Start
Help Center
Kennisbanksoftware

Kennisbanksoftware

Help klanten zichzelf te helpen door een kennisbank samen te stellen. Deze zelfservice verhoogt de klanttevredenheid en verlaagt het aantal supportaanvragen.

Veelgestelde vragen, snel beantwoord

Zendesk knowledge base software is simple to customize and use - as either an internal knowledge base, an IT knowledge base, or a customer facing resource. And because it’s always available, customers and agents can serve themselves with the right information at the right time.

Relevante info, keurig netjes beschikbaar

Stel een kennisbank samen op het web zonder u al te veel zorgen te maken over de details. Concepten worden tijdens uw werk opgeslagen, en dankzij de opmaakmogelijkheden zijn artikelen gemakkelijk te lezen. Als u een interne kennisbank maakt, kan toegang tot inhoud snel worden beperkt tot bepaalde groepen.

Uw bedrijf,
uw veelgestelde vragen

Zendesk’s FAQ software allows you to customize your knowledge base. Add a logo and adjust the colors to create a consistent brand experience. Go further with the powerful theming framework and custom HTML and Javascript.

Spreek de taal van de klant

Zendesk maakt kennisbeheersoftware die gebruiksvriendelijk en voor iedereen toegankelijk is. En de vrijheid om uw artikelen in meer dan 40 verschillende talen te vertalen, zorgt voor een gelokaliseerde ervaring op maat voor iedereen.

Meten en verbeteren

Weet waar klanten naar zoeken en of ze de juiste antwoorden op hun vragen vinden met ingebouwde rapporten. Deze inzichten brengen lacunes aan het licht in de inhoud en helpen bij het identificeren van onderwerpen waarover kennisbankartikelen kunnen worden geschreven.

“Onze investering in een kennisbank betekende dat we het aantal supportaanvragen dat bij ons binnenkwam drastisch zagen afnemen. Partners kregen wat ik de allerbeste service noem, namelijk dat ze nooit meer een ticket hoeven te maken.

Mike Cartwright

Chief of Partner Solutions bij Expedia® Affiliate Network (EAN)

Meer informatiebronnen

  • >

    BUILD A COMMUNITY

    Stimuleer het voeren van gesprekken tussen klanten onderling en verstevig hun band met uw merk.

    Meer informatie >
  • >

    KLANTENPORTAL

    Geef klanten een portal waarop zij zich kunnen aanmelden en hun eigen supportaanvragen kunnen beheren.

    Meer informatie >
  • >

    AAN DE SLAG

    Volg deze stappen om aan de slag te gaan met een kennisbank.

    Meer informatie >
  • >

    WAT KLANTEN WILLEN

    91% van de klanten zou een kennisbank gebruiken als die in hun behoeften voorziet.

    Meer informatie >

Klaar om dit eens uit te proberen?
Vraag een evaluatieperiode van 30 dagen aan