In de schijnwerpers: het omnichannel verhaal van een klant

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
Luister in deel 3 mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Hoe ThirdLove nadenkt over hun klantervaring
● Welke waarden van belang zijn om rekening mee te houden en waarom
● De beste aanpak voor het moderniseren van uw klantervaring
Als u ze gemist hebt, u kunt deel 1 en deel 2 nog steeds bekijken.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Emily Vince

Emily Vince is Senior Product Marketing Manager bij Zendesk, en houdt zich bezig met Zendesk Talk. Zij draagt er graag toe bij om klantenserviceteams betere support te laten leveren via het meest persoonlijke kanaal dat er bestaat: de telefoon.

Laura West

Laura West is hoofd Customer Experience and Operations bij ThirdLove

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.