Wat is er nieuw bij Zendesk: maart 2018 – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Wij hebben onlangs een aantal nieuwe functies toegevoegd, zodat het gemakkelijker wordt om de ervaring van agenten aan te passen, meer inzicht te krijgen in de prestaties van uw team en klanten op een slimmere manier van dienst te zijn.
Het Zendesk Product Marketing Team en een speciale gast van ons Product Management Team laten u zien wat er nieuw is bij Zendesk. In deze webinar van 45 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies gebruikt.
Dit is een voorproefje van wat er wordt besproken:
● Nieuwe manieren om support efficiënter te maken door uw agenten met relevante apps te laten werken App-machtigingen
● Intelligente manieren om uw klanten met Answer Bot van dienst te zijn in nieuwe regio’s en in nieuwe talen
● Hoe u de prestaties van uw team nauwlettend in de gaten houdt met statusmetingen van agenten voor Chat en Agentanalyse in Message
● Manieren om gegevens van Zendesk Talk te integreren en uw eigen dashboards te maken met onze nieuwe dashboard-API
Wij bieden twee andere regionale sessies aan van deze webinar:
Bekijk de pagina ‘Wat is er nieuw’ voor meer informatie over onze laatste nieuwe productreleases.