Start
Guide
Kenmerken
Kennisbanksoftware

Kennisbanksoftware

Maak, orden en deel inhoud gemakkelijk met agenten, selecte klanten of iedereen, en meet wat de beste prestaties oplevert.

Veelgestelde vragen, snel beantwoord

Zendesk Guide offers knowledge management software that is simple to customize and use - as either an internal knowledge base, an IT knowledge base, a support agent-only knowledge base, or a customer facing FAQ tool. And because it’s always available, customers and support agents can use this self-service portal to find the right information whenever they need.

Relevante info, keurig netjes beschikbaar

Stel een kennisbank samen op het web zonder u al te veel zorgen te maken over de details. Concepten worden tijdens uw werk opgeslagen, en dankzij de opmaakmogelijkheden zijn artikelen gemakkelijk te lezen. Als u een interne kennisbank maakt, kan toegang tot inhoud snel worden beperkt tot bepaalde groepen.

Klantvoorbeeld van kennisbanksoftware

Weet hoe uw kennisbank verandert

Zie hoe de inhoud van uw kennisbank in de loop van de tijd verandert. Bekijk een lijst met gebeurtenissen zodat u altijd op de hoogte bent van de laatste wijzigingen en de integriteit van uw inhoud behoudt.

Spreek de taal van de klant

Zendesk makes knowledge management software that’s simple to use and accessible for everyone. And the freedom to translate your articles into over 40 different languages provides a localized experience that’s right for each customer.

Measure and improve customer support

Know what users are looking for and whether they're finding the right answers with built-in reports. Zendesk’s knowledge base software provides insights to expose gaps in content and helps identify areas where new knowledge base articles should be created.

“Onze investering in een kennisbank betekende dat we het aantal supportaanvragen dat bij ons binnenkwam drastisch zagen afnemen. Partners kregen wat ik de allerbeste service noem, namelijk dat ze nooit meer een ticket hoeven te maken.

Mike Cartwright

Chief of Partner Solutions bij Expedia® Affiliate Network

Meer informatiebronnen

  • BOUW EEN COMMUNITY OP

    Encourage conversations between customers and strengthen their connection with your brand with knowledge base software.

    Meer informatie >
  • KLANTENPORTAL

    Provide a dedicated self-service portal for customers to log in and manage their support requests.

    Meer informatie >
  • AAN DE SLAG

    Volg deze stappen om aan de slag te gaan met een kennisbank.

    Meer informatie >
  • WAT KLANTEN WILLEN

    91% van de klanten zou een kennisbank gebruiken als die in hun behoeften voorziet.

    Meer informatie >

Ready to level up? Start a free trial