Wat is er nieuw bij Zendesk: mei 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Wij hebben onlangs een aantal nieuwe functies toegevoegd die de klantervaring verbeteren, agenten meer contextinfo geven en waarmee beheerders hun teams kunnen op- en terugschalen. Neem deel aan het “Wat is er nieuw?”-webinar van dit kwartaal. Het Zendesk Product Marketing Team neemt deze geweldige productverbeteringen met u door. Tijdens deze 60-minuten durende sessie krijgt u een overzicht van de nieuwste functies en tips over hoe u deze kunt gebruiken.

Enkele van de hoogtepunten:

● Een inleiding in Guide, de evolutie van Helpcenter tot een krachtige kennisbank
● Support voor app-updates, waaronder een handige, nieuwe locatie voor Editor-apps en    verbeterde gegevenssynchronisatie met JIRA en Salesforce
● Terugbellen vanuit de wachtrij, een nieuwe functie van Zendesk Talk waarmee bellers het wachten    achter zich kunnen laten en kunnen vragen om te worden teruggebeld
● De eerste Zendesk-certificering ooit als erkenning en officiële validatie van uw    kennis over Zendesk Support
Wij houden nog twee andere regionale sessies van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg onze pagina Wat is er nieuw? voor het laatste productnieuws.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.