Alles wat je nodig hebt voor fundamentele support

Zendesk Suite € 49

Vanaf € 49/maand

Zendesk voor sales

Zie prijzen

Supportteam

Traceer, prioriteer en beantwoord aanvragen van klanten.

$ 19 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Geïntegreerde ticketverwerking via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels - Initieer workflows die worden geactiveerd door ticketwijzigingen of op tijd gebaseerde voorwaarden. Zendesk wordt standaard geleverd met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die wij als best practice aanbevelen.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis - Geef agenten relevante informatie over de klant en stel een lijst op met recente interacties met de klant, zodat agenten over de context beschikken die ze nodig hebben om hulp te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je support te meten - Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agenten met KPI-dashboards.
  • Apps and integrations - Prebuilt Tap into 1,000+ prebuilt apps and integrations available from the Zendesk Marketplace to unite your favorite tools and important business data without writing a single line of code. Or build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework. If you are a customer on the Professional or Enterprise plan, you can also build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework.

Support Professional

Automatiseer support met eenvoudig in te stellen workflows.

$ 49 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Geïntegreerde ticketverwerking via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels - Initieer workflows die worden geactiveerd door ticketwijzigingen of op tijd gebaseerde voorwaarden. Zendesk wordt standaard geleverd met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die wij als best practice aanbevelen.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis - Geef agenten relevante informatie over de klant en stel een lijst op met recente interacties met de klant, zodat agenten over de context beschikken die ze nodig hebben om hulp te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je support te meten - Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agenten met KPI-dashboards.
  • Apps and integrations - Prebuilt and custom Tap into 1,000+ prebuilt apps and integrations available from the Zendesk Marketplace to unite your favorite tools and important business data without writing a single line of code. Or build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework. If you are a customer on the Professional or Enterprise plan, you can also build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework.
  • Kantooruren: Essential - Bepaal wat je kantooruren zijn in Zendesk, zodat klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
  • Klanttevredenheidsbeoordelingen - Laat klanten feedback geven op hun supportervaring door ze opgeloste tickets te laten beoordelen. Wanneer je klanttevredenheidsbeoordelingen inschakelt, ontvangen eindgebruikers een e-mail 24 uur nadat het ticket op Opgelost is gesteld waarin ze worden gevraagd kort hun ervaring te vermelden.
  • Multilingual support and content Provide support and localize your help center in multiple languages (40+).
  • Automatische verberging - Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat creditcardnummers in Zendesk worden opgeslagen. Zo is vertrouwelijke informatie beschermd.
  • Beheer van serviceniveauovereenkomsten (SLA's) - SLA’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je instelt. SLA’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en een schending ervan kan voorkomen.

Support Enterprise

Optimaliseer verder met aanpasbare agent- en admin-tools.

$ 99 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Functies bekijken
  • Geïntegreerde ticketverwerking via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels - Initieer workflows die worden geactiveerd door ticketwijzigingen of op tijd gebaseerde voorwaarden. Zendesk wordt standaard geleverd met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die wij als best practice aanbevelen.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis - Geef agenten relevante informatie over de klant en stel een lijst op met recente interacties met de klant, zodat agenten over de context beschikken die ze nodig hebben om hulp te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je support te meten - Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agenten met KPI-dashboards.
  • Apps and integrations - Prebuilt and custom Tap into 1,000+ prebuilt apps and integrations available from the Zendesk Marketplace to unite your favorite tools and important business data without writing a single line of code. Or build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework. If you are a customer on the Professional or Enterprise plan, you can also build your own apps for exclusive use within your account, using our App or Channel Framework.
  • Kantooruren: Expanded - Bepaal wat je kantooruren zijn in Zendesk, zodat klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
  • Klanttevredenheidsbeoordelingen - Laat klanten feedback geven op hun supportervaring door ze opgeloste tickets te laten beoordelen. Wanneer je klanttevredenheidsbeoordelingen inschakelt, ontvangen eindgebruikers een e-mail 24 uur nadat het ticket op Opgelost is gesteld waarin ze worden gevraagd kort hun ervaring te vermelden.
  • Multilingual support and content Provide support and localize your help center in multiple languages (40+).
  • Automatische verberging - Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat creditcardnummers in Zendesk worden opgeslagen. Zo is vertrouwelijke informatie beschermd.
  • Beheer van serviceniveauovereenkomsten (SLA's) - SLA’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je instelt. SLA’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en een schending ervan kan voorkomen.
  • Gespreksroutering op basis van de vaardigheid van een agent - Stuur tickets naar de juiste agent op basis van diens expertise, zodat agenten alleen tickets krijgen die ze efficiënt kunnen oplossen.
  • Aangepaste teamrollen en machtigingen - Geef gedetailleerde machtigingen op voor agenten en bepaal waartoe in Zendesk zij toegang hebben.
  • Aanpasbare werkruimten voor agenten - Geef relevante ticketformulieren en macro's weer die betrekking hebben op een ticket en selecteer vooraf de apps die je uitgevouwen of samengevouwen wilt hebben.
  • Third-party data storage Store Zendesk data, files and third party data in our flexible and open platform. Learn more about data by plan here.
  • Sandbox-testomgeving - Repliceer je configuraties, aanpassingen en metadata in een gedeeltelijke kopie van een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.

Pictogram: Staafdiagram

Ontdek Zendesk Suite

Lever gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die eenvoudig is te gebruiken en krachtig is bij elke schaalgrootte.

Zie de Zendesk Suite-plannen

Logo: Zendesk

Probeer de volledige Zendesk-ervaring

Zie hoe je bedrijf op meer plaatsen met meer klanten in contact kan komen.

Gratis Suite-proefperiode

Antwoorden op veelgestelde vragen

Kopen

Hoe kan ik de software kopen?

Nadat je op Nu kopen hebt geklikt, wordt er een Zendesk-account gemaakt en kun je direct software kopen. Je kunt eenvoudig met een creditcard of via Paypal betalen. Klanten die liever bij een van onze vertegenwoordigers kopen, kunnen ervoor kiezen om na ontvangst van de factuur te betalen.

Hoe lang loopt een contract? Kan ik mijn abonnement upgraden of downgraden?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je plan op elk moment laten ingaan, stopzetten of wijzigen (maar er wordt geen restitutie verleend als je annuleert of een downgrade uitvoert). Lees hier meer of neem contact met ons op voor meer informatie.

Ik heb iets meer nodig dan alleen een ticketsysteem - welke andere opties zijn er nog meer?

Als je op zoek bent naar iets robuusters, zijn onze Zendesk Suite-plannen de eenvoudigste manier om aan de slag te gaan met alles wat je team nodig heeft om naadloze support op je kanalen te leveren tegen een aantrekkelijke prijs, vanaf € 49 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).

Zijn er nog aanvullende kosten?

Als aanvulling op je bestaande plan kunnen extra op gebruik en capaciteit gebaseerde add-ons worden aangeschaft bij ons salesteam. Zie de plangegevens voor meer informatie.

EVALUATIEPERIODE

Hoe werkt de gratis testperiode?

Nadat je je hebt aangemeld voor de proefperiode, krijg je toegang tot alle functies van het Support Professional-plan. Als je een specifiek plan wilt uitproberen, neem dan contact met ons op. Je kunt op elk moment tijdens de proefperiode een plan kiezen en met een creditcard of Paypal in je account betalen.

Wat gebeurt er als de evaluatieperiode is afgelopen?

Aan het einde van je proefperiode blijven je data en instellingen behouden. Je kunt je aanmelden, een plan selecteren en dat kopen.

ALGEMEEN

Wat is een agent?

Een agent is iedereen die zich bij Zendesk aanmeldt. Elke medewerker, Administrator of manager is een agent en heeft voor deze rol een eigen agentlicentie nodig. Je kunt zo veel agenten aan een plan toevoegen als je wilt.

Welke resources zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal van Zendesk profiteer?

Klanten hebben bij elk Zendesk-plan toegang tot online, e-mail en telefonische support, evenals toegang tot Zendesk Helpcenter en de Community. Daarnaast is er ook advies, begeleiding en on-demand training beschikbaar om ervoor te zorgen dat je team snel en succesvol aan de slag kan gaan.

Kan ik Zendesk integreren in andere toepassingen en systemen?

We hebben duizenden kant-en-klare apps en integraties beschikbaar in onze Zendesk Marketplace. Met onze Developer-API kun je bijna alles wat je wilt op het Zendesk-platform bouwen.

Hoe beschermt Zendesk de data van mijn klanten?

Wij combineren zakelijke beveiligingsfuncties met uitgebreide audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat klant- en bedrijfsdata altijd zijn beschermd. Bekijk de veiligheidsmaatregelen die we nemen om je bedrijf en jouw klanten te beschermen.

Nog meer vragen?

Ons Helpcenter is 24/7 uur open. Je kunt ook contact opnemen met ons wereldwijde supportteam. Wij staan klaar om je te helpen.