Hoe u een echt omnichannel klantensupportsysteem opbouwt

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
In deel 2 leert u hoe u Zendesk Suite van begin tot eind configureert. Onze Product Marketing Managers bespreken hoe u van start gaat om uw gesprekken met uw klanten naadloos te integreren.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Stappen om Zendek Suite te integreren en gebruiken
● Demo van de Zendesk Suite-ervaring vanuit het oogpunt van de eindgebruiker, agent en admin.
Nadat u dit hebt bekeken, kunt u doorgaan naar deel 3. Als u deel 1 hebt gemist, kunt u dit hier bekijken.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Abhiroop Basu

Abhiroop Basu is Senior Product Marketing Manager bij Zendesk en draagt ertoe bij dat onze klanten heldere, inzichtelijke en innovatieve berichten krijgen.

Emily Vince

Emily Vince is Senior Product Marketing Manager bij Zendesk, en houdt zich bezig met Zendesk Talk. Zij draagt er graag toe bij om klantenserviceteams betere support te laten leveren via het meest persoonlijke kanaal dat er bestaat: de telefoon.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.