Start
Enterprise
Gepersonaliseerde support op elke schaalgrootte

Een persoonlijke aanpak voor miljoenen klanten

Geweldige klantenservice draait helemaal om een persoonlijke ervaring. Als grote onderneming met een groot en divers klantenbestand, hebt u tools nodig die alles kunnen. Segmenteren, personaliseren en reageren op klanten, op hun voorkeurskanalen, zodat u klantentrouw voor de lange termijn kunt behouden.

Gepersonaliseerde support op elke schaalgrootte

In een uiterst concurrerende omgeving kan de klantenservice de reden zijn dat uw bedrijf zich onderscheidt van de rest. Een klantbeleving op maat kan een onderscheidend kenmerk zijn voor uw bedrijf door op een persoonlijk niveau contact te hebben met uw klanten en ervoor te zorgen dat zij u trouw blijven en terugkomen voor meer.

Uw klant begrijpen

De Kaart met essentiële gegevens en Interactiegeschiedenis geven agenten de relevante context over wie zij antwoord geven en wat de klantervaring tot dat moment is geweest, dus agenten kunnen sneller, persoonlijker reageren op vragen van klanten.

Een persoonlijke aanpak voor miljoenen klanten

Overal aanwezig

Zendesk Web Widget en Mobile SDK geven u de flexibiliteit om uw klanten rechtstreeks support te bieden, waar ze zich ook bevinden. Of uw support nu embedded is, op uw website of in uw mobiele app, live chat, telefoon en in-context, selfservice staat altijd voor ze klaar.

Automatiseer alles

Answer Bot maakt gebruik van een zelflerend systeem om vragen van uw klanten te beantwoorden met inhoud uit uw kennisbank. De antwoorden die Answer Bot geeft, zijn nauwkeurig en betrouwbaar, en afgestemd op elke klantvraag — elke keer weer. Zo hebben uw teamleden meer tijd om klanten te helpen met complexere of urgentere problemen.

"Wij willen onnodige vragen uitfilteren en basisvragen waarvoor geen menselijke interactie nodig is omleiden, zodat wij de tijd hebben om een persoonlijke ervaring te bieden aan klanten die aandacht nodig hebben, waar in het klantentraject zij zich ook bevinden."

Raphael Fontes

Vice-President of Customer Operations bij Squarespace

Meer informatiebronnen

  • Context van de klant

    Personalize your interactions: The customer context tools you need

    Meer informatie >
  • Kunstmatige intelligentie in klantenservice

    Drie kenmerken van kunstmatige intelligentie die het werk van agenten in de klantenservice gemakkelijker maken.

    Meer informatie >

Uw support personaliseren

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen