Breng gesprekken naar een hoger plan

De volledige service-ervaring

Het kan best ingewikkeld zijn om via meerdere kanalen support aan te bieden, maar dat hoeven je klanten niet te weten. Met Support Suite kan je bedrijf natuurlijke gesprekken voeren met klanten zonder dat zij merken wat er zich achter de schermen afspeelt. Support Suite is geavanceerd genoeg om in complexe behoeften te voorzien en eenvoudig genoeg om er direct mee aan de slag te gaan.

Dat is omnichannel ten voeten uit

Zo gebeurd

Met Support Suite kan je team probleemloos samenwerken, met één reeks tools en processen die bij elk kanaal op dezelfde manier werken. En ja, we bedoelen elk kanaal: e-mail, chat, spraak en zelfs messaging-apps voor de sociale media, zoals Facebook, WhatsApp, Twitter en WeChat.

Foto: chatvenster van agent met Facebook, Twitter, WeChat, LINE en WhatsApp.
Photo: Portrait shot of a young woman, wearing a blue button up shirt.
Productfoto: klantgegevens, met overlay van interactievenster.

Eén centraal beeld van de klant

Meten is weten

Zendesk is gemaakt om open en flexibel te zijn, zodat je team al je gegevensbronnen aan elkaar kan koppelen en alle juiste informatie over je klanten automatisch kan oproepen. En het mooiste is nog dat dit allemaal op open standaarden is gebaseerd, waardoor niemand een nieuwe programmeertaal hoeft te leren.

Flexibele werkruimte voor agenten

Feng shui voor je supportruimte

Welke vorm je support ook heeft, je kunt Zendesk altijd aan je behoeften aanpassen. Vanaf de eerste dag kan je team de supportomgeving aanpassen op basis van je gebruikscenario's of de kanalen waarop je support aanbiedt. Geen programmeercode nodig.

Product photo: Customer chat window, with customer details and an interaction timeline overlayed.
Photo: Portrait of a young woman smiling, wearing a yellow sweater.
Foto: foto van een jonge man die lacht, gekleed in een rood overhemd.
Productfoto: scherm met chat met agent en klant.

Samenwerkende teams

De weg naar succes

Geef klanten het meest nauwkeurige antwoord door de juiste mensen bij het gesprek te betrekken. Onze producten kun je gemakkelijk integreren in je andere interne tools, zoals Slack, om het werk van agenten die op zoek zijn naar antwoorden te verlichten.

Neem beslissingen op basis van gegevens

Volg trends en maak nieuwe vrienden

Metrics zijn belangrijk. Ze helpen bij het verbeteren van de prestaties van je team en geven inzicht in wat klanten willen, en dat resulteert allemaal in betere klantervaringen. Met Support Suite kun je interacties bij alle kanalen volgen.

Productfoto: dashboard met tickets.

Support Suite levert echte resultaten op

Vertel ons over uzelf en ontdek hoe u met omnichannel uw klantenservice in slechts enkele seconden kunt veranderen, of u uw klanten nu tijd teruggeeft, uw agenten tijd bespaart of uw ROI verhoogt.

Vertel ons een en ander over uw situatie op dit moment
Geef een heel getal op
Geef een heel getal op
Selecteer een optie

*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden een algemeen gemiddelde

Zo zou uw omnichannel support er morgen kunnen uitzien

Gebaseerd op echte benchmarkgegevens van echte Zendesk-omnichannelklanten, is onze prognose voor u en uw team als volgt.

0 uur
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
0
Helpcenter totaal aantal
keer bekeken*
0 min
Gemiddelde
verwerkingstijd*
0 uur
Totale tijd bij agenten
bespaard
0%
Prognose van ROI

U hebt enkele ambitieuze oplossingsdoelen voor uw team! Ter info: de gegevens die u hebt ingevoerd, lijken buiten het bereik te liggen van onze traditionele Zendesk Suite-gebruikers.

De bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op de mediaan van de tijd tot de eerste reactie volgens metrics van Zendesk Benchmark, de mediaan van de gemiddelde verwerkingstijd door agenten, en de mediaan van de tijd tot de eerste oplossing van Zendesk-omnichannelklanten. Bespaarde uren bij agenten en de prognose van de ROI zijn berekeningen die zijn gebaseerd op een upgrade van Zendesk Support naar Support Suite. Hierin zijn tickets die zijn voorkómen als gevolg van selfservice niet inbegrepen! Jouw omnichannel prestaties kunnen hiervan uiteraard afwijken.

Kies voor een gratis proefperiode van Support Suite en ontdek het zelf.
Foto: iemand die aan het typen is

In minder dan een dag aan de slag

Echt waar. Zendesk is heel eenvoudig te implementeren en daarna kun je er meteen je belangrijkste service-uitdagingen mee oplossen.

Voor de prijs hoef je het niet te laten

Aan de slag gaan hoeft niet te betekenen dat je je portemonnee moet leegschudden. Je gebruikt Support Suite al voor slechts   per agent.

Foto: ballonnen
"Dankzij Zendesk kan mijn team alle supportkanalen op één plaats samenbrengen, zodat onze klantenservice kan reageren en in gesprekken bij elk kanaal contextueel relevante ervaringen kan aanbieden."

Jonathan Bolton

SVP Operations BombBomb