Whitepaper

Betere klantervaringen met omnichannel betrokkenheid

Gepubliceerd 9 oktober 2017
Laatst aangepast 9 oktober 2017

Als je een supportervaring ontwerpt en uitrolt waarmee je ongeacht kanaal natuurlijke gesprekken kunt voeren met klanten, kan je organisatie zowel nu als in de toekomst uitzonderlijke klantenservice aanbieden. Hoewel het verleidelijk is om producten en kanalen stukje bij beetje toe te voegen naarmate je bedrijf groeit, wordt het later lastig om alles aan elkaar te koppelen en gegevens te interpreteren om een consistente service-ervaring aan te bieden.

Bedrijven die de full-service ervaring van Zendesk hebben uitgerold, melden dat zij de voordelen hebben gezien: een betere productiviteit van agenten, beter personeelsbehoud, minder onderhoud en ticketvolumes die worden voorkómen dankzij selfservice en automatisering.

Zoals in dit whitepaper uiteen wordt gezet, kan je organisatie met Zendesk Support Suite het volgende:

  • Voer natuurlijke gesprekken met je klanten
  • Elk kanaal gebruiken, of alle kanalen
  • Gegevens omzetten in inzichten waarop u actie kunt ondernemen
  • Snel en slim antwoord geven met kunstmatige intelligentie

Ontdek hoe Support Suite direct kant-en-klaar inzetbaar is of kan worden aangepast aan je persoonlijke behoeften. In beide gevallen kun je gemakkelijk kanalen in- of uitschakelen naarmate de voorkeuren van je klanten veranderen, terwijl je centraal een geschiedenis van alle klantgesprekken bijhoudt.Download het whitepaper en ontdek wat je allemaal kunt doen met een full-service Zendesk-ervaring.