Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk vs. Salesforce

Complexiteit behoort tot het verleden

Je bedrijf verandert sneller dan ooit en klantenservice is essentieel voor succes. Laat je hierbij niet tegenhouden door de complexiteit van Salesforce. Met Zendesk kun je eenvoudig aan de behoeften van je klanten voldoen, hoe druk het ook is. Wij bieden een duidelijk pad naar succes tegen veel lagere totale kosten.

Eenvoud in plaats van complexiteit

Zendesk is kant-en-klaar te gebruiken, en zorgt dat je de groei van je bedrijf altijd bij kunt benen.

Gericht op CX-leiderschap

Onze expertise is jouw concurrentievoordeel. Wij staan je bij met onze best practices, en helpen je om je klantervaring continu te verbeteren.

Open en flexibel

Eenvoudig te integreren met de apps die je al gebruikt. Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt.

Snelheid op elke schaal

Time-to-value op topsnelheid

Volgens Forrester implementeert 90% van onze klanten Zendesk binnen acht weken. Dat is nog eens een vliegende start! Zendesk is gemaakt voor flexibiliteit. Met kant-en-klare best practices kun je zonder onderbrekingen al je bedrijfswijzigingen doorvoeren.

Logo: Ideagen
“We moeten kunnen reageren op wat er in onze markt en de economie gebeurt, en op veranderingen binnen het bedrijf. Ons bedrijf voert elke zes maanden veranderingen door. Zendesk stelt ons in staat dingen meteen aan te passen en te integreren wanneer nodig.”

Dave Stott

Customer Development Manager bij Ideagen

Lees het klantverhaal

20%

Verbetering van CSAT

25%

Toename in naleving van SLA's

9 weken

Implementatietijd

Logo: LendingClub
“We hoeven geen ticket in te dienen om iets aangepast te krijgen. We kunnen wijzigingen meteen doorvoeren. Het is enorm snel en handig.”

Andrew Jensen

Hoofd van Payment Solutions bij LendingClub

Lees het klantverhaal

600

Agents

50k

Tickets per maand

9 dagen

Implementatietijd

Een betrouwbare partner

Een CX-pert waar je op kunt bouwen

Succes is onze specialiteit. We geven je alles wat je nodig hebt om je klantervaring te verbeteren met exclusieve mindshares, adviesdiensten en ons Luminaries-programma. Met Zendesk heb je vanaf dag één een partner en een community van pioniers die je proces ondersteunen.

LightspeedRiot GamesSiemensShopify
Squarespace
“Zendesk is een fenomenale partner geweest en heeft aan al onze behoeften voldaan. Het is een fantastisch traject geweest waarbij we samen groeiden, opschaalden en oplossingen bedachten voor hoe we de best mogelijke klantervaring konden leveren.”

Raphael Fontes

Vice-President of Customer Operations bij Squarespace

Lees hun klantverhaal

95%

CSAT

95%

Succespercentage selfservice

27%

Toename van helpcentergebruik

Open en flexibel

Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt

Trek de cijfers maar eens na. Op de lange termijn betaal je meer voor Salesforce, omdat je een heel leger van admins moet inhuren om elke wijziging te ondersteunen. Met Zendesk is dit niet het geval. Je weet vooraf precies wat de totale kosten zijn, inclusief licenties, implementatie en doorlopend beheer.

Mediaocean
“We zagen een grotere ROI met Zendesk in vergelijking met de andere opties. We hebben een kostenanalyse gemaakt en stelden vast dat we geld konden besparen en onze productiviteit konden verhogen met Zendesk.”

Stephanie Dorman

Senior Vicepresident van Client Services bij Mediaocean

Lees hun ROI verhaal

98%

CSAT

150+

Agents

8 weken

Implementatietijd

286%

Volgens Forresters “The Total Economic Impact™ of Zendesk for Enterprise” ziet een samengestelde klant van Zendesk een totale ROI van 286% over 3 jaar met een terugverdientijd van minder dan 6 maanden.

Logo: Forrester

Salesforce-integratie voor Zendesk

Lever je eersteklas techstack niet in voor een totaalbeeld van de klant. Ontdek hoe Zendesk integreert met Salesforce.