Hoe u een echt omnichannel klantensupportsysteem opbouwt

Beschikbaar on-demand

Informatie

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
In deel 2 leert u hoe u Zendesk Suite van begin tot eind configureert. Onze Product Marketing Managers bespreken hoe u van start gaat om uw gesprekken met uw klanten naadloos te integreren.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Stappen om Zendek Suite te integreren en gebruiken
● Demo van de Zendesk Suite-ervaring vanuit het oogpunt van de eindgebruiker, agent en admin.
Nadat u dit hebt bekeken, kunt u doorgaan naar deel 3. Als u deel 1 hebt gemist, kunt u dit hier bekijken.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Vul een geldig telefoonnummer in
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer het aantal werknemers
Selecteer je land
Maak een keuze
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het Privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens of neem contact op met Zendesk voor support.

Je aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.