Alles wat je nodig hebt voor fundamentele support

Zendesk Suite$49

Vanaf $49/maand

Zendesk voor sales

Bekijk prijzen

Support Team

$19 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Geïntegreerde tickets via e-mail, Tweets en Facebook wall posts Een geïntegreerd systeem om klanten te betrekken via e-mail, Tweets en Facebook wall posts en deze berichten gemakkelijk om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdgebaseerde voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practice.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je team te meten Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agents met vooraf opgestelde dashboards met best practices.
  • Apps en integraties - Kant-en-klaar Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je klant bent van het Professional of Enterprise plan, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.

Support Professional

$49 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Geïntegreerde ticketverwerking via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten Een geïntegreerd systeem om klanten bij je bedrijf te betrekken via e-mail, tweets en Facebook-prikbordberichten en deze eenvoudig om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdgebaseerde voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practice.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je team te meten Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agents met vooraf opgestelde dashboards met best practices.
  • Apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je klant bent van het Professional of Enterprise plan, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
  • Kantooruren - Essential Zet je kantooruren in Zendesk, zodat je klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
  • Klantentevredenheidsenquêtes Laat klanten feedback geven over hun supportervaring door ze opgeloste tickets te laten beoordelen. Wanneer je CSAT (klanttevredenheidsbeoordelingen) inschakelt, ontvangen eindgebruikers 24 uur nadat het ticket op opgelost is gezet een e-mail waarin hen wordt gevraagd hun ervaring kort te evalueren.
  • Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
  • Automatische verberging Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat deze in Zendesk worden opgeslagen. Zo blijft vertrouwelijke informatie beschermd.
  • Beheer van Serviceniveauovereenkomsten (SNO's) SNO’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je zelf instelt. SNO’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en een schending ervan kan voorkomen.

Support Enterprise

$99 per licentie/maand, jaarlijks gefactureerd

Bekijk functies
  • Geïntegreerde tickets via e-mail, Tweets en Facebook wall posts Een geïntegreerd systeem om klanten te betrekken via e-mail, Tweets en Facebook wall posts en deze berichten gemakkelijk om te zetten in tickets.
  • Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdgebaseerde voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practice.
  • Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
  • Dashboards om de prestaties van je team te meten Krijg inzicht in ticketvolumes, klanttevredenheid en de prestatie van agents met vooraf opgestelde dashboards met best practices.
  • Apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je klant bent van het Professional of Enterprise plan, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
  • Kantooruren - Expanded Zet je kantooruren in Zendesk, zodat je klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
  • Klantentevredenheidsenquêtes Laat klanten feedback geven over hun supportervaring door ze opgeloste tickets te laten beoordelen. Wanneer je CSAT (klanttevredenheidsbeoordelingen) inschakelt, ontvangen eindgebruikers 24 uur nadat het ticket op opgelost is gezet een e-mail waarin hen wordt gevraagd hun ervaring kort te evalueren.
  • Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
  • Automatische verberging Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat deze in Zendesk worden opgeslagen. Zo blijft vertrouwelijke informatie beschermd.
  • Beheer van Serviceniveauovereenkomsten (SNO's) SNO’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je zelf instelt. SNO’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en een schending ervan kan voorkomen.
  • Gespreksroutering op basis van vaardigheden Stuur tickets naar de juiste agent op basis van expertise, zodat agents alleen tickets krijgen die ze efficiënt kunnen oplossen.
  • Aangepaste teamrollen en machtigingen Geef je agents specifieke machtigingen en bepaal welke toegang ze hebben tot Zendesk.
  • Aanpasbare werkruimten voor agents Toon het relevante ticketformulier en de juiste macro's voor elk ticket, en leg vooraf vast welke apps je wilt zien of juist verbergen.
  • Opslag van gegevens van derden Sla Zendesk-gegevens en -bestanden, en gegevens van derden op in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vindt je hier.
  • Sandbox-testomgeving Kopieer je configuraties, aanpassingen en metadata in een gedeeltelijke kopie van een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.

Startups krijgen Zendesk zes maanden gratis

Meld je hier aan

Icon: Bar graph

Ontdek Zendesk Suite

Lever gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die gemakkelijk in gebruik is en op elke schaal werkt.

Bekijk onze Zendesk Suite-pakketten

Logo: Zendesk

Probeer de volledige Zendesk-ervaring

Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.

Gratis Suite-proefperiode

Antwoorden op veelgestelde vragen.

KOPEN

Hoe kan ik deze software aanschaffen?

Nadat je op “Nu kopen” hebt geklikt, wordt er een Zendesk-account gemaakt en kun je direct software kopen. Je kunt gemakkelijk met een creditcard of PayPal betalen. Klanten die liever via een vertegenwoordiger overgaan tot aankoop kunnen kiezen voor betaling via factuur.

Hoe lang zijn jullie contracten? Kan ik mijn abbonement up- of downgraden?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je pakket op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen (maar er wordt geen restitutie verleend als je annuleert of een downgrade uitvoert). Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op.

Ik heb méér nodig dan alleen een ticketsysteem. Welke andere opties zijn er nog meer?

Ben je op zoek naar iets krachtigers? Onze Zendesk Suite-plannen zijn de eenvoudigste manier om je teamleden alle tools in handen te geven die ze nodig hebben om naadloze support te leveren op al je kanalen tegen een aantrekkelijke prijs, vanaf $49 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).

Zijn er nog aanvullende kosten?

Om je bestaande plan uit te breiden kun je extra gebruiks- en capaciteitsgebaseerde add-ons kopen via ons salesteam. Zie de details van het plan voor meer informatie.

PROEFPERIODE

Hoe werkt de gratis proefperiode?

Wanneer je je aanmeldt voor een proefperiode, krijg je toegang tot alle functies van het Support Professional-plan. Als je een bepaald pakket wilt proberen, neem dan contact met ons op. Je kunt tijdens je proefperiode op elk gewenst moment een pakket kiezen en afrekenen met je creditcard of PayPal.

Wat gebeurt er als de evaluatieperiode is afgelopen?

Aan het einde van je proefperiode blijven je gegevens en instellingen behouden. Je kunt je aanmelden en een plan kiezen om te kopen.

ALGEMEEN

Wat is een agent?

Een agent is iedereen die zich bij Zendesk aanmeldt. Elke verkoper, admin en manager heeft een eigen agentlicentie nodig. Je kunt zoveel agenten aan een plan toevoegen als je wilt.

Welke hulpbronnen zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal van Zendesk profiteer?

Elk Zendesk-plan geeft je toegang tot online support en support via e-mail en telefoon. Ook krijg je toegang tot het Zendesk Helpcenter en onze Community. Daarnaast kunnen we je extra begeleiding en training aanbieden om je team alle tools voor succes te geven.

Kan ik Zendesk integreren met andere toepassingen en systemen?

Er zijn honderden kant-en-klare apps en integraties beschikbaar in onze Apps Marketplace. Dankzij onze API voor ontwikkelaars kun je vrijwel alles wat je kunt bedenken zelf bouwen op ons Zendesk-platform.

Wat doet Zendesk om de gegevens van mijn klanten te beschermen?

We combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Bekijk welke beveiligingsmaatregelen we nemen om je bedrijf en je klanten te beschermen.

Nog meer vragen?

Ons Helpcenter is 24/7 geopend. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan klaar om je te helpen.