Start
Support
Uw klantenservice uitbreiden met Zendesk

Uw klantenservice uitbreiden met Zendesk

Zendesk Support Professional-plan

Met het Zendesk Support Professional-plan beschikt je bedrijf over geavanceerde tools waarmee je je supportworkflow kunt beheren, duidelijker inzicht krijgt in klantinteracties en beslissingen op basis van gegevens kunt nemen.

Support prioriteren en evalueren

Begrijp de levenscyclus van elke klantinteractie om de efficiëntie van uw teams te maximaliseren en uw winstmarge positief te beïnvloeden. Maak gebruik van functies zoals de app Tijdregistratie om de tijd vast te leggen die agenten aan tickets besteden, Service Level Agreements om servicedoelen te monitoren en aan targets te voldoen, en klanttevredenheidsenquêtes om uw klanten de mogelijkheid te geven hun oordeel uit te spreken over de support die zij hebben ontvangen en het resultaat op te volgen als u meer wilt weten.

Uw klantenservice uitbreiden met Zendesk

Schalen en customizen

Schep verwachtingen en spreek de taal van de klant om betere relaties op te bouwen en een consistente vorm van support te leveren. Maak gebruik van functies zoals Kantooruren om uw klanten te laten weten wanneer uw support beschikbaar is en van de functie Dynamische inhoud voor meertalige placeholders die dynamisch ticketinhoud invoegt op basis van de taalvoorkeur van een eindgebruiker.

Analyseren en rapporteren

Volg de metrics die u voor uw bedrijf nodig hebt om uw efficiëntie, de prestaties van uw agenten en de klantervaring te meten. Gebruik hiervoor de geavanceerde analysefunctie van Zendesk Explore. Maak gebruik van kant-en-klare dashboards die zijn gebaseerd op aanbevolen werkwijzen om gangbare metrics voor de klantenservice te volgen, gegevens per team te filteren, op datum of aangepaste velden, en om rapporten als pdf, Excel of als afbeelding te exporteren. Aangepaste grafieken en dashboards beschikbaar als add-on in Explore Professional.

Samenwerking stroomlijnen

Laat interne en externe teams samenwerken met behulp van de add-on Samenwerking*, waarin de functie Light agenten en de functie Zijgesprekken zijn opgenomen.

Met Zijgesprekken kunnen agenten gemakkelijk informatie delen, een reactie vragen of processen in gang zetten met andere interne en externe teams. *Beschikbaar als add-on voor klanten van het Professional-plan.

Merken vertrouwen op Zendesk om support op te schalen

“Dankzij de upgrade naar het Support Professional-plan hebben wij ons klantenserviceteam een prominente plaats gegeven in ons streven verbeteringen door te voeren in ons bedrijf. Wij kunnen gegevens nu beter vastleggen en begrijpen ook beter welke wijzigingen gevolgen hebben voor de klanttevredenheid.”

Tom Kirby

Hoofd klantenservice

Meer informatiebronnen

  • Oplossingen voor de grootste problemen van klanten

    Meer informatie over best practices voor omgang met de meest voorkomende problemen van klanten

    Meer informatie
  • Uw klantenservice verbeteren

    Ontdek hoe u de meest noodzakelijke informatie bij klanten kunt verzamelen

    Meer informatie