Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen

Wees snel en vriendelijk

Zendesk Support biedt alle supportinteracties met klanten op één plaats aan, zodat communicatie probleemloos verloopt, persoonlijk en efficiënt is, en dat betekent agenten die productiever en klanten die tevredener zijn.

Maak van uw klanten tevreden klanten

Geef klanten wat ze willen; snel en gemakkelijk toegang tot oplossingen voor hun problemen. Zendesk Support helpt u bij het leveren van gepersonaliseerde support waar en wanneer uw klanten dat nodig hebben, zodat ze tevreden blijven.

Ondersteun uw support

Productieve agenten zijn tevreden agenten. Geef ze alle supportmiddelen en informatie die ze nodig hebben om uw klanten te helpen.

Groei zonder groeistuipen

Met Zendesk Support kunt u uw support aanpassen en elke workflow configureren. Onze software is krachtig genoeg om zelfs de meest complexe bedrijfsactiviteiten aan te kunnen, en tegelijk ook flexibel genoeg om met u mee te groeien wanneer uw bedrijf groeit.

Maak het beheren van klantinteracties gemakkelijk

Zendesk Support is intuïtief en speciaal gemaakt voor supportagenten. Alles wat zij nodig hebben, vindt u in één dynamische helpdeskinterface, waardoor u gemakkelijk productief bent en klantinteracties beheert.

Wij wilden een oplossing die alle kanalen samenbracht en ons de vrijheid gaf om deze te implementeren op een manier die ons het beste uitkwam.
Orlando Gadea Ros, Business Innovation Manager bij Stanley Black & Decker LEES HET VERHAAL

De juiste plaats, het juiste moment

Integreer klantinteracties van al uw kanalen. Met functies zoals webwidgets, kant-en-klare ticketreacties en een zoekfunctie voor de klantgeschiedenis kunt u klanten sneller support verlenen via het voorkeurskanaal van de klant op het moment dat die daar behoefte aan heeft.

Aanpassen en personaliseren

Zendesk Support is ontworpen om flexibel te zijn. Het product is kant-en-klaar en kan meteen in gebruik worden genomen, of het kan worden geconfigureerd op basis van uw voorkeuren. Pas een workflow aan of gebruik apps en integraties. Hoe u Zendesk Support ook gebruikt, ons product is flexibel genoeg om in uw supportbehoefte te voorzien.

Ga slim om met uw support

Zendesk Support geeft u inzicht zodat u uw klantenservice kunt meten en verbeteren. Ontdek met klanttevredenheidsscores wat uw klanten denken, bekijk analyses over hoe goed u het doet en raadpleeg prestatierapporten en dashboards.

De Zendesk-familie

Zendesk Support biedt u alles wat u nodig hebt om uw klantinteracties op één plaats te beheren. Maar er is meer. Bekijk ook eens wat u nog meer kunt doen met de andere producten in de Zendesk-productfamilie.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.

We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen u te leren hoe u gebruik kunt maken van deze functie om te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.