Dim het licht

Zendesk Support helpt u om de relaties met uw klanten te verbeteren en hen een naadloze ervaring te bieden. Bekijk de demo en ontdek hoe het werkt.

Hoofdstuk 0
Begin hier

Het is demotijd

Hoofdstuk 1
Basiskenmerken

Wat is Zendesk Support?

Hoofdstuk 2
Omnichannel

Overal naadloze ondersteuning

Ik ben er klaar voor om dit te doen
Evaluatie starten Contact opnemen met sales
Hoofdstuk 3
Gepersonaliseerde support

Context van de klant binnen handbereik

Hoofdstuk 4
Agent productivity

Beheer uw klantgesprekken op efficiënte wijze

Hoofdstuk 5
Zelfservice

Help klanten zichzelf te helpen

Hoofdstuk 6
Analyse

Pak support slim aan

Hoofdstuk 7
Integraties

Breid Zendesk Support uit met Apps, API's en Embeddables

Onze Aan de slag-gids helpt u om optimaal te presteren
Ga tot actie over

Additional resources

  • Een diepere duik in Zendesk Support:

    +
    -
    • Tips nodig voor het instellen van uw evaluatieversie van Support? Bekijk onze zelfstudie Aan de slag
    • Aanvullende video's over functies van Zendesk Support:
      • Groepen
      • Rollen en machtigingen
      • CSAT-enquêtes
      • Kantooruren instellen
  • Demo's van onze andere Zendesk-producten:

    +
    -
  • Andere informatiebronnen om u te helpen:

    +
    -

    • Aanbevolen werkwijzen voor Zendesk Support hier
    • Behoefte aan 1:1 demohulp? Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt ticketing in Zendesk Support?

    +
    -

    Het beheren van tickets in Zendesk Support is intuïtief en eenvoudig. Klik hier voor de basisprincipes van ticketing.

  • Hoe stel ik triggers en automatiseringen in?

    +
    -

    De productiviteitsfuncties van Zendesk Support zijn eenvoudig in te stellen en helpen voorkomen dat uw agenten telkens dezelfde taken moeten verrichten. Klik hier voor meer informatie over triggers en automatiseringen.

  • Hoe werken ticketformulieren in Zendesk Support?

    +
    -

    Bekijk deze video voor een kort overzicht of lees dit artikel voor meer informatie over het beheren van ticketformulieren.

  • Hoe aanpasbaar is Zendesk Support?

    +
    -

    Zendesk kan op veel manieren worden aangepast. Zendesk wordt gebruikt door eenmanszaken en grote supportorganisaties. Zendesk is schaalbaar, van slechts enkele agenten tot organisaties met tienduizenden agenten.

  • Kan ik meerdere helpcenters instellen?

    +
    -

    Ja, u kunt meerdere helpcenters instellen met behulp van onze functie voor meerdere merken. Lees hier meer.

  • In welke toepassingen of services kan Zendesk worden geïntegreerd?

    +
    -

    Zendesk kan worden geïntegreerd in honderden andere systemen en tools. Een volledige lijst met alle apps en integraties vindt u hier.

  • Hoe werken Zendesk API's?

    +
    -

    Zendesk biedt u ruim 100 verschillende API's om mee te integreren. Lees hier meer over onze API-hulpmiddelen.

  • Wat is het verschil tussen de plannen en hoe weet ik welk plan geschikt is voor mij?

    +
    -

    Voor meer informatie over onze plannen, verwijzen wij u naar de pagina hier waarop wij onze plannen vergelijken. Stuur een e-mail naar demo@zendesk.com als u een van de plannen wilt bespreken. Dan nemen wij contact met u op.

  • Hoe zorgt Zendesk voor beveiliging en naleving?

    +
    -

    Bij Zendesk nemen we de beveiliging van onze klanten serieus. Wij combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Klik hier voor meer informatie.

  • Wat voor klanten heeft Zendesk?

    +
    -

    Wij hebben meer dan 100.000 klanten in allerlei sectoren die Zendesk gebruiken. Hier vindt u testimonials van onze klanten: klik hier.