShipStation teams de middelen in handen geeft om samen te werken

Supportactiviteiten verbeteren

Op maat toegesneden

"Zendesk heeft ons geholpen klantgerichter te worden. Dat is onze eerste prioriteit — dat elke interactie met de klant zinvol is, dat we acties volgen en dat interacties consistent zijn".
Sam Trachtenberg

Vice President of Operations bij AdRoll

Klantfoto 3 Logo: AdRoll
Ontdek hoe AdRoll een in hoge mate op maat gemaakte klantervaring heeft gecreëerd die perfect bij het bedrijf past

Integraties van onze partners