Rapport van Forrester: The case for asynchronous messaging: Apple Business Chat, Facebook Messenger, WhatsApp

Gepubliceerd 8 oktober 2020
Laatst gewijzigd 9 oktober 2020

Dit zijn de hoogtepunten van het volledige rapport in uw eigen taal.

IT-leiders spelen een leidende rol bij het leveren van uitstekende klant- en werknemerservaringen en het tegelijkertijd laag houden van de operationele kosten, vaak met beperkte middelen. We zijn ervan overtuigd dat asynchrone berichtenuitwisseling de volgende digitale verstoorder is die IT-leiders moeten beheersen om een onderscheidende klantervaring te realiseren.

Klanten sturen graag berichten, in ieder geval om contact met vrienden en familie te houden. Bedrijven lopen echter achter in het aanbieden van gesprekken met klanten via asynchrone berichtenuitwisseling.

In The Case For Asynchronous Messaging: Apple Business Chat, Facebook Messenger, WhatsApp van Forrester worden de manieren waarop bedrijven momenteel asynchrone berichtenuitwisseling gebruiken onderzocht en er wordt aan bedrijfsleiders getoond wat ze moeten doen om dit communicatiekanaal geliefd bij klanten te maken.