Outbound maakt nu deel uit van de Zendesk-familie.
Wij werken er samen aan om klantrelaties beter te maken met proactieve chatberichten.

Maak de juiste connectie
Met Zendesk Connect leert u uw klanten beter te begrijpen en krijgt u beter inzicht in hun traject, zodat u ze proactief kunt helpen en betrokken bij ze kunt zijn.
Verstuur doelgerichte campagnes
Op het juiste moment
Gesprekken werken het beste als u mensen op het juiste moment benadert. Met Connect kunt u een in-product berichtencampagne ontwerpen die past in de context of kunt u een e-mailcampagne ontwerpen om klanten opnieuw bij uw bedrijf te betrekken. Voer campagnes op basis van marktsegmenten, laat VIP-klanten van u horen bij of stuur een eenmalige campagne uit naar al uw klanten.
Segmenten en filters
Zoek naar segmenten
Maak segmenten om op een efficiëntere en effectievere manier betrokken te zijn bij klanten. Definieer aangepaste doelgroepen op basis van gedrag, acties en kenmerken, zodat u klanten kunt helpen op manieren die zij betekenisvol vinden.
Meet uw prestaties
Ontdek wat er echt gebeurt
Houd de prestaties van uw campagne in real-time bij. Bekijk wie uw campagne heeft gezien en wie er geïnteresseerd genoeg zijn om door te klikken. Krijg een hoge mate van zicht met gecombineerde metingen. Ontwikkel een gedetailleerd inzicht door klanten individueel te volgen.
Begrijp uw klanten
Profiteer van uw inzicht
Importeer klantgegevens en combineer deze met klantinteracties uit al uw Zendesk-producten, en daarbuiten. Dankzij een tijdlijn met gebeurtenissen krijgt u een beter inzicht in de geschiedenis van de klant: welke pagina's op uw website ze hebben bezocht, wanneer ze hulp nodig hebben, en waarom.
"Met Zendesk Connect kunnen wij onze steeds groter wordende groep klanten bereiken en ze proactief helpen voordat zij echt hulp nodig hebben. Hiermee voorkomen wij dat er supportaanvragen worden gedaan en kan mijn team zich richten op zaken waarvoor echt de aandacht van een medewerker nodig is."
Alles wat nieuw is, kan verwarrend zijn, maar met goede communicatie kan die verwarring worden overwonnen. Zorg met tips en aanbevelingen dat klanten enthousiast blijven en terug blijven komen.
Goed geïnformeerde klanten zijn tevreden klanten. Stuur ze updates over nieuwe producten, nieuwe stijlen, nieuwe functies of gewoon alledaags nieuws.
Geef klanten een duwtje in de goede richting met nieuwe aanbiedingen die zijn gebaseerd op hun belangstelling uit het verleden.
Klantrelaties zijn voor altijd, hopen we. Houd uw klanten betrokken met suggesties, beproefde werkwijzen en interessante informatie om uw kansen op een langetermijnrelatie te vergroten.
Iedereen is graag tijdig op de hoogte. Laat klanten vooraf weten wanneer er service-updates plaatsvinden of wanneer problemen langer duren. Zo voorkomt u frustratie.