Live chat with impact

Zendesk live analytics gives teams a view into chat and agent activity to make chat support better.

Get more efficient with live chat analytics

Volg metrics die data opleveren over agenten door de tijd heen en ontdek de gevolgen van wachttijden en gemiste chataanvragen. Gebruik de metrics om vooruit te lopen op de behoeften van klanten, hun tevredenheid te verhogen en de efficiëntie van je team te verbeteren. Meer informatie. Live chat analytics

Controle in realtime

Manage your support by monitoring metrics in real time. View actionable data on chat volume, visitor experience, and agent performance.

Realtime monitoring

Bekijk je geschiedenis

Raadpleeg chatgesprekken uit het verleden en blader op datum, afdeling, agent, bezoeker of zelfs op een bepaalde tag. Meer informatie.

Track live chat

Volg salesconversies via de chatfunctie

Door conversies te volgen kunt u de positieve impact meten die chat op uw bedrijfsresultaat heeft, of het nu gaat om een aankoop of een registratie voor uw product. Met deze gegevens kunt u de conversietrechter van uw website optimaliseren en agenten belonen die goed presteren. Meer informatie.

salesconversies bijhouden

Aangepaste rapporten maken

Create custom reports and dashboards using live chat metrics that are relevant to you and get better visibility into performance across all your support channels. Learn more.

Aangepaste rapporten maken

Edmunds.com

Edmunds Live Help vertrouwt voor 50% van zijn volume op Zendesk Chat

Lees een klantverhaal

Profiteer van meer kennis

Door live chat en berichten toe te voegen, kun je je klantenservice naar een hoger niveau tillen. Lees meer over de eindeloze mogelijkheden van Zendesk.