Start
Guide
Kenmerken
Kennisbanksoftware

Kennisbanksoftware

Maak, orden en deel inhoud gemakkelijk met agenten, selecte klanten of iedereen, en meet wat de beste prestaties oplevert.

Veelgestelde vragen, snel beantwoord

Zendesk Guide is een kennisbank die gemakkelijk is aan te passen en gebruiksvriendelijk is. Zendesk Guide kan worden gebruikt als een interne kennisbank, een IT-kennisbank, een kennisbank voor alleen uw agenten of als locatie met veelgestelde vragen die de klant kan raadplegen. En omdat de kennisbank altijd beschikbaar is, kunnen klanten en agenten zichzelf helpen en de juiste informatie vinden wanneer ze die nodig hebben.

Relevante info, keurig netjes beschikbaar

Stel een kennisbank samen op het web zonder u al te veel zorgen te maken over de details. Concepten worden tijdens uw werk opgeslagen, en dankzij de opmaakmogelijkheden zijn artikelen gemakkelijk te lezen. Als u een interne kennisbank maakt, kan toegang tot inhoud snel worden beperkt tot bepaalde groepen.

Klantvoorbeeld van kennisbanksoftware

Weet hoe uw kennisbank verandert

Zie hoe de inhoud van uw kennisbank in de loop van de tijd verandert. Bekijk een lijst met gebeurtenissen zodat u altijd op de hoogte bent van de laatste wijzigingen en de integriteit van uw inhoud behoudt.

Spreek de taal van de klant

Zendesk maakt kennisbeheersoftware die gebruiksvriendelijk en voor iedereen toegankelijk is. En de vrijheid om uw artikelen in meer dan 40 verschillende talen te vertalen, zorgt voor een gelokaliseerde ervaring op maat voor iedereen.

Meten en verbeteren

Weet waar klanten naar zoeken en of ze de juiste antwoorden op hun vragen vinden met ingebouwde rapporten. Deze inzichten brengen lacunes aan het licht in de inhoud en helpen bij het identificeren van onderwerpen waarover kennisbankartikelen kunnen worden geschreven.

“Onze investering in een kennisbank betekende dat we het aantal supportaanvragen dat bij ons binnenkwam drastisch zagen afnemen. Partners kregen wat ik de allerbeste service noem, namelijk dat ze nooit meer een ticket hoeven te maken.

Mike Cartwright

Chief of Partner Solutions bij Expedia® Affiliate Network

Meer informatiebronnen

  • BOUW EEN COMMUNITY OP

    Stimuleer het voeren van gesprekken tussen klanten onderling en verstevig hun band met uw merk.

    Meer informatie >
  • KLANTENPORTAL

    Geef klanten een portal waarop zij zich kunnen aanmelden en hun eigen supportaanvragen kunnen beheren.

    Meer informatie >
  • AAN DE SLAG

    Volg deze stappen om aan de slag te gaan met een kennisbank.

    Meer informatie >
  • WAT KLANTEN WILLEN

    91% van de klanten zou een kennisbank gebruiken als die in hun behoeften voorziet.

    Meer informatie >

Klaar om dit eens uit te proberen?
Vraag een evaluatieperiode van 30 dagen aan

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen