Zendesk + Salesforce

Wanneer je sales- en supportteams samenwerken, profiteren je klanten. Onze kant-en-klare integratie met Salesforce geeft je teams een uniform beeld van je klanten, zodat je betere gesprekken kunt voeren en meer deals kunt sluiten.

Laat je teams soepel samenwerken

Maak het gemakkelijker voor je sales- en supportafdeling om inzicht te krijgen in de juiste klantgegevens. Integreer Zendesk binnen enkele minuten met Salesforce. Zo heb je altijd de juiste informatie bij de hand.

Syncing between teams with Salesforce and Zendesk integration
Zendesk Support Ticket window

Geef verkopers waardevolle lead-activiteit

Sluit meer deals en verkort de oplostijden door je salesteam toegang te geven tot klantentickets, zodat ze worden betrokken bij gesprekken met de klantenservice. Verkopers kunnen tickets bekijken, aanmaken en bijwerken terwijl ze naadloos samenwerken met je supportteam.

Personaliseer
je klantervaring

Geef agents toegang tot Salesforce-profielgegevens, zoals functietitels of type pakket, rechtstreeks vanuit Zendesk. Met een uniform beeld van je klanten kunnen agents hoogwaardige ondersteuning leveren die je CSAT, upsell-mogelijkheden en productiviteit verhogen.

Customer profile with account information
Conversation with automated workflow

Profiteer van slimme automatisering

Verbeter de productiviteit van je sales- en supportteams door activiteiten in verschillende systemen te automatiseren. Creëer gekoppelde workflows voor snelle oplossingen, zoals het opnieuw toewijzen van tickets op basis van klantloyaliteit, gebaseerd op gegevens uit Salesforce.

Krijg inzicht in je bedrijf

Identificeer trends via alle manieren waarop klanten contact hebben met je bedrijf. Verbeter je Salesforce-rapportages met ticketgegevens uit Zendesk, zodat je beter geïnformeerde zakelijke beslissingen kunt nemen.

Zendesk ticket data showing accounts with open cases

Evernote’s succes met Zendesk + Salesforce

Evernote verandert de manier waarop miljoenen mensen ideeën organiseren en delen. Met medewerkers over de hele wereld is het voor het bedrijf van cruciaal belang om toegang te hebben tot een centrale database met alle klantinteracties. Met onze integratie heeft Evernote zijn sales- en serviceteams met elkaar verbonden. Het salesteam van Evernote kan met één klik op de knop een supportticket aanmaken in Salesforce. Daarnaast kunnen supportmedewerkers alle klantinteracties zien zonder Zendesk te verlaten.

Lees het hele verhaal