Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen
Afbeelding: logo van het product Zendesk Support

Wees snel en vriendelijk

Zendesk Support biedt alle supportinteracties met klanten op één plaats aan, zodat communicatie probleemloos verloopt, persoonlijk en efficiënt is, en dat betekent agenten die productiever en klanten die tevredener zijn.

Gratis proberen

Maak het beheren van klantinteracties gemakkelijk

Zendesk Support is intuïtief en speciaal gemaakt voor supportagenten. Alles wat zij nodig hebben, vindt u in één dynamische helpdeskinterface, waardoor u gemakkelijk productief bent en klantinteracties beheert.

"Wij wilden een oplossing die alle kanalen samenbracht en ons de vrijheid gaf om deze te implementeren op een manier die ons het beste uitkwam."

– Orlando Gadea Ros, Business Innovation Manager at Stanley Black & Decker
Lees het hele verhaal

De juiste plaats, op het juiste moment

Integreer klantinteracties van al uw kanalen. Met functies zoals webwidgets, kant-en-klare ticketreacties en een zoekfunctie voor de klantgeschiedenis kunt u klanten sneller support verlenen via het voorkeurskanaal van de klant op het moment dat die daar behoefte aan heeft.

Aanpassen en personaliseren

Zendesk Support is ontworpen om flexibel te zijn. Het product is kant-en-klaar en kan meteen in gebruik worden genomen, of het kan worden geconfigureerd op basis van uw voorkeuren. Pas een workflow aan of gebruik apps en integraties. Hoe u Zendesk Support ook gebruikt, ons product is flexibel genoeg om in uw supportbehoefte te voorzien.

Ga slim om met uw support

Zendesk Support geeft u inzicht zodat u uw klantenservice kunt meten en verbeteren. Ontdek met klanttevredenheidsscores wat uw klanten denken, bekijk analyses over hoe goed u het doet en raadpleeg prestatierapporten en dashboards.

Our commitment to privacy

At Zendesk, we are committed to meeting the highest standards of information security, data privacy and transparency.


We have closely analysed the requirements of the GDPR, and worked to develop functionality to allow customers to comply with the GDPR. We have resources to help you learn more about how to use this functionality to comply with the GDPR.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen