Begin een gesprek

Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen.

Foto: logo van Zendesk Talk

Geïntegreerde spraaksoftware

Praat het uit

In deze tijd wordt er natuurlijk veel gebruikgemaakt van e-mails, sms-berichten en privéberichten, maar soms is het nog altijd het beste om een gewoon gesprek te voeren. Met Zendesk Talk wordt er een spraakkanaal toegevoegd aan de omnichannel oplossing van Zendesk, waardoor agenten het gesprek eenvoudig kunnen voortzetten, ook als het via een ander kanaal begonnen is. Dit kan helpen om een complex probleem sneller op te lossen.

Twee manieren

Het is een fluitje van een cent om Zendesk Talk in gebruik te nemen. Het maakt niet uit of je voor het eerst een spraakkanaal opzet of al een bestaande oplossing hebt.

Bij nul beginnnen

Start een proefperiode voor Zendesk Talk en neem direct telefoontjes aan met een spraakoplossing die meteen klaar is voor gebruik.

Gebruiken wat je al hebt

Kies de callcentersoftware die bij je past en integreer deze met Talk Partner Edition in Zendesk.

Naadloos geïntegreerd

Spreek dezelfde taal

Zendesk Talk is ingebouwd in Support Suite. Hiermee hebben agenten toegang tot de volledige context van de klant en kunnen ze spraak in dezelfde werkruimte afhandelen als tekstgesprekken.

Het tabblad Instellingen in Zendesk Talk

Eenvoudig implementeren en aanpassen

Waarom wachten?

Zendesk Talk is een cloudgebaseerde telefonieoplossing, wat betekent dat je binnen een paar dagen aan de slag kunt. Het hoeft echt geen weken of maanden te duren. Bovendien beschik je met Zendesk Talk over de flexibiliteit om de oplossing aan je bedrijfsbehoeften aan te passen.

"We zorgen er echt voor dat we mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebben en dat onze klanten zo snel mogelijk contact met iemand krijgen die hun vragen beantwoordt."

Katie Rogers

Senior Director of Customer Experience bij Harry's

Verlaging van het afbreekprecentage met ruim 50%

80% van de oproepen binnen 60 seconden beantwoord

Vooraf gebouwde apps en integraties

Maak het tot iets van jezelf

Maak verbinding met de gewenste tools en services, waaronder die van je eigen callcenterprovider, met onze CTI-toolkit met Talk Partner Edition en productiviteits-apps.

Zendesk Talk-afbeelding
Zendesk Talk-metrics in Zendesk Explore

Gegevens benutten

Feiten, geen fictie

Meet en verbeter je telefonische support met realtime analyse en rapporten. Met omnichannel rapporten in Explore zie je hoe belangrijk spraak is voor je klanten in vergelijking tot andere kanalen.

"Met Zendesk Talk hebben we altijd en overal inzicht in onze telefoonsupport data."

Vanessa Holden

Hoofd klantenservice bij Adslot