Gratis testen

Stel in 2 minuten een proefperiode in en probeer Zendesk uit.

Geef een geldig e-mailadres op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Dim het licht

Zendesk is er om je klantenservice te verbeteren. Onze software is gebouwd om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team voor te bereiden op succes en je bedrijf synchroon te laten werken. Bekijk de demo en ontdek hoe het werkt.

Service

Begin hier

Tijd voor een demo
[1:06]

Basiskenmerken

Wat is Zendesk?
[2:17]

Messaging

Lever waardevolle gesprekservaringen
[0:37]

Overal naadloze ondersteuning

Help je klanten op elk kanaal
[1:50]

Persoonlijke service

Altijd de context van de klant binnen handbereik
[1:45]

Productiviteit van agenten

Beheer je klantgesprekken op een efficiënte manier
[2:10]

Selfservice

Geef je klanten de tools om zelf antwoorden te vinden
[2:51]

Analyse

Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards en aangepaste statistieken
[2:18]

Uitbreidbaarheid

Breid Zendesk uit met apps, API's en embeddables
[1:42]

Sales

Sales: de basis

Hoe maken salesteams gebruik van Zendesk?
[1:23]

Een diepere blik op sales

Ontdek Zendesk Sell
[13:19]

Mobiele sales

Sluit deals, waar je ook bent
[4:06]

Zeg maar 'dag' tegen gegevens invoeren

Verrijk leads en identificeer nieuwe prospects om aan te verkopen
[5:11]

Veelgestelde vragen

Hoe werkt ticketing in Zendesk?

Het beheren van tickets in Zendesk is intuïtief en eenvoudig. Klik hier voor de basisprincipes van ticketing.

Hoe kan ik hulp en installatietips krijgen tijdens de proefperiode van Zendesk Suite?

Bekijk hier onze handleiding voor de proefperiode van Zendesk Suite.

Hoe stel ik triggers en automatiseringen in?

De productiviteitsfuncties van Zendesk Support zijn eenvoudig in te stellen en voorkomen dat je agenten steeds dezelfde taken moeten verrichten. Klik hier voor meer informatie over triggers en automatiseringen.

Hoe werken ticketformulieren in Zendesk?

Bekijk deze video voor een kort overzicht of lees dit artikel voor meer informatie over het beheren van ticketformulieren.

Kan ik meerdere helpcenters instellen?

Ja, je kunt meerdere helpcenters instellen. Meer informatie vind je hier.

In welke toepassingen of services kan Zendesk worden geïntegreerd?

Zendesk kan worden geïntegreerd in meer dan duizend andere systemen en tools. Een volledige lijst met alle apps en integraties vind je hier.

Hoe werken Zendesk API's?

Zendesk biedt u ruim 100 verschillende API's om mee te integreren. Lees hier meer over onze API-hulpmiddelen.

Wat is het verschil tussen de plannen en hoe weet ik welk plan geschikt is voor mij?

Voor meer informatie over onze plannen, verwijzen wij u naar de pagina hier waarop wij onze plannen vergelijken. Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com als u een van de plannen wilt bespreken. Dan nemen wij contact met u op.

Hoe zorgt Zendesk voor beveiliging en naleving?

Bij Zendesk nemen we de beveiliging van onze klanten serieus. Wij combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Klik hier voor meer informatie.

Wat voor klanten heeft Zendesk?

We hebben meer dan xx klanten in alle branches die Zendesk gebruiken. Klik hier om de beoordelingen van onze klanten te bekijken.