
Zendesk voor het onderwijs
Zet je in voor studenten en personeel
Het onderwijs ziet er een stuk anders uit dan een jaar geleden en scholen wereldwijd schakelen snel over naar het nieuwe normaal. Het belangrijkste is dat studenten het beste onderwijs krijgen. Echter: leren op afstand, bezuinigingen en hogere eisen zijn wel heel veel veranderingen om in één keer te verwerken. Bij Zendesk bieden we scholen - groot en klein - de juiste oplossing om studenten, ouders en docenten onder alle omstandigheden te ondersteunen.
Een demo plannen
Zendesk voor het onderwijs

Houd de communicatiekanalen open
Er gaat geen dag voorbij waarop je niet wordt overspoeld met vragen, zeker nu niet. Houd controle over je activiteiten en stel studenten en ouders op hun gemak via duidelijke, open communicatiekanalen. Bied je personeel een flexibele supportoplossing die gemakkelijk is in te zetten en ze de mogelijkheid geeft om problemen deskundig op te lossen. Met Zendesk kun je met iedereen communiceren via de supportkanalen waaraan zij de voorkeur geven, zoals e-mail, chat, telefoon en zelfs messaging-apps van social media zoals Facebook, Twitter, WhatsApp en meer. We weten hoe we studenten tegenwoordig bij de les moeten houden.
Lever gepersonaliseerde ervaringen op het Zendesk-platform

Geef studenten antwoord via je eigen helpcenter
Maak informatie toegankelijk voor iedereen wanneer ze die informatie nodig hebben. Met Zendesk kun je een kennisbank met informatieve artikelen samenstellen om antwoord te geven op veelgestelde vragen. Organiseer inhoud zoals veelgestelde vragen, systeeminstellingen en het laatste nieuws op één plaats. Je kunt zelfs je medewerkers aansporen artikelen te schrijven over een bepaald onderwerp en deze naar al je kanalen verspreiden. Zo zorg je ervoor dat studenten, ouders en faculteitsmedewerkers altijd toegang hebben tot actuele informatie, direct op je website of platform.


Meer informatie over onze selfservice-kennisbank

Samen opleiden en samenwerken
Zorg ervoor dat je personeel onderling probleemloos samenwerkt en communiceert. Met Zendesk beschik je over de tools, automatiseringen en workflows waarmee je gesprekken soepel kunt laten verlopen, ongeacht wie een supportvraag overneemt. En met onze rapportagemogelijkheden kun je trends in de content identificeren, feedback van klanten delen en verbeterpunten vinden, zodat je de productiviteit van je personeel kunt verhogen.
Bekijk Zendesk voor externe teams als gecentraliseerde oplossing

Ga nog dezelfde dag aan de slag
Een van de mooie dingen van Zendesk is dat je zonder IT-ondersteuning in minder dan 30 minuten aan de slag bent. Voor onze software is geen onderhoud, hardware of uitgebreide training nodig. Je tijd is belangrijk, dus hebben we het gemakkelijk voor je gemaakt om je te concentreren op wat echt belangrijk is - het ondersteunen van studenten, ouders en de instelling.


Je personeel managen, overal en altijd
Met Zendesk kun je je studenten en je faculteit tegelijkertijd ondersteunen. Onze supportoplossing is gebouwd om degenen die er gebruik van maken meer mogelijkheden te geven. Je kunt eenvoudig aanvragen beheren, content verzamelen en distribueren, en productief en verbonden blijven, waar je ook bent. Het belangrijkste is dat je aan de verwachtingen van studenten kunt blijven voldoen, wat er ook gebeurt in de wereld.


Hier vind je meer informatie over Zendesk voor interne teams
Zie hoe innovatieve onderwijsinstellingen Zendesk inzetten
Ondersteuning en schaalvergroting ineen
Werk een massale toestroom van aanvragen met gemak af
"We hebben een jaar lang een serviceaccount [een e-mailadres] gebruikt om onze communicatie te beheren, maar ik realiseerde mij al snel dat we dit niet op grote schaal konden inzetten. We hadden iets nodig wat kon opschalen, meegroeien met onze groei, en onze groei kwam onverwacht snel."
Melissa Shuter
Director of Operations Support Services bij University of Louisville


Ontdek hoe University of Louisville zijn service level agreements met 15% heeft verbeterd dankzij Zendesk
Minder transacties, meer gesprekken
Benut de voordelen van omnichannel support
“Zendesk Support is een enorm succesverhaal voor ons. De data die wij uit het systeem halen, zijn fenomenaal en we hebben veel meer inzicht in de aanvragen die we ontvangen.”
Ray Barkley
Operations and Budget Manager bij USC Annenberg School for Communication and Journalism


Zie hoe USC Annenberg probleemloos IT-support levert aan meer dan 3400 studenten
Ga aan de slag zonder diep in de buidel te tasten
Investeer in je studenten en medewerkers
"Met Zendesk hebben we een systeem gevonden dat gemakkelijk is te gebruiken en aan te passen. We wilden ook systeem dat in een browser is te gebruiken, dus zonder software te hoeven installeren, zodat we de oplossing vanaf pc's en Macs konden benaderen".
David Soliday
Instructional Technologist bij Ohio Wesleyan University

Ontdek hoe Ohio Wesleyan U handmatige bedrijfsprocessen heeft geautomatiseerd om de productiviteit van het team te verhogen.
Ontdek onze bronnen
6 manieren om ondersteuning te bieden tijdens leren op afstand
e-book

Het e-book downloaden
Een virtueel supportteam samenstellen en beheren
Blogbericht

Artikel lezen
Ontdek hoe Coursera gebruikmaakt van Zendesk Support om te groeien
Verhaal over een klant

Lees de casestudy
3 manieren om je klantenservice te meten
Gids

Lees de gids
6 best practices om contacten bij te houden
Blogbericht

Artikel lezen
Ontdek het nieuwe normaal met Zendesk
Aangepaste oplossing

Meer informatie