Doe het goed

Zendesk Support is een bijzonder eenvoudig systeem voor het traceren, prioriteren en oplossen van supporttickets

Foto: logo van Zendesk Explore

Klantenservicesoftware

Snel en vriendelijk tegelijk

Met Zendesk Support heb je alles voor klantensupport op één plek, zodat de communicatie naadloos, persoonlijk en efficiënt verloopt. Dat betekent meer productieve medewerkers en meer tevreden klanten.

Maak van klanten blije klanten

Geef je klanten wat ze willen: snelle en eenvoudige oplossingen voor hun problemen. Zendesk Support helpt je om persoonlijke ondersteuning te geven waar en wanneer dat nodig is, zodat klanten tevreden blijven.

Support je supportteam

Productieve medewerkers zijn tevreden medewerkers. Geef ze alle tools en informatie die ze nodig hebben om je klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Groei zonder de groeipijnen

Met Zendesk Support heb je een ticketsysteem in handen voor een klantenservice en workflow op maat. Onze software is krachtig genoeg om de meest complexe zaken af te handelen, maar toch flexibel genoeg om met je mee te groeien.

Maak je klanteninteracties gemakkelijk te beheren

Zendesk Support is speciaal ontwikkeld voor supportmedewerkers en intuïtief in gebruik. Alles wat ze nodig hebben, is terug te vinden in één dynamische helpdeskinterface. Zo kunnen ze gemakkelijk klanteninteracties beheren en productief te werk gaan.

"We zochten naar een oplossing die alle kanalen integreert en die ons de flexibiliteit geeft om te implementeren op de manier die wij nodig hebben."

Orlando Gadea Ros

Business Innovation Manager bij Stanley Black & Decker

Lees het verhaal

Juiste plaats, juiste tijd

Praat met je klanten via verschillende kanalen. Met functies als webwidgets, standaard ticketreacties en de zoekgeschiedenis van klanten, kun je hen sneller ondersteunen via hun favoriete kanalen, precies wanneer ze dat nodig hebben.

Pas alles naar wens aan

Zendesk Support is gemaakt voor flexibel incidentenbeheer. Je kunt er direct mee aan de slag of het helemaal aanpassen aan jouw voorkeuren. Wijzig een workflow of gebruik apps en integraties. Hoe je het ook gebruikt, Zendesk Support heeft de flexibiliteit om in jouw behoeften te voorzien.

Schermafbeelding van product
Schermafbeelding van product

Ga slimmer om met support

Zendesk Support levert de inzichten om je klantenservice te meten en verbeteren. Ontdek wat je klanten vinden door middel van klantbeoordelingen en weet hoe je het doet dankzij prestatierapporten en dashboards.

Het aanbod van Zendesk

Zendesk Support biedt alles wat je nodig hebt om je klantinteracties op één plek te beheren. Maar er is nog zoveel meer. Bekijk wat je nog meer kunt doen met de andere producten van Zendesk.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.

We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen zodat onze klanten aan de richtlijnen ervan kunnen voldoen. We hebben allerlei informatie voor je beschikbaar om te leren hoe je gebruik kunt maken van deze functie en aan de richtlijnen van de AVG kunt voldoen.