Een telefoontje,
wel zo gemakkelijk

Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd
Image: Zendesk Talk Product Logo

Telefonische support geïntegreerd

Talk is callcentersoftware in de cloud die is geïntegreerd in het ticketsysteem Zendesk Support, waardoor klantenserviceteams telefonische support kunnen bieden vanuit hetzelfde platform dat ze gebruiken voor het beheren van alle andere kanalen. Een volledige klantgeschiedenis, de automatisch aanmaak van tickets en het opnemen van oproepen zorgen ervoor dat agenten zich kunnen concentreren op de gesprekken in plaats van de workflow.

Text van Zendesk

Sla de koetjes en kalfjes maar over

Voor korte vragen en snelle info kunt u tekstberichten uitwisselen met uw klanten. Met Text kunnen uw agenten tekstberichten ontvangen, waarschuwingen automatiseren en proactief berichten verzenden. Elk gesprek wordt een ticket, met ingebouwde workflows, rapportages en de volledige klantgeschiedenis. En het mooiste is nog dat er helemaal geen code voor nodig is en er geen extra software voor is vereist. Meer informatie.

Houd contact

De juiste hulpmiddelen zijn van cruciaal belang om telefonische support soepel te laten verlopen. Talk biedt flexibele IVR, routering naar groepen en real-time controle van wachtrijen om bottlenecks te voorkomen. En met analyses die inzicht geven in wat er speelt, kunnen supportteams flexibel en doelmatig support blijven leveren terwijl uw bedrijf groeit en verandert.

“Met Zendesk Talk kan ons team uitstekende klantervaringen realiseren terwijl onze onderneming doorgroeit. Onze agenten hebben alles wat ze nodig hebben - klantgeschiedenis, orderdetails en vorige tickets - allemaal op één plaats, om snel persoonlijke support te verlenen.”

– Taylor Stitch

Geen drempels

Talk is een VoIP-systeem en is binnen enkele minuten ingesteld. U hoeft geen technici in te huren, agenten bij te scholen of een nieuwe leverancier in de arm te nemen. Het enige dat een supportteam nodig heeft om aan de slag te gaan, is een internetverbinding, een headset en een stel oren dat graag luistert.

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen