Overslaan naar belangrijkste inhoud

Plannen en prijzen

Stel je eigen plan samen

Stroomlijn ondersteuning met ons best-in-class ticketingsysteem voor het beheren van e-mails. Aanpassen met uitbreidingen, zoals live chat en messaging, helpcenter en spraak.

€55

Ontdek onze alles-in-één-oplossingen

Vanaf €55/maand

Support Team

Zorg voor snellere ondersteuning door problemen van klanten op één plek samen te brengen met gesprekshistorie en kant-en-klare rapportage.

€19

per agent/maand, jaarlijks gefactureerd

Nieuw: Add-on

Geavanceerde AI

€50per agent/maand

Geavanceerde AI die veelvoorkomende problemen van klanten direct begrijpt, tickets doorstuurt en je teams bruikbare inzichten en suggesties biedt. Je krijgt de beschikking over AI-gedreven tools, waardoor je workflows kunt optimaliseren, agents sneller problemen kunnen oplossen en je je kennisbank eenvoudig kunt opschalen.

Geavanceerde AI is beschikbaar in alle pakketten vanaf Professional.

Nieuw: Add-on

Zendesk Workforce Management

€25 per agent/maand

Voor organisaties die teams beheren in Zendesk is Workforce Management (WFM) de ideale planningsoplossing, zodat je kunt voldoen aan door AI-voorspelde behoeften en uitgebreide historische en real-time rapportages kunt opvragen over teamprestaties en capaciteit.

Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.

Nieuw: Add-on

Zendesk Quality Assurance

€35 per agent/maand

Automatisch alle gesprekken analyseren en een score toekennen voor alle menselijke supportmedewerkers en AI-agents, BPO’s, kanalen en talen. AI detecteert problemen, kennisgaten en coachingkansen om de dienstverlening te verbeteren.

Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.

Nieuw: Add-on

Zendesk Workforce Engagement-bundel

€50 per agent/maand

Maak gebruik van de kracht van Zendesk Workforce Management en Zendesk Quality Assurance tegen een gereduceerd bundeltarief en laat je team superieure CX leveren.

    Nieuw: Add-on

    Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy

    €50per agent/maand

    Ondersteun je verplichtingen op het gebied van naleving en je beveiligingsbeleid met een extra laag bescherming en privacy.

    Bepaalde functies zijn nog niet beschikbaar. Alle functies zullen eind 2024 beschikbaar zijn of EAP. Neem contact op met sales voor meer informatie.

    Plannen vergelijken

    Type plan

    Jaarabonnement (per agent, per maand)

    €19

    €55

    €115

    Maandabonnement (per agent, per maand)

    €25

    €69

    €149

    AI-gedreven bots

    Inbegrepen geautomatiseerde oplossingen

    5 AR's per supportmedewerker/maand

    10 AR's per supportmedewerker/maand

    15 AR's per supportmedewerker/maand

    Extra geautomatiseerde oplossingen

    Add-on

    Add-on

    Add-on

    Tickets delen tussen meerdere Zendesk-accounts

    Handmatig

    Geautomatiseerd

    Geautomatiseerd

    Routeren van gesprekken

    Op basis van de status en capaciteit van de agent

    Op basis van de status en capaciteit van de agent en de prioriteit van het ticket

    Op basis van de status, capaciteit en vaardigheid van de agent en de prioriteit van het ticket

    Beheer van serviceniveauovereenkomsten (SLA’s)

    Meerdere ticketformulieren

    Voorwaardelijke ticketvelden

    Begeleide modus

    *24/7 support alleen in het Engels. 8.00 uur tot 17.00 uur plaatselijke kantooruren van de klant voor aangegeven talen.

    Ontdek Zendesk Suite

    Bied gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die gemakkelijk in gebruik is en op elke schaal werkt.

    Zie de Zendesk Suite-plannen

    Probeer de volledige Zendesk-ervaring

    Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.

    Gratis Suite-proefperiode

    Antwoorden op veelgestelde vragen.

    KOPEN

    PROEFPERIODE

    ALGEMEEN