Start
Enterprise
Uw klantenservice customizen

Je workflow opschalen

Beheer meerdere agenten en hun unieke vaardigheden met een op maat gemaakte supportoplossing. Tools zoals geavanceerde workflowmogelijkheden, door kunstmatige intelligentie aangedreven automatisering en selfservice, zorgen ervoor dat de juiste tickets bij de juiste agenten terechtkomen en dat agenten over alle kennis beschikken die ze nodig hebben om een probleem op te lossen.

Uw klantenservice customizen

Een gecompliceerde workflow betekent minder efficiënte agenten, hogere supportkosten en lage klanttevredenheidsscores. Geef uw klanten de hoogste supportkwaliteit met aangepaste workflows, bedrijfsregels en een uitgebreide kennisbank.

Tickets naar de agent met de passende vaardigheden sturen

Met op vaardigheden gebaseerde routering kunt u uw workflow stroomlijnen door tickets naar de agent te sturen die het beste in staat is ze af te handelen. Zo verkort u de tijd die agenten nodig hebben om tickets handmatig te routeren, waardoor uw organisatie snel kan schalen en de productiviteit van het team kan optimaliseren.

Je workflow opschalen

De juiste tools op het juiste moment

Met Contextuele werkruimten kunnen admins unieke ticketinterfaces voor elke agent maken. Elke werkruimte wordt ingesteld op basis van ticketvoorwaarden en hierin kunnen relevante formulieren, macro's en apps worden weergegeven en verborgen. Hierdoor hoeven agenten minder moeite te doen en neemt hun productiviteit toe.

Kennis binnen handbereik

Uw agenten weten het beste hoe ze een klant kunnen helpen, maar deze informatie is niet altijd vastgelegd en beschikbaar. Met de Knowledge Capture-app zet de agent zijn kennis om in praktische inhoud voor artikelen in uw kennisbank, die vervolgens kunnen worden geraadpleegd om tickets sneller op te lossen.

Het grootste voordeel van Zendesk is dat we het systeem precies aan de behoeften kunnen aanpassen, of het nu gaat om de triggers, bedrijfsregels of automatiseringen van de rapporten en API. Met Zendesk kunnen we workflows samenstellen die perfect op onze behoeften aansluiten.

Orlando Gadea Ros

Business Innovation Manager bij Stanley Black and Decker

Meer informatiebronnen

  • Uw eigen workflow maken

    Ontdek hoe u de perfecte workflows bouwt in Zendesk Support

    Meer informatie >
  • Agent Experience Guide

    Bereid de weg voor uw agenten voor met uiterst efficiënte workflows

    Meer informatie >

Pas uw support aan met Zendesk

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen