Zendesk voor media en entertainment

Stel klanten centraal

Uw klantenservice moet aansluiten op uw content. Met steeds meer keuze op het gebied van media en entertainment is het leveren van snelle en persoonlijke klantervaringen belangrijker dan ooit. Zendesk helpt merken groot en klein, over de hele wereld, met het leveren van de beste klantervaringen.

Een demo plannen
Enkele van onze grootste fans
Logo: FCC
Logo: Mediaocean
Logo: Riot Games
Logo: AdRoll
Logo: Rovio
Logo: Foursquare

De Zendesk-benadering voor media en entertainment

Maak van elke klant een VIP-klant

Uw klanten zouden zich allemaal een VIP-klant moeten voelen, maar als al hun gegevens over meerdere systemen verspreid zijn opgeslagen, is het ondersteunen en betrokken houden van uw klanten erg lastig. Met Zendesk kunt u al uw gegevens op één centrale plaats integreren. En met API's en een uitgebreide Apps Marketplace is het eenvoudiger dan ooit om productgebruik, gebruikersvoorkeuren, factureringsgeschiedenis en accountomvang bij te houden, zodat u uw doelgroep kunt identificeren en segmenteren om volledig gepersonaliseerde support te leveren.

Meer informatie over het Zendesk-platform

Luister naar elk kanaal

Met Zendesk kunt u via elk kanaal hulp aanbieden, de klok rond. Bij helpcenters met uw eigen merk en uw eigen unieke IP-adres vinden klanten antwoorden op veelgestelde vragen, kunnen ze via chatgesprekken onmiddellijk in uw app support krijgen en biedt Connect gepersonaliseerde aanbevelingen en proactieve meldingen, bijvoorbeeld wanneer een evenement is geannuleerd. Support ligt op die manier binnen handbereik. Klanten kunnen snel weer terugkeren naar waarmee ze bezig waren.

Productvoorbeeld 2
Ontdek Zendesk Suite

Laat agenten de leiding nemen

Wat de achtergrond van uw agenten ook is, zorg ervoor dat ze over de tools beschikken die ze nodig hebben om sneller en efficiënter antwoorden te geven op vragen. Met een volledig overzicht van uw klanten in Zendesk kunnen agenten elke klant persoonlijke service aanbieden. En met automatiseringen en een uniforme kennisbank kunnen agenten met minder moeite eenvoudigere taken voltooien en uw klanten tevreden stellen.

Meer informatie over Zendesk Support en Zendesk Guide
Productvoorbeeld 3

Neem het initiatief

Meet klantinteracties op alle kanalen met Zendesk Explore. Door inzicht te krijgen in al uw bedrijfsprocessen - productie, contentdistributie en merchandising - kunt u de trends en gegevens van uw klanten volgen die het belangrijkst zijn.

Productvoorbeeld 4
Ontdek alle details van Zendesk Explore

Naarmate uw bedrijf zich verder ontwikkelt, ontwikkelt Zendesk met u mee

Vervang verouderde content

Weg met oude content, welkom nieuwe content

“Zendesk Support is werkelijk een alternatief voor bestaande producten. Je kunt er snel mee aan de slag gaan, waardoor implementatiekosten drastisch worden verlaagd en tijdschema's worden ingekort. Zendesk Support doet wat wij er elke dag van verwachten en dankzij de visie van Zendesk is dit nog jaren een solide alternatief voor innovatieve besluitvormers.”
Dustin Laun

Senior Advisor of Innovation & Technology bij de FCC

Logo: FCC
Ontdek hoe de FCC de totale reactietijd dankzij Zendesk met ten minste 10 dagen heeft ingekort

Verhoog de tevredenheid van klanten en agenten

Meer content, minder problemen

“Vaak hebben onze klanten niet de uitgebreide kennis van een product om een zoekopdracht te verfijnen. Via Zendesk Guide konden wij gemakkelijk en zonder extra middelen of geld, video's en andere leerobjecten ontwikkelen, en onze klanten kunnen gemakkelijk vinden wat ze nodig hebben.”
Stephanie Dorman

SVP Client Services bij Mediaocean

Logo: Mediaocean
Ontdek hoe Mediaocean de aanvaarding van zijn portal dankzij Zendesk in zes weken tijd met 305% heeft verbeterd

Verkort wachttijden en verhoog tevredenheid

Een vooruitziende blik

“Zendesk krijgt van alle klanten ideeën en anticipeert vaak op onze behoeften voordat wij die zelf begrijpen of onder woorden kunnen brengen.”
Shaun ‘BlueFire’ Randall

Product Manager - Support Engineering bij Riot Games

Logo: Riot Games
Ontdek hoe Riot Games Zendesk inzet om de tevredenheid van gamers onder meer dan 100 miljoen actieve gebruikers per maand te verbeteren

Zichtbaarheid dankzij een omnichannel benadering

Zie het hele verhaal

“Wij leren nu veel meer van de gesprekken die wij voeren en van onze chatgesprekken en e-mails, omdat wij alle informatie nu op één en dezelfde plaats hebben staan. Wij kunnen tickets van tags voorzien, redenen begrijpen en dingen gemakkelijk wijzigen. Een hele vooruitgang voor ons.”
Zach Kulas

Director of Global Support bij 99designs

Logo: 99designs
Ontdek hoe 99designs een indrukwekkende klanttevredenheid van 97% weet te handhaven dankzij Zendesk

Integreer Zendesk eenvoudig met andere bedrijven in uw ecosysteem:

Logo: Discord
Logo: Salesforce
Logo: Jira
Logo: Slack
Logo: Google Play