In de schijnwerpers: het omnichannel verhaal van een klant
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
Luister in deel 3 mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Hoe ThirdLove nadenkt over hun klantervaring
● Welke waarden van belang zijn om rekening mee te houden en waarom
● De beste aanpak voor het moderniseren van uw klantervaring
Als u ze gemist hebt, u kunt deel 1 en deel 2 nog steeds bekijken.
Sprekers

Emily Vince
Emily Vince is Senior Product Marketing Manager bij Zendesk, en houdt zich bezig met Zendesk Talk. Zij draagt er graag toe bij om klantenserviceteams betere support te laten leveren via het meest persoonlijke kanaal dat er bestaat: de telefoon.

Laura West
Laura West is hoofd Customer Experience and Operations bij ThirdLove
Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.