Start
Talk
Text van Zendesk

Text van Zendesk

Sla de koetjes en kalfjes maar over. Bied uw klanten support aan via Text, een nieuwe functie van Zendesk Talk, om klanten snel antwoord te geven of berichten te verzenden.

Wanneer tekstberichten tickets worden

Zodra een klant u een tekstbericht stuurt, wordt dat bericht automatisch omgezet in een ticket in Support. Vanuit Support kunnen agenten macro's, triggers en andere automatiseringen toepassen om snel en gemakkelijk te reageren.

Text van Zendesk

Houd uw klanten op de hoogte

De beste verdediging is soms de aanval. Wees supportproblemen de baas door uw klanten proactief berichten te sturen of triggers te maken voor geautomatiseerde meldingen en berichten.

U kunt meteen aan de slag

Text, een functie van Zendesk Talk, is in het Zendesk Support-ticketsysteem ingebouwd. Teams kunnen binnen enkele minuten aan de slag. U hoeft geen ontwikkelaars of een implementatieteam in te huren.

“Text is een absoluut onmisbaar onderdeel van onze supportstrategie. En met de reeks producten van Zendesk hebben wij al onze supportkanalen, waaronder e-mail, telefoon en tekstberichten, op één plaats bij elkaar.”

- Evan Aldrich

Hoofd klantensupport bij Favor