Zendesk + Slack

@customersupport via elk #kanaal

Agenten vertrouwen vaak op andere teams om problemen van klanten op te lossen. Daarom werken we samen met Slack om een naadloze integratie te bouwen die samenwerkingsworkflows mogelijk maakt. Waar ze zich ook bevinden, je supportteam en de teams die hen ondersteunen, beschikken over alles wat ze nodig hebben. En allemaal binnen handbereik.

Gemaakt voor elkaar

Een gemakkelijke installatie is alles wat nodig is om onze integratie aan het werk te zetten. Zodra de installatie is voltooid, kan je team ticketmeldingen ontvangen, nieuwe tickets maken, interne opmerkingen en aantekeningen plaatsen in Zendesk, rechtstreeks vanuit Slack.

Gratis downloaden
Zendesk app in Slack sending ticket notifications
Send a Side Conversation in a ticket chain in Zendesk

Werk waar je productief bent

Met goede software kunnen fraaie resultaten worden behaald. Met Slack voor zijgesprekken — onderdeel van de add-on Samenwerking van Zendesk — kan je supportteam het supportproces versnellen met naadloze gesprekken tussen teams en productafdelingen.

Meer informatie

Behandel werknemers als klanten

Steeds dezelfde vragen beantwoorden, kan veel tijd kosten. Bied je werknemers selfservice aan met Answer Bot voor Slack. Dankzij de kunstmatige intelligentie van Answer Bot worden er direct artikelen voorgesteld via het kanaal van je keuze en krijgen werknemers die om hulp vragen meer mogelijkheden, en degenen die hulp geven ook.

Meer informatie
Suggested answers from Zendesk Guide help center in AnswerBot

Zendesk + Slack in actie

Zendesk + Slack Logo

Magic Leap is een van 's werelds meest innovatieve startups op het gebied van augmented reality. Om de groei bij te houden was het supportteam op zoek naar een manier om gemakkelijk contact te leggen met andere afdelingen die bij de klantervaring betrokken zijn. Ontdek hoe Magic Leap gebruikmaakt van Zendesk en Slack om interne workflows bij elke schaalgrootte te verbeteren en snel support te leveren.

Meer informatie