Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk voor entertainment

Klanten staan centraal

Nu er steeds meer keuze is op het gebied van media en entertainment is het leveren van snelle, persoonlijke klantervaringen cruciaal. Zendesk helpt grote en kleine merken over de hele wereld met het bieden van ervaringen die net zo goed zijn als hun aanbod.

Vraag een demo aan

Enkele van onze grootste fans

MediaoceanRiot GamesAdRollRovioFoursquare

Maak van elke klant een vip

Je klanten moeten zich vips voelen. Maar dat wordt moeilijk wanneer hun gegevens verspreid zijn over verschillende systemen. Zendesk integreert al je data op één centrale plek. Met onze Apps Marketplace is het eenvoudig om gegevens bij te houden over productgebruik, voorkeuren, factuurgeschiedenis en accountgrootte. Zo kun je doelgroepen identificeren en indelen om gepersonaliseerde support te leveren.

Meer informatie over het Zendesk-platform

Communiceer via alle kanalen

Bied 24/7 support op al je kanalen. Met een perfect bij je merk aansluitend helpcenter kun je veelgestelde vragen beantwoorden, via de chat in je app kun je direct support bieden en met Connect kun je persoonlijke aanbevelingen doen en meldingen sturen, bijvoorbeeld wanneer er een concert wordt verplaatst.

Bekijk de Suite

Geef je agents meer mogelijkheden

Zorg ervoor dat je agents over de tools beschikken die ze nodig hebben om sneller en efficiënter vragen te beantwoorden. Dankzij een totaalbeeld van je klanten kunnen agents elke klant persoonlijke service bieden. Bovendien ervaren je werknemers minder werkdruk dankzij automatiseringen en een kennisbank.

Meer informatie over Support en Guide

Houd controle

Analyseer klantinteracties op al je kanalen. Dankzij inzicht in al je activiteiten (productie, distributie van inhoud en merchandising) kun je de belangrijkste klantentrends en -gegevens volgen.

Meer over Explore

Ontdek wat je met Zendesk kunt doen

Vraag een demo aan

Meer inhoud, minder problemen

“Vaak hebben onze klanten niet genoeg details over een product om een zoekopdracht te verfijnen. “We konden onze video's en ander lesmateriaal heel gemakkelijk opbouwen via Zendesk Guide zonder extra middelen of geld, zodat onze klanten nu gemakkelijk kunnen vinden wat ze nodig hebben.

Stephanie Dorman

SVP of Client Services bij Mediaocean

Lees verder

Ontdek wat klanten willen

“Zendesk verwerkt een groot aantal ideeën van klanten en anticipeert zelfs vaak op onze behoeften voordat we deze kunnen verwoorden of begrijpen.”

Shaun ‘BlueFire’ Randall

Product Manager - Support Engineering bij Riot Games

Lees verder

Eenvoudig te integreren met je eigen tools

DiscordSalesforceJira SoftwareSlackGoogle PlayUnity