Wat is er nieuw bij Zendesk: mei 2017 – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Wij hebben onlangs een aantal nieuwe functies toegevoegd die de klantervaring verbeteren, agenten meer contextinfo geven en waarmee beheerders hun teams kunnen op- en terugschalen. Neem deel aan het “Wat is er nieuw?”-webinar van dit kwartaal. Het Zendesk Product Marketing Team neemt deze geweldige productverbeteringen met u door. Tijdens deze 60-minuten durende sessie krijgt u een overzicht van de nieuwste functies en tips over hoe u deze kunt gebruiken.
Enkele van de hoogtepunten:
● Een inleiding in Guide, de evolutie van Helpcenter tot een krachtige kennisbank
● Support voor app-updates, waaronder een handige, nieuwe locatie voor Editor-apps en verbeterde gegevenssynchronisatie met JIRA en Salesforce
● Terugbellen vanuit de wachtrij, een nieuwe functie van Zendesk Talk waarmee bellers het wachten achter zich kunnen laten en kunnen vragen om te worden teruggebeld
● De eerste Zendesk-certificering ooit als erkenning en officiële validatie van uw kennis over Zendesk Support
Wij houden nog twee andere regionale sessies van deze webinar:
Raadpleeg onze pagina Wat is er nieuw? voor het laatste productnieuws.