Start
Kenmerken van Guide
Communitysoftware

Communitysoftware

Een onlinecommunity stimuleert gesprekken tussen uw klanten en creërt ruimte voor uw merk.

Een plaats voor klantgesprekken

Feedback is onmisbaar als u de behoeften van uw klanten wilt begrijpen, maar de interacties die een bedrijf heeft met zijn klanten zijn slechts een deel van de vergelijking. Klanten praten met elkaar over wat werkt en wat niet - op sociale media, websites waar recensies kunnen worden geplaatst en feedbackforums. Zendesk Guide stimuleert klantbetrokkenheid en versterkt die band op een speciaal platform met uw eigen merk.

Geef gesprekken de ruimte

Help nieuwe klanten op weg en geef bekende gebruikers geavanceerde beheerfuncties voor de community. Laat leden van uw supportteam een helpende hand uitsteken of wijs communitymanagers aan om als redacteur op te treden en discussies bij het onderwerp te houden. Gebruikers kunnen berichten sorteren en volgen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

Community

Clubhuis voor klanten

Een community moet een uitnodigende, nuttige en leuke plaats zijn om te vertoeven. Community in Zendesk Guide geeft u volledige controle over het ontwerp van uw community, zodat u er een huiselijke uitstraling aan kunt geven. Begin met het toevoegen van een logo en het wijzigen van de kleuren, of ga verder met aangepaste HTML en JavaScript.

Gemaakt voor de deelnemers

De intuïtieve hulpmiddelen waarmee deelnemers bijdragen aan de community kunnen leveren, houden de inhoud actueel en waardevol. Wanneer een gebruiker een bericht aan het schrijven is, doorzoekt Community bestaande inhoud om soortgelijke berichten weer te geven, waardoor het heel eenvoudig is om oplossingen te ontdekken en dubbele inhoud tot een minimum te beperken. Gebruikers die een bijdrage leveren, kunnen hun berichten en opmerkingen opmaken met een ingebouwde WYSIWYG-editor.

Zet berichten om in tickets

In tegenstelling tot zelfstandige software die is gericht op betrokkenheid van gebruikers, is Community rechtstreeks in Zendesk Guide ingebouwd. Wanneer een agent reageert op een e-mail in Zendesk Support, kan die het profiel van de klant zien en heeft de agent volledig inzicht in de communityactiviteiten van de klant. Agenten kunnen ook een bericht in Community omzetten in een Zendesk Support-ticket om het gesprek daarin voort te zetten.

“We vinden de manier waarop Zendesk invulling heeft gegeven aan de supportforums van onze community echt geweldig. Het is geweldig om te zien hoe deelnemers elkaar helpen. We stimuleren gebruikers ook om suggesties te doen om de service te verbeteren. Daarmee krijgen wij waardevolle inzichten in onze klanten.”

Huu Anh Chu

Head of Customer Experience bij JustGiving

Meer informatiebronnen

  • KENNISBANK

    Help uw klanten zichzelf te helpen door een kennisbank te maken

    Meer informatie >
  • KLANTENPORTAL

    Geef klanten een eigen portal waar ze zich kunnen aanmelden en hun supportaanvragen kunnen beheren

    Meer informatie >
  • AAN DE SLAG

    Volg deze stappen om met uw community aan de slag te gaan.

    Meer informatie >
  • KENNISBANK OF COMMUNITY?

    Zie wat de belangrijkste verschillen zijn, zodat u kunt bepalen welke van de twee het beste bij u past.

    Meer informatie >

Ga uw gang. Probeer 't maar eens uit.
Start vandaag nog een gratis evaluatieperiode van 30 dagen

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen