Gratis testen
Stel in 2 minuten een proefperiode in en probeer Zendesk uit.
Dim het licht
Ontdek hoe je met Zendesk je relaties met je klanten en prospects verbetert en ze een naadloze ervaring geeft. Bekijk de demo en ontdek hoe het werkt.
Support
Begin hier
Het is demotijd
Basiskenmerken
Wat is Zendesk Support?
Omnichannel
Overal naadloze ondersteuning
Gepersonaliseerde support
Context van de klant binnen handbereik
Agent productivity
Beheer je klantgesprekken op efficiënte wijze
Selfservice
Help klanten zichzelf te helpen
Analyse
Pak support slim aan
Integraties
Breid Zendesk Support uit met Apps, API's en Embeddables
Sales
Sales
Wat is Zendesk Sell?
Mobiele sales
Sluit deals vanaf elke locatie
Zeg maar 'dag' tegen gegevens invoeren
Verrijk leads en identificeer nieuwe prospects om aan te verkopen
Additional resources
Demo's van onze andere Zendesk producten:
Een diepere duik in Zendesk Support:
Tips nodig voor het instellen van uw evaluatieversie van Support? Bekijk onze zelfstudie Aan de slag
Aanvullende video's over functies van Zendesk Support:
Andere informatiebronnen om je te helpen:
Aanbevolen werkwijzen voor Zendesk Support hier
Behoefte aan 1:1 demohulp? Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com
Veelgestelde vragen
Hoe werkt ticketing in Zendesk Support?
Het beheren van tickets in Zendesk Support is intuïtief en eenvoudig. Klik hier voor de basisprincipes van ticketing.
Hoe stel ik triggers en automatiseringen in?
De productiviteitsfuncties van Zendesk Support zijn eenvoudig in te stellen en helpen voorkomen dat uw agenten telkens dezelfde taken moeten verrichten. Klik hier voor meer informatie over triggers en automatiseringen.
Hoe werken ticketformulieren in Zendesk Support?
Bekijk dit artikel voor meer informatie over het beheren van ticketformulieren.
voor een kort overzicht of leesHoe aanpasbaar is Zendesk Support?
Zendesk kan op veel manieren worden aangepast. Zendesk wordt gebruikt door eenmanszaken en grote supportorganisaties. Zendesk is schaalbaar, van slechts enkele agenten tot organisaties met tienduizenden agenten.
Kan ik meerdere helpcenters instellen?
Ja, u kunt meerdere helpcenters instellen met behulp van onze functie voor meerdere merken. Lees hier meer.
In welke toepassingen of services kan Zendesk worden geïntegreerd?
Zendesk kan worden geïntegreerd in honderden andere systemen en tools. Een volledige lijst met alle apps en integraties vindt u hier.
Hoe werken Zendesk API's?
Zendesk biedt u ruim 100 verschillende API's om mee te integreren. Lees hier meer over onze API-hulpmiddelen.
Wat is het verschil tussen de plannen en hoe weet ik welk plan geschikt is voor mij?
Voor meer informatie over onze plannen, verwijzen wij u naar de pagina hier waarop wij onze plannen vergelijken. Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com als u een van de plannen wilt bespreken. Dan nemen wij contact met u op.
Hoe zorgt Zendesk voor beveiliging en naleving?
Bij Zendesk nemen we de beveiliging van onze klanten serieus. Wij combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Klik hier voor meer informatie.
Wat voor klanten heeft Zendesk?
Wij hebben meer dan 100.000 klanten in allerlei sectoren die Zendesk gebruiken. Hier vindt u testimonials van onze klanten: klik hier.