Praat het uit

Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd

Telefonische supportsoftware

Begin een gesprek

Een telefoongesprek is een doeltreffende manier om een probleem op te lossen, zelfs in het tijdperk van e-mail en sociale media. Wanneer klanten hulp via de telefoon krijgen, kunnen agenten ingewikkelde zaken sneller oplossen en persoonlijke support bieden. Laat die gesprekken gemakkelijk en doeltreffend verlopen via Zendesk Talk.

Telefonische support geïntegreerd

Talk is callcentersoftware in de cloud die is geïntegreerd in het Zendesk Support-ticketsysteem, waardoor klantenserviceteams telefonische support kunnen bieden vanuit hetzelfde platform dat ze gebruiken om alle andere kanalen te beheren. Een volledige klantgeschiedenis, de automatische aanmaak van tickets en het opnemen van oproepen zorgen ervoor dat agenten zich kunnen concentreren op de gesprekken in plaats van de workflow.

Text van Zendesk

Sla de koetjes en kalfjes maar over

Voor korte vragen en snelle info kunt u tekstberichten uitwisselen met uw klanten. Met Text kunnen uw agenten tekstberichten ontvangen, waarschuwingen automatiseren en proactief berichten verzenden. Elk gesprek wordt een ticket, met ingebouwde workflows, rapportages en de volledige klantgeschiedenis. En het mooiste is nog dat er helemaal geen programmeercode voor nodig is en er geen extra software voor is vereist. Meer informatie over sms-klantenservicesoftware.

Houd contact

De juiste hulpmiddelen zijn van cruciaal belang om telefonische support soepel te laten verlopen. Talk biedt flexibele IVR, routering naar groepen en real-time controle van wachtrijen om bottlenecks te voorkomen. En met analyses die inzicht geven in wat er speelt, kunnen supportteams flexibel en doelmatig support blijven leveren terwijl uw bedrijf groeit en verandert. Meer informatie over IVR-software.

Eigen inbreng

Hebt u uw eigen telefonie-oplossing die u wilt integreren in Zendesk? Geen probleem. Dat kan. Meer informatie.

Met Zendesk Talk kan ons team uitstekende klantervaringen realiseren terwijl onze onderneming doorgroeit. Onze agenten hebben alles wat ze nodig hebben - klantgeschiedenis, orderdetails en vorige tickets - allemaal op één plaats, om snel persoonlijke support te verlenen.
Taylor Stitch

Geen drempels

Talk is een VoIP-systeem, dus instellen kost slechts enkele minuten. U hoeft geen technici in te huren, agenten bij te scholen of een nieuwe leverancier in de arm te nemen. Het enige dat een supportteam nodig heeft om aan de slag te gaan, is een internetverbinding, een headset en een stel oren dat graag luistert. Een telefonisch klantenservicesysteem instellen is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen