Wat is er nieuw bij Zendesk: augustus 2017 – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Wij hebben onlangs enkele nieuwe functies toegevoegd waarmee u sneller en slimmer kunt chatten, berichten kunt uitwisselen en support kunt verlenen aan uw klanten.Kijk samen met de general managers van Chat en Guide naar de nieuwe functies in uw Zendesk. In deze webinar van 45 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies gebruikt.
Dit is wat u te weten komt:
● Koppel klanten aan agenten met de juiste vaardigheden dankzij routering op basis van vaardigheden voor Chat
● Verleen support aan uw klanten via de favoriete messaging-app van de klant dankzij Zendesk Message
● Verbeter de effectiviteit van uw zelfservice dankzij een zelflerend systeem
● Meet de ROI van Chat en verhoog uw sales door conversies te volgen
● Lever gedifferentieerde services aan uw VIP Talk-klanten met behulp van Priority-nummers
● Laat klanten contact met u opnemen via het kanaal van hun voorkeur met contactopties voor Web WidgetEr zijn nog twee andere regionale sessies van deze webinar:
Raadpleeg de pagina Wat is er nieuw voor de nieuwste productupdates.