Uw supportteam weet als eerste waaraan klanten behoefte hebben, wat ze willen en verwachten. Zendesk Connect benut die informatie om een traject te ontwerpen dat voor elke klant geschikt is. Zendesk Connect zorgt voor betere communicatie via alle kanalen, waardoor klanten minder reden hebben om hulp te vragen en u meer manieren hebt om hulp aan te bieden.

Reageer met elke schaalgrootte Laat uw gegevens voor u werken

Reageer door in Zendesk Support gebruik te maken van de volledige supportgeschiedenis van een klant, waaronder de tickets die zijn gemaakt, tags en tevredenheidspercentages, om geautomatiseerde reacties te personaliseren via het kanaal dat het beste werkt. Experimenteer vervolgens met verschillende berichten en meet het effect om de best mogelijke oplossing te bieden bij toekomstige supportproblemen.

Anticipeer en voorkom tickets Wees de ontwikkelingen een stap voor

Los problemen op voordat die zich aandienen: stuur berichten in real-time via elk kanaal op basis van wat uw klanten binnen uw product doen. Op basis van Zendesk Support en de gegevens van het klanttraject dat ze afleggen, kunt u een geautomatiseerd bericht verzenden of een agent inzetten, indien nodig.

Groeien en vasthouden Zet de volgende stap

Zorg dat uw klanten bij u terugkomen voor meer. Blijf uitproberen welke berichten een hogere mate van betrokkenheid opleveren en gebruik de resultaten vervolgens om aanbiedingen te verzenden die specifiek zich gericht op de klant op basis van zijn supportgeschiedenis en producttraject.

Kies uw kanaal

Maak met één klik op een knop contact.

E-mail

Schrijf e-mails met de slepen-en-neerzetten editor voor e-mails van Connect. Maak van e-mails echte communicatie in twee richtingen via een ticket in Zendesk Support wanneer klanten reageren.

Website

Gebruik Zendesk Web Widget om aangepaste meldingen weer te geven op uw website voor pc's en mobiele apparaten.

Pushberichten naar mobiele apparaten

Stuur pushberichten rechtstreeks naar de iOS- en Android-apparaten van uw klanten

Sms

Maak een koppeling met de account bij uw bestaande sms-aanbieder om sms-berichten te verzenden.

Webhook

Maak gebruik van de segmentatie van Connect om een workflow in een ander systeem te activeren.

Connect kan berichten verzenden in elke taal, maar op dit moment is de gebruikersinterface alleen in het Engels beschikbaar.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.


We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen u te leren over hoe u gebruik kunt maken van deze functie om zodoende te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen