Klanten eerst

Zendesk Support is een eenvoudig systeem waar je support-tickets van klanten mee kunt opvolgen, er een prioriteit aan kunt toewijzen en ze kunt oplossen.

Customer support software

Wees snel en vriendelijk

Zendesk Support zorgt ervoor dat alle interacties met klanten op één plaats plaatsvinden, zodat je kunt profiteren van probleemloze communicatie die ook persoonlijk en efficiënt is. Dit betekent dat agenten productiever en klanten tevredener zijn.

Maak van je klanten tevreden klanten

Geef klanten wat ze willen; snel en gemakkelijk toegang tot oplossingen voor hun problemen. Zendesk Support helpt je bij het leveren van gepersonaliseerde support waar en wanneer je klanten dat nodig hebben, zodat ze tevreden blijven.

Ondersteun je support

Productieve agenten zijn tevreden agenten. Geef ze alle supportmiddelen en informatie die ze nodig hebben om je klanten te helpen.

Groei zonder groeistuipen

Met Zendesk Support kun je je support aanpassen en elke workflow configureren. Onze software is krachtig genoeg om zelfs de meest complexe bedrijfsactiviteiten aan te kunnen, en tegelijk ook flexibel genoeg om met je mee te groeien wanneer je bedrijf groeit.

Nu is het moment

Maak vroegtijdig gebruik van onze aanbiedingen en bespaar 25% op Zendesk* tot vrijdag 29 november.

* Voorwaarden zijn van toepassing.

Vlot interacties met klanten beheren

Zendesk Support is gebruiksvriendelijk en speciaal ontworpen voor supportagenten. Je vindt alle functies terug in de dynamische helpdeskinterface, waardoor je tegelijkertijd productief kunt zijn en interacties met klanten kunt beheren.

Wij wilden een oplossing die alle kanalen samenbracht en ons de vrijheid gaf om deze te implementeren op een manier die ons het beste uitkwam.
Orlando Gadea Ros, Business Innovation Manager bij Stanley Black & Decker LEES HET VERHAAL

De juiste plaats, het juiste moment

Centraliseer al je interacties met klanten. Ontdek functies zoals webwidgets, automatische ticketreacties en zelfs de zoekgeschiedenis van klanten, waardoor je via hun favoriete kanaal sneller support kunt bieden.

Aanpassen en personaliseren

Zendesk Support betekent flexibliteit. Je kunt het product onmiddellijk gebruiken of eerst configureren op basis van je voorkeuren. Pas een workflow aan of gebruik apps en integraties. Hoe je Zendesk Support ook gebruikt, ons product is flexibel genoeg om in je supportbehoefte te voorzien.

Ga slim om met je support

Met Zendesk Support kun je je klantenservice meten en verbeteren. Ontdek aan de hand van klantentevredenheidsscores wat je klanten denken en bekijk prestatieanalyses of raadpleeg prestatiedashboards.

De Zendesk-familie

Zendesk Support verzamelt al je interacties met klanten op één plaats. Maar er is meer. Bekijk ook onze andere compatibele producten binnen de Zendesk-productfamilie.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.

We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen je te leren hoe je gebruik kunt maken van deze functie om te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.