Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen
Image: Zendesk Support Product Logo

Wees snel en vriendelijk

Zendesk Support plaatst alle supportinteracties met klanten op één plaats, zodat communicatie probleemloos verloopt, persoonlijk en efficiënt is, en dat betekent productievere agenten en tevreden klanten.

Gratis proberen

Maak het beheren van klantinteracties gemakkelijk

Zendesk Support is intuïtief en speciaal gemaakt voor supportagents. Alles wat zij nodig hebben, vindt u in één dynamische helpdeskinterface, waardoor u gemakkelijk productief bent en klantinteracties beheert.

“De bruikbaarheid en het gebruiksgemak van Zendesk Support zorgen ervoor dat ik onze klanten heel gemakkelijk kan helpen. Wij zijn trots op een van de hoogst mogelijke klanttevredenheidsscores die wij ons maar kunnen voorstellen.”

– Tony Bagalini, Senior Director of Customer Success bij OneLogin Lees het verhaal

De juiste plaats, op het juiste moment

Integreer klantinteracties van overal. Met functies zoals webwidgets, kant-en-klare ticketreacties en een zoekfunctie voor de klantgeschiedenis kunt u klanten sneller support verlenen via het voorkeurskanaal van de klant op het moment dat die daar behoefte aan heeft.

Aanpassen en personaliseren

Zendesk Support is ontworpen om flexibel te zijn. Het product is kant-en-klaar en kan meteen in gebruik worden genomen, of het kan worden geconfigureerd op basis van uw voorkeuren. Pas een workflow aan of gebruik apps en integraties. Hoe u Zendesk Support ook gebruikt, ons product is flexibel genoeg om in uw supportbehoefte te voorzien.

Ga slim om met uw support

Zendesk Support geeft u inzicht zodat u uw klantenservice kunt meten en verbeteren. Ontdek met klanttevredenheidsscores wat uw klanten denken, bekijk analyses over hoe goed u het doet en raadpleeg prestatierapporten en dashboards.

Kom naar onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen