Een persoonlijke aanpak voor miljoenen klanten
Geweldige klantenservice draait helemaal om een persoonlijke ervaring. Als grote onderneming met een groot en divers klantenbestand, hebt u tools nodig die alles kunnen. Segmenteren, personaliseren en reageren op klanten, op hun voorkeurskanalen, zodat u klantentrouw voor de lange termijn kunt behouden.
Gepersonaliseerde support op elke schaalgrootte
In een uiterst concurrerende omgeving kan de klantenservice de reden zijn dat uw bedrijf zich onderscheidt van de rest. Een klantbeleving op maat kan een onderscheidend kenmerk zijn voor uw bedrijf door op een persoonlijk niveau contact te hebben met uw klanten en ervoor te zorgen dat zij u trouw blijven en terugkomen voor meer.
Uw klant begrijpen
De kaart met essentiële gegevens en interactiegeschiedenis geeft agents relevante context over de klant met wie ze spreken en wat de klantervaring tot dat moment is geweest. Op deze manier kunnen ze sneller en persoonlijker reageren op vragen van klanten.
Overal aanwezig
Zendesk Web Widget en Mobile SDK geven u de flexibiliteit om uw klanten rechtstreeks support te bieden, waar ze zich ook bevinden. Of uw support nu embedded is, op uw website of in uw mobiele app, live chat, telefoon en in-context, selfservice staat altijd voor ze klaar.
Automatiseer alles
Answer Bot maakt gebruik van een zelflerend systeem om vragen van uw klanten te beantwoorden met inhoud uit uw kennisbank. De antwoorden die Answer Bot geeft, zijn nauwkeurig en betrouwbaar, en afgestemd op elke klantvraag — elke keer weer. Zo hebben uw teamleden meer tijd om klanten te helpen met complexere of urgentere problemen.
Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.