Overslaan naar belangrijkste inhoud

ZENDESK VOOR PERSONENVERVOER

Transformeer je CX voor een hoogwaardige service

Passagiers eisen een hoog niveau van klantenservice, voor, tijdens en na hun reis. Zendesk biedt de tools die je nodig hebt om je supportsystemen te moderniseren en te personaliseren, ongeacht of je passagiers over land, over zee of per vliegtuig reizen.

Vraag een demo aan

Leiders transformeren de klantervaring

Norwegian AirlinesRyanair AirlinesAzerbaijan AirlinesBalearia AirlinesAvianca AirlinesLATAM AirlinesSmilesCathay Pacific Airlines

Naadloze support voor passagiers

Klanten willen je altijd kunnen bereiken, of ze nu bezig zijn met een reis boeken of op hun eindbestemming aankomen. Ga een stap verder dan de traditionele kanalen en bied passagiers probleemloze digitale support, waar ze ook zijn - via messaging, live chat, social media, e-mail en telefoon.

Ontdek messaging en live chat
Product screen: Chat window

Doe meer met minder

Geef klanten de mogelijkheid zichzelf 24 uur per dag, 7 dagen per week te helpen met AI-gedreven bots en helpcenters. Voeg aangepaste interactieve apps toe, zoals stoel-/cabinekiezers of upgrades/add-ons/SSR-widgets via berichten, om aan de behoeften van je klanten te blijven voldoen. Verminder de tijd die moet worden besteed aan veelvoorkomende vragen met routering, automatisering en AI-gedreven workflows, zodat agents meer tijd hebben voor dringende reisgerelateerde zaken.

Ontdek selfservice en AI
Product screen: Chat window with AI bot

Maak het persoonlijk

De relatie met je klanten vormt de basis van merkloyaliteit. Creëer een totaalbeeld van passagiersgegevens met behulp van de open API’s van Zendesk, inclusief platforms als Sabre, Amadeus, Travelport, Polar, Versonix, loyaliteitsprogramma's en bagagesystemen. Zo kunnen agents gepersonaliseerde ervaringen bieden op elk niveau.

Maak kennis met het Zendesk-platform
Product Screen: Zendesk platform with customer information

Op weg naar lagere totale eigendomskosten en snellere ROI

Moderniseer je IT-infrastructuur en vervang verouderde systemen om flexibel te blijven en operationele kosten te verlagen. Creëer efficiëntere en productievere klantenserviceprocessen en workflows. Geef je agents de mogelijkheid tot upselling en cross-selling van upgrades en reisaanvullingen, en verhoog de levenslange waarde van klanten door merkloyaliteit te creëren.

Bereken je ROI
Product screen: Chat window with cross-sell upgrade options

Bied een uitmuntende werknemerservaring

Geef de afdelingen van je bedrijf (zoals HR, IT, financiën, juridische zaken, claims en bedrijfsvoering) de mogelijkheid om je werknemers eenvoudig te ondersteunen. Zendesk kan kant-en-klaar worden gebruikt of worden aangepast met tools uit onze marketplace. Werknemers kunnen samenwerken dankzij integraties zoals Slack en Microsoft Teams.

Ontdek onze oplossing voor de werknemerservaring
Product screen: Chat window with custom macros

Probeer Zendesk zelf uit

Vraag een demo aan
Logo: Balearia Airlines

Support onderweg met omnichannel-messaging

“Zendesk is een van de beste klantenservicetools op de markt, vooral als het gaat om de gebruikerservaring voor agents, coördinatoren en managers. Vanuit het oogpunt van de gebruikerservaring was het precies wat we zochten.”

Alessandro Zollino

Director of Customer Experience bij Baleària

Lees het verhaal
Logo: Ryanair Airlines

Op weg naar digitale transformatie

“Vroeger kostte een contact dat door een agent telefonisch werd afgehandeld het bedrijf € 1. Nu kost een contact dat door een agent via chat wordt afgehandeld € 0,75. De overstap van telefoongesprekken naar chat levert per jaar een besparing op van 2 tot 4 miljoen euro.”

Tracy Kennedy

Director of Customer Service bij Ryanair