De zon komt op

Zendesk Sunshine is een open en flexibel CRM-platform dat compatibel is met AWS. Koppel al je klantgegevens zodat je over volledige contextinformatie beschikt — waar je gegevens zich ook bevinden — en geef ontwikkelaars en beheerders de tools in handen waarmee ze de beste klantervaringen kunnen creëren.

Een plan voor elke prijs

Sunshine: het open en flexibele CRM-platform dat compatibel is met AWS

Lite

  per agent
per maand

Inbegrepen in Support Enterprise en Support Suite Enterprise

  • 100.000 aangepaste objectrecords
  • Alleen Zendesk-gebeurtenissen (Early Access-programma)
  • Gebeurtenissen blijven 90 dagen bewaard
  • Lite API-limieten

Professional

  per agent
per maand

Vereist Support Enterprise of Support Suite Enterprise of hoger

  • 500.000 aangepaste objectrecords
  • Zendesk-gebeurtenissen (Early Access-programma)
  • 25.000 externe, aangepaste gebeurtenissen/dag
  • Gebeurtenissen blijven 1 jaar bewaard
  • 5 externe profielen per persoon
  • Inclusief AWS Events Connector
  • Pro API-limieten

Enterprise

  per agent
per maand

Vereist Support Enterprise of Support Suite Enterprise of hoger

  • 25 miljoen aangepaste objectrecords
  • Zendesk-gebeurtenissen (Early Access-programma)
  • 100.000 externe, aangepaste gebeurtenissen/dag
  • Gebeurtenissen blijven 3 jaar bewaard
  • 15 externe profielen per persoon
  • Inclusief AWS Events Connector
  • Enterprise API-limieten

Aangepast

Wil je iets anders? Neem contact met ons op voor prijzen op basis van gebruik

Voor alle Sunshine-plannen is Support Enterprise- of Support Suite Enterprise vereist.
Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.

Logo: Zendesk Sunshine

Het berichtenplatform voor zakelijke messaging

Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat zijn aangepaste objectrecords?

Met de API voor aangepaste objecten kun je een nieuw objecttype definiëren in Zendesk en hier vervolgens objecten mee maken. Een aangepaste objectrecord is een exemplaar van een bepaald objecttype. Als je bijvoorbeeld vakantiehuisjes verhuurt, kan 'huuraccommodatie' een aangepast objecttype zijn. Elke huuraccommodatie die aan een huurder is gekoppeld, wordt dan door één aangepast objectrecord vertegenwoordigd. Meer informatie vind je hier.

Wat zijn Zendesk-gebeurtenissen?

Zendesk-gebeurtenissen worden weergegeven in de interactiegeschiedenis, waarin gebeurtenissen van Zendesk-producten staan, zoals Support en Guide. Sommige gebeurtenissen maken nu deel uit van ons Early Access-programma. Deze functie is in alle Sunshine-plannen opgenomen. Meer informatie vind je hier.

Wat zijn aangepaste gebeurtenissen?

Met de API voor Sunshine-gebeurtenissen bouw je een tijdlijn op van alle interacties met je klanten, van elke externe bron. Een aangepaste gebeurtenis kan een willekeurige geregistreerde interactie met de klant zijn, zoals een aankooptransactie of een bezoek aan de website. Voor toegang tot aangepaste gebeurtenissen (gebeurtenissen buiten Zendesk) is een Sunshine Pro-plan of hoger nodig. Meer informatie vind je hier.

Wat is een extern profiel?

Met de API voor Sunshine-profielen beheer je je klantgegevens die afkomstig zijn uit verschillende systemen, gegevensbronnen en perioden. Een extern profiel bestaat uit een of meer id's van een persoon in een of meer systemen buiten Zendesk en optionele aangepaste kenmerken van die persoon. Meer informatie vind je hier.

Wat betekenen de Sunshine Lite, Pro en Enterprise API-limieten?

Lite (aanvragen per minuut: 500 voor aangepaste objecten (Aangepaste gebeurtenissen, Universele profielen en AWS Events Connector maken geen deel uit van Lite).

Pro (aanvragen per minuut): 750 voor aangepaste objecten, 250 voor aangepaste gebeurtenissen, 250 voor universele profielen en 700 voor de AWS-gebeurtenisconnector.

Enterprise (aanvragen per minuut): 1000 voor aangepaste objecten, 500 voor aangepaste gebeurtenissen, 500 voor universele profielen en 700 voor de AWS-gebeurtenisconnector.

Wat is AWS Events Connector?

Met AWS Events Connector stream je Zendesk-gebeurtenissen in realtime naar belangrijke AWS-services. Meer informatie over de connector vind je hier.

Is er een gratis proefversie en welke functies zijn daarin opgenomen?

In de gratis proefversie van 30 dagen zijn alle functies van Sunshine Professional opgenomen. Je kunt contact opnemen met je accountvertegenwoordiger of via support@zendesk.com om een gratis proefversie aan te vragen.

Nog meer vragen?

Ons Helpcenter is 24 uur per dag en 7 dagen per week open. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan klaar om je te helpen.