Maak persoonlijk contact

Customer Intelligence-software gemaakt voor gerichte campagnes en proactieve betrokkenheid

Maak de juiste connectie

Met Zendesk Connect leert u uw klanten beter te begrijpen en krijgt u beter inzicht in hun traject, zodat u ze proactief kunt helpen en betrokken bij ze kunt zijn.

Leer uw klanten kennen
Verzamel klantgegevens bij alle Zendesk-producten. Krijg beter inzicht dankzij een tijdlijn met gebeurtenissen en gesprekken.
Voeg een persoonlijk tintje toe
Maak klantsegmenten op basis van gedrag of profiel. Identificeer vervolgens trends en start doelgerichte campagnes om de juiste klanten de juiste boodschap te geven.
Bouw vertrouwen en loyaliteit op
Zorg voor blijvende, hechte relaties. Proactief contact kan inzicht geven in problemen en een tip op het juiste moment kan klanten helpen voordat ze zich realiseren dat ze hulp nodig hebben.
Begrijp uw klanten

Profiteer van uw inzicht

Importeer klantgegevens en combineer deze met klantinteracties uit al uw Zendesk-producten, en daarbuiten. Dankzij een tijdlijn met gebeurtenissen krijgt u een beter inzicht in de geschiedenis van de klant: welke pagina's op uw website ze hebben bezocht, wanneer ze hulp nodig hebben, en waarom.

Segmenten en filters

Zoek naar segmenten

Maak segmenten om op een efficiëntere en effectievere manier betrokken te zijn bij klanten. Definieer aangepaste doelgroepen op basis van gedrag, acties en kenmerken, zodat u klanten kunt helpen op manieren die zij betekenisvol vinden.

Verstuur doelgerichte campagnes

Op het juiste moment

Gesprekken werken het beste als u mensen op het juiste moment benadert. Met Connect kunt u een campagne ontwerpen die geschikt is voor de context. Activeer berichten in uw producten op basis van segmenten, maak contact met VIP's of verstuur een eenmalige campagne naar uw gehele lijst.

Meet uw prestaties

Ontdek wat er echt gebeurt

Houd de prestaties van uw campagne in real-time bij. Bekijk wie uw campagne heeft gezien en wie er geïnteresseerd genoeg zijn om door te klikken. Krijg een hoge mate van zicht met gecombineerde metingen. Ontwikkel een gedetailleerd inzicht door klanten individueel te volgen.

Zoom

"Met Zendesk Connect kunnen wij onze steeds groter wordende groep klanten bereiken en ze proactief helpen voordat zij echt hulp nodig hebben. Hiermee voorkomen wij dat er supportaanvragen worden gedaan en kan mijn team zich richten op zaken waarvoor echt de aandacht van een medewerker nodig is."

- Luke Haselwood, Technical Support Manager bij Zoom Video Communications
Manieren om contact te houden
Veranderingen
Hallo...

Alles wat nieuw is, kan verwarrend zijn, maar met goede communicatie kan die verwarring worden overwonnen. Zorg met tips en aanbevelingen dat klanten enthousiast blijven en terug blijven komen.

Melden
Al het nieuws is goed nieuws

Goed geïnformeerde klanten zijn tevreden klanten. Stuur ze updates over nieuwe producten, nieuwe stijlen, nieuwe functies of gewoon alledaags nieuws.

Up-selling
Doe het nu

Geef klanten een duwtje in de goede richting met nieuwe aanbiedingen die zijn gebaseerd op hun belangstelling uit het verleden.

Koesteren
Kies voor de lange termijn

Klantrelaties zijn voor altijd, hopen we. Houd uw klanten betrokken met suggesties, beproefde werkwijzen en interessante informatie om uw kansen op een langetermijnrelatie te vergroten.

Voorkom frustratie
Voorkennis!

Iedereen is graag tijdig op de hoogte. Laat klanten vooraf weten wanneer er service-updates plaatsvinden of wanneer problemen langer duren. Zo voorkomt u frustratie.

X

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk

Een demo plannen