
Zendesk voor media en entertainment
Stel klanten centraal
Uw klantenservice moet aansluiten op uw content. Met steeds meer keuze op het gebied van media en entertainment is het leveren van snelle en persoonlijke klantervaringen belangrijker dan ooit. Zendesk helpt merken groot en klein, over de hele wereld, met het leveren van de beste klantervaringen.
Een demo plannen
De Zendesk-benadering voor media en entertainment

Maak van elke klant een VIP-klant
Je klanten zouden zich allemaal een VIP-klant moeten voelen, maar als al hun gegevens over meerdere systemen verspreid zijn opgeslagen, is het ondersteunen en betrokken houden van je klanten erg lastig. Met Zendesk kun je al je gegevens op één centrale plaats integreren. En met API's en een uitgebreide Apps Marketplace is het eenvoudiger dan ooit om productgebruik, gebruikersvoorkeuren, factureringsgeschiedenis en accountomvang bij te houden, zodat je je doelgroep kunt identificeren en segmenteren om volledig gepersonaliseerde support te leveren.
Meer informatie over het Zendesk-platform

Luister naar elk kanaal
Met Zendesk kun je via elk kanaal hulp aanbieden, de klok rond. Bij helpcenters met je eigen merk en je eigen unieke IP-adres vinden klanten antwoorden op veelgestelde vragen, kunnen ze via chatgesprekken onmiddellijk in je app support krijgen en biedt Connect gepersonaliseerde aanbevelingen en proactieve meldingen, bijvoorbeeld wanneer een evenement is geannuleerd. Support ligt op die manier binnen handbereik. Klanten kunnen snel weer terugkeren naar waarmee ze bezig waren.


Overweeg de aanschaf van Zendesk Support Suite

Laat agenten de leiding nemen
Wat de achtergrond van uw agenten ook is, zorg ervoor dat ze over de tools beschikken die ze nodig hebben om sneller en efficiënter antwoorden te geven op vragen. Met een volledig overzicht van uw klanten in Zendesk kunnen agenten elke klant persoonlijke service aanbieden. En met automatiseringen en een uniforme kennisbank kunnen agenten met minder moeite eenvoudigere taken voltooien en uw klanten tevreden stellen.
Meer informatie over Zendesk Support en Zendesk Guide

Neem het initiatief
Meet klantinteracties op alle kanalen met Zendesk Explore. Door inzicht te krijgen in al uw bedrijfsprocessen - productie, contentdistributie en merchandising - kunt u de trends en gegevens van uw klanten volgen die het belangrijkst zijn.


Ontdek alle details van Zendesk Explore
Naarmate uw bedrijf zich verder ontwikkelt, ontwikkelt Zendesk met u mee
Vervang verouderde content
Weg met oude content, welkom nieuwe content
“Zendesk Support is werkelijk een alternatief voor bestaande producten. Je kunt er snel mee aan de slag gaan, waardoor implementatiekosten drastisch worden verlaagd en tijdschema's worden ingekort. Zendesk Support doet wat wij er elke dag van verwachten en dankzij de visie van Zendesk is dit nog jaren een solide alternatief voor innovatieve besluitvormers.”
Dustin Laun
Senior Advisor of Innovation & Technology bij de FCC

Ontdek hoe de FCC de totale reactietijd dankzij Zendesk met ten minste 10 dagen heeft ingekort
Verhoog de tevredenheid van klanten en agenten
Meer content, minder problemen
“Vaak hebben onze klanten niet de uitgebreide kennis van een product om een zoekopdracht te verfijnen. Via Zendesk Guide konden wij gemakkelijk en zonder extra middelen of geld, video's en andere leerobjecten ontwikkelen, en onze klanten kunnen gemakkelijk vinden wat ze nodig hebben.”
Stephanie Dorman
SVP Client Services bij Mediaocean

Ontdek hoe Mediaocean de aanvaarding van zijn portal dankzij Zendesk in zes weken tijd met 305% heeft verbeterd
Verkort wachttijden en verhoog tevredenheid
Een vooruitziende blik
“Zendesk krijgt van alle klanten ideeën en anticipeert vaak op onze behoeften voordat wij die zelf begrijpen of onder woorden kunnen brengen.”
Shaun ‘BlueFire’ Randall
Product Manager - Support Engineering bij Riot Games


Ontdek hoe Riot Games Zendesk inzet om de tevredenheid van gamers onder meer dan 100 miljoen actieve gebruikers per maand te verbeteren
Zichtbaarheid dankzij een omnichannel benadering
Zie het hele verhaal
“Wij leren nu veel meer van de gesprekken die wij voeren en van onze chatgesprekken en e-mails, omdat wij alle informatie nu op één en dezelfde plaats hebben staan. Wij kunnen tickets van tags voorzien, redenen begrijpen en dingen gemakkelijk wijzigen. Een hele vooruitgang voor ons.”
Zach Kulas
Director of Global Support bij 99designs

Ontdek hoe 99designs een indrukwekkende klanttevredenheid van 97% weet te handhaven dankzij Zendesk
Wilt u meer weten over Zendesk voor media en entertainment?
Casestudy van IDC over de ROI van Mediaocean
Onderzoek en rapporten

Rapport lezen
De bioscoopervaring veranderen met MoviePass
Podcast

De podcast beluisteren
Support opschalen met Discord
Webinar

De webinar bekijken
Videogamers tevreden houden
Blogbericht

Artikel lezen
Streamlining Customer Service with In-App Support Solutions
Report

Rapport lezen
Mediaocean: de best mogelijke support met Zendesk
Webinar

De webinar bekijken
How self-service helps Reverb hit the right notes with customers
Blogbericht

Artikel lezen
Keeping gamers in the game through customer service
Blogbericht

Artikel lezen