Zendesk + Slack
@customersupport via elk #kanaal
Agenten vertrouwen vaak op andere teams om problemen van klanten op te lossen. Daarom werken we samen met Slack om een naadloze integratie te bouwen die samenwerkingsworkflows mogelijk maakt. Waar ze zich ook bevinden, je supportteam en de teams die hen ondersteunen, beschikken over alles wat ze nodig hebben. En allemaal binnen handbereik.

Gemaakt voor elkaar
Een gemakkelijke installatie is alles wat nodig is om onze integratie aan het werk te zetten. Zodra de installatie is voltooid, kan je team ticketmeldingen ontvangen, nieuwe tickets maken, interne opmerkingen en aantekeningen plaatsen in Zendesk, rechtstreeks vanuit Slack.
Gratis downloaden

Werk waar je productief bent
Met goede software kunnen fraaie resultaten worden behaald. Met Slack voor zijgesprekken — onderdeel van de add-on Samenwerking van Zendesk — kan je supportteam het supportproces versnellen met naadloze gesprekken tussen teams en productafdelingen.
Meer informatieBehandel werknemers als klanten
Steeds dezelfde vragen beantwoorden, kan veel tijd kosten. Bied je werknemers selfservice aan met Answer Bot voor Slack. Dankzij de kunstmatige intelligentie van Answer Bot worden er direct artikelen voorgesteld via het kanaal van je keuze en krijgen werknemers die om hulp vragen meer mogelijkheden, en degenen die hulp geven ook.
Meer informatie
Zendesk + Slack in actie
Magic Leap is een van 's werelds meest innovatieve startups op het gebied van augmented reality. Om de groei bij te houden was het supportteam op zoek naar een manier om gemakkelijk contact te leggen met andere afdelingen die bij de klantervaring betrokken zijn. Ontdek hoe Magic Leap gebruikmaakt van Zendesk en Slack om interne workflows bij elke schaalgrootte te verbeteren en snel support te leveren.
Meer informatie