Wat is er nieuw bij Zendesk: augustus 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Wij hebben onlangs enkele nieuwe functies toegevoegd waarmee u sneller en slimmer kunt chatten, berichten kunt uitwisselen en support kunt verlenen aan uw klanten.Kijk samen met de general managers van Chat en Guide naar de nieuwe functies in uw Zendesk. In deze webinar van 45 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies gebruikt.

Dit is wat u te weten komt:

● Koppel klanten aan agenten met de juiste vaardigheden dankzij routering op basis van vaardigheden voor Chat
● Verleen support aan uw klanten via de favoriete messaging-app van de klant dankzij Zendesk Message
● Verbeter de effectiviteit van uw zelfservice dankzij een zelflerend systeem
● Meet de ROI van Chat en verhoog uw sales door conversies te volgen
● Lever gedifferentieerde services aan uw VIP Talk-klanten met behulp van Priority-nummers
● Laat klanten contact met u opnemen via het kanaal van hun voorkeur met contactopties voor    Web WidgetEr zijn nog twee andere regionale sessies van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg de pagina Wat is er nieuw voor de nieuwste productupdates.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.