Live chat with impact
Zendesk live analytics gives teams a view into chat and agent activity to make chat support better.
Get more efficient with live chat analytics
Volg metrics die data opleveren over agenten door de tijd heen en ontdek de gevolgen van wachttijden en gemiste chataanvragen. Gebruik de metrics om vooruit te lopen op de behoeften van klanten, hun tevredenheid te verhogen en de efficiëntie van je team te verbeteren. Meer informatie.
Controle in realtime
Manage your support by monitoring metrics in real time. View actionable data on chat volume, visitor experience, and agent performance.

Bekijk je geschiedenis
Raadpleeg chatgesprekken uit het verleden en blader op datum, afdeling, agent, bezoeker of zelfs op een bepaalde tag. Meer informatie.

Volg salesconversies via de chatfunctie
Door conversies te volgen kunt u de positieve impact meten die chat op uw bedrijfsresultaat heeft, of het nu gaat om een aankoop of een registratie voor uw product. Met deze gegevens kunt u de conversietrechter van uw website optimaliseren en agenten belonen die goed presteren. Meer informatie.

Aangepaste rapporten maken
Create custom reports and dashboards using live chat metrics that are relevant to you and get better visibility into performance across all your support channels. Learn more.


Edmunds.com
Edmunds Live Help vertrouwt voor 50% van zijn volume op Zendesk Chat
Profiteer van meer kennis
Door live chat en berichten toe te voegen, kun je je klantenservice naar een hoger niveau tillen. Lees meer over de eindeloze mogelijkheden van Zendesk.