In de schijnwerpers: het omnichannel verhaal van een klant

Beschikbaar on-demand

Informatie

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
Luister in deel 3 mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Hoe ThirdLove nadenkt over hun klantervaring
● Welke waarden van belang zijn om rekening mee te houden en waarom
● De beste aanpak voor het moderniseren van uw klantervaring
Als u ze gemist hebt, u kunt deel 1 en deel 2 nog steeds bekijken.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Vul een geldig telefoonnummer in
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer het aantal werknemers
Selecteer je land
Maak een keuze
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het Privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens of neem contact op met Zendesk voor support.

Je aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.