Overslaan naar belangrijkste inhoud

In de schijnwerpers: het omnichannel verhaal van een klant

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
Luister in deel 3 mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Hoe ThirdLove nadenkt over hun klantervaring
● Welke waarden van belang zijn om rekening mee te houden en waarom
● De beste aanpak voor het moderniseren van uw klantervaring
Als u ze gemist hebt, u kunt deel 1 en deel 2 nog steeds bekijken.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken