Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaring

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
In deel 1 vertelt Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Het verschil tussen multi-product en omnichannel
● De verschuiving naar een ervaringseconomie
● Hoe u zorgt voor onvergetelijke betrokkenheid tussen agenten en klanten
● Overwegingen en aanbevolen werkwijzen om aan de slag te gaan met Zendesk Suite

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Ryan Nichols,

Ryan Nichols, GM van Omnichannel bij Zendesk

Mark Bloom,

Mark Bloom, directeur Product Marketing bij Zendesk