Koffiepauze-webinar
Deel 1: de 5 belangrijkste tips voor een betere klantenservice

Dinsdag 8 september om 13.00 uur CEST

Over deze webinar

In de 30-minuten durende koffiepauze-webinar van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je pauze. In deze 3-delige serie vertellen onze experts je hoe je optimaal van Zendesk-producten profiteert. In deel 1 van de serie kijken we naar de belangrijkste tips voor een betere klantenservice.

Wij begrijpen dat het leveren van een uitmuntende klantenservice lastig is, maar goede klantenservice kan het verschil betekenen tussen succes en mislukking. Verwachtingen van klanten blijven groeien, maar het goede nieuws is dat er meer manieren zijn om aan deze verwachtingen te kunnen voldoen dan je denkt! In deze korte webinar krijg je tips over:

  • hoe je je team met de juiste tools uitrust
  • hoe je technologie omarmt, zodat je efficiënter werkt
  • en hoe je betere klantenservicebeslissingen neemt op basis van je data

Registreer je nu voor deel 1 op 8 september van 13.00 uur tot 13.30 uur en ontdek wat de 5 belangrijkste tips zijn voor een betere klantenservice, zodat je supportteam haar interacties kan verbeteren met je waardevolste asset: je klanten.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Randy Paters

SMB Account Executive
Zendesk

Nigel Gillet

Enterprise Account Executive
Zendesk

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.