Overslaan naar belangrijkste inhoud

Kwaliteitsborging

Vertrouw op AI voor kwaliteitsborging

We beoordelen elk gesprek en geven je direct inzicht in je supportprestaties. Klanten krijgen een consistentere ervaring, wat zorgt voor loyaliteit en inkomsten op de lange termijn.

“Ik heb de terugbetaling net ontvangen. Hartelijk dank!” “Geen probleem. Is er nog iets anders waarmee ik je kan helpen?”

Voordelen

Verhoog de kwaliteit van je klantenservice met AI-gedreven QA

Verhoog je CSAT met 2,5%

AutoQA beoordeelt de kwaliteit van alle interacties, inclusief AI agents en spraak, om de klanttevredenheid voortdurend te verbeteren.

Signaleer belangrijke problemen

Identificeer direct risicomomenten: klanten die dreigen af te haken, vastgelopen gesprekken, onderbrekingen tijdens gesprekken en nog veel meer. Los problemen op voordat ze escaleren.

Reduceer QA-beoordelingstijd met 80%

Automatiseer kwaliteitsbeoordelingen, stroomlijn het opsporen van ontbrekende kennis en wijs moeiteloos gerichte coaching toe.

Train supportmedewerkers 2 keer zo snel

Begrijp waardoor je beste werknemers zich onderscheiden en coach je team om vanaf de eerste dag uitzonderlijke service te leveren.

Zo werkt het

Volg een rondleiding door onze nieuwe tools voor kwaliteitsborging.

Uitstekende supportkwaliteit bevordert loyaliteit en klantbehoud.

Bekijk Zendesk QA in actie

Probeer kwaliteitsborging gratis uit.

Start de rondleiding

Functies

Haal het giswerk uit kwaliteitsborging

Onderneem actie op basis van realtime QA-inzichten om problemen op te lossen voordat ze escaleren. Help agents om verloop te voorkomen, compliance te garanderen en hoogwaardige service te leveren tijdens live-interacties.

Wat onze klanten zeggen

Liberty
“We willen 100% van de tijd een geweldige klantenservice bieden. Dankzij Zendesk QA kunnen we ons concentreren op de consistentie van de kwaliteit en specifieke gebieden identificeren die we moeten verbeteren.”

Sophie Elgar

Quality and Training Manager bij Liberty

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

Nee, Zendesk QA wordt geleverd met kant-en-klare AutoQA-categorieën en Spotlights die je meteen kunt gebruiken, er is geen codering of modeltraining voor nodig. Je kunt eenvoudig je eigen AutoQA-categorieën en Spotlights creëren door simpelweg in je eigen woorden aan de AI te vertellen waar hij op moet letten tijdens supportinteracties.

Probeer Zendesk vandaag