Overslaan naar belangrijkste inhoud

Deel 3: de belangrijkste klantenservicerapporten en hoe je die samenstelt

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

In de koffiepauze-webinars van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je pauze. In deze 3-delige serie vertellen onze experts je hoe je optimaal van je Zendesk-product profiteert. In deel 3 van de serie kijken we naar de belangrijkste klantenservicerapporten en hoe je die samenstelt met Explore.

Klantervaring wordt na product en prijs momenteel snel een van de meest kritische onderscheidende factoren voor bedrijven. Maar wat is ervoor nodig om als bedrijf uitmuntende klantenservice te kunnen verlenen? Om je klantenservice te optimaliseren, moet je op het juiste moment over de juiste data beschikken. Inzicht in hoe je klanten met je bedrijf omgaan en hoe je bedrijf met zijn klanten omgaat, is van cruciaal belang voor het succes van je bedrijf.

In deze webinar bespreken we de verschillende soorten klantenservicerapporten die beschikbaar zijn en laten we zien hoe je drie aangepaste rapporten kunt maken over klanttevredenheid, aangepaste velden en SLA’s. En geen zorgen, we reserveren genoeg tijd aan het einde voor vragen.

Voor het geval je ze gemist hebt, vind je deel 1 en 2 van onze serie hieronder;
Deel 1: de 5 belangrijkste tips voor een betere klantenservice
Deel 2: 7 manieren om je klanten kennis te laten maken met self-service

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken

Sprekers

Job Damsphoto

Job Dams

Senior Commercial Sales Executive, Zendesk

Martine Niermansphoto

Martine Niermans

Customer Success Manager, Zendesk

Max van Schenkhof photo

Max van Schenkhof

Business Development Representative, Zendesk