Je workflow opschalen

Beheer meerdere agenten en hun unieke vaardigheden met een op maat gemaakte supportoplossing. Tools zoals geavanceerde workflowmogelijkheden, door kunstmatige intelligentie aangedreven automatisering en selfservice, zorgen ervoor dat de juiste tickets bij de juiste agenten terechtkomen en dat agenten over alle kennis beschikken die ze nodig hebben om een probleem op te lossen.

Uw klantenservice customizen

Een gecompliceerde workflow betekent minder efficiënte agenten, hogere supportkosten en lage klanttevredenheidsscores. Geef uw klanten de hoogste supportkwaliteit met aangepaste workflows, bedrijfsregels en een uitgebreide kennisbank.

Zorg dat tickets bij de juiste agent komen

Met op vaardigheden gebaseerde routering kunt u uw workflow stroomlijnen door tickets naar de agent te sturen die het beste in staat is ze af te handelen. Zo verkort u de tijd die agenten nodig hebben om tickets handmatig te routeren, waardoor uw organisatie snel kan schalen en de productiviteit van het team kan optimaliseren.

klantenservice

De juiste tools op het juiste moment

Met Contextuele werkruimten kunnen admins unieke ticketinterfaces voor elke agent maken. Elke werkruimte wordt ingesteld op basis van ticketvoorwaarden en hierin kunnen relevante formulieren, macro's en apps worden weergegeven en verborgen. Hierdoor hoeven agenten minder moeite te doen en neemt hun productiviteit toe.

klantenservice-tools

Kennis binnen handbereik

Uw agenten weten het beste hoe ze een klant kunnen helpen, maar deze informatie is niet altijd vastgelegd en beschikbaar. Met de Knowledge Capture-app zet de agent zijn kennis om in praktische inhoud voor artikelen in uw kennisbank, die vervolgens kunnen worden geraadpleegd om tickets sneller op te lossen.

klantenservice

Equisoft

Equisoft + Zendesk: Digital transformation pioneer reimagines client support

"Het is heel makkelijk om nieuwe teamleden met het Zendesk-platform te laten werken. Je hebt maar een paar dagen training nodig om nieuwe medewerkers te leren hoe ze Zendesk moeten gebruiken."

Christine Bérubé

Hoofd Klantbegeleiding

Read customer story

Profiteer van meer kennis

Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.