Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit te te wijzen en op te lossen
Bekijk de video

Wij geven u support,
u geeft uw klanten support

Zendesk Support brengt al uw gesprekken met klanten op één plaats samen. Alles wat u nodig hebt, bevindt zich op één locatie zodat communicatie tussen u en uw klanten efficiënt, relevant en persoonlijk is.

Zie hoe het werkt

Meteen aan de slag

Stap voor stap

Relaties met klanten kunnen ingewikkeld zijn, maar de hulpmiddelen waarmee relaties worden beheerd hoeven dat beslist niet te zijn. Zendesk Support is intuïtief en gemaakt op basis van ervaringen van supportagenten. En Zendesk Support instellen duurt dagen, geen maanden, en dat betekent dat er minder training nodig is voor agenten en teams over het algemeen tevredener zijn.

Gemaakt om flexibel te zijn

Maak het tot iets van uzelf

Zendesk Support is ontworpen om flexibel te zijn omdat geen enkel bedrijf op een ander bedrijf lijkt. Configureer elke workflow, van eenvoudig tot uiterst complex, breid de helpdesk van uw agenten uit met honderden beschikbare apps of ontwerp geavanceerde aanpassingen met onze API. Alles is mogelijk.

Beslissingen op basis van gegevens

Krijg beter inzicht

Zendesk Support geeft beter inzicht in interacties van klanten, zodat u beter in hun behoeften kunt voorzien. Dat is belangrijk omdat gepersonaliseerde service vraagt om een grotere context van de klant. Met onze klantenanalyse en zelflerende systemen begrijpt u klanttevredenheid beter en kunt u klanttevredenheid beter voorspellen, prestaties meten en inzichten op basis van uw gegevens verwerven waarop u actie kunt ondernemen.

Hulp voor helpers

Onze mensen zijn uw mensen

Achter Zendesk Support gaat een team van experts schuil. Ons Advocate Team biedt wereldwijd support via e-mail, de telefoon en in chatsessies. Ze helpen u met het oplossen van problemen, niet alleen met tickets. Ons Success Team kan ook als verlengstuk van uw team werken. Via gerichte service-inspanningen kunnen wij doelen stellen en strategieën ontwikkelen tijdens elk groeistadium om de ervaring voor uw klanten te verbeteren.

Neem contact op met de verkoopafdeling
Stuur ons een bericht

Ons supportteam wordt ingelicht. Een ogenblik geduld...

  • Aantal werknemers
  • Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.

    Er is iets fout gegaan.

    Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer.

    Stuur ons een bericht Error

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen