Een telefoontje,
wel zo gemakkelijk

Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd
Afbeelding: logo van het product Zendesk Talk

Telefonische support geïntegreerd

Talk is callcentersoftware in de cloud die is geïntegreerd in het Zendesk Support-ticketsysteem, waardoor klantenserviceteams telefonische support kunnen bieden vanuit hetzelfde platform dat ze gebruiken om alle andere kanalen te beheren. Een volledige klantgeschiedenis, de automatische aanmaak van tickets en het opnemen van oproepen zorgen ervoor dat agenten zich kunnen concentreren op de gesprekken in plaats van de workflow.

Text van Zendesk

Sla de koetjes en kalfjes maar over

Voor korte vragen en snelle info kunt u tekstberichten uitwisselen met uw klanten. Met Text kunnen uw agenten tekstberichten ontvangen, waarschuwingen automatiseren en proactief berichten verzenden. Elk gesprek wordt een ticket, met ingebouwde workflows, rapportages en de volledige klantgeschiedenis. En het mooiste is nog dat er helemaal geen programmeercode voor nodig is en er geen extra software voor is vereist. Meer informatie over sms-klantenservicesoftware.

Houd contact

De juiste hulpmiddelen zijn van cruciaal belang om telefonische support soepel te laten verlopen. Talk biedt flexibele IVR, routering naar groepen en real-time controle van wachtrijen om bottlenecks te voorkomen. En met analyses die inzicht geven in wat er speelt, kunnen supportteams flexibel en doelmatig support blijven leveren terwijl uw bedrijf groeit en verandert. Meer informatie over IVR-software.

“Met Zendesk Talk kan ons team uitstekende klantervaringen realiseren terwijl onze onderneming doorgroeit. Onze agenten hebben alles wat ze nodig hebben - klantgeschiedenis, orderdetails en vorige tickets - allemaal op één plaats, om snel persoonlijke support te verlenen.”

– Taylor Stitch

Geen drempels

Talk is een VoIP-systeem, dus instellen kost slechts enkele minuten. U hoeft geen technici in te huren, agenten bij te scholen of een nieuwe leverancier in de arm te nemen. Het enige dat een supportteam nodig heeft om aan de slag te gaan, is een internetverbinding, een headset en een stel oren dat graag luistert. Een telefonisch klantenservicesysteem instellen is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.


We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen u te leren over hoe u gebruik kunt maken van deze functie om zodoende te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen