Omnichannel oplossingen

Van kanaal wisselen. Zo gebeurd.

Voor omnichannel support biedt Zendesk eenvoudige en toch effectieve oplossingen waarmee klanten gemakkelijk via alle kanalen contact met uw bedrijf kunnen hebben, waar en wanneer zij dat willen. Kanalen zijn gekoppeld, zodat gesprekken naadloos plaatsvinden, agenten productiever zijn en informatie met uw gehele bedrijf kan worden gedeeld, zonder dat u het overzicht verliest.

De Zendesk-benadering van omnichannel support

  • Eindgebruiker

    Via alle kanalen

    Laat klanten u bereiken op een manier die hun het beste uitkomt; via het web, mobiele app, e-mail, telefoon of chat, en zet de dialoog via elk kanaal voort.

  • Agent

    Soepel werken

    Een geïntegreerde interface betekent een betere context, soepele interacties en minder herhaling. En dus zijn agenten en klanten tevredener.

  • Admin

    Neem het heft in handen

    Profiteer van geconsolideerde rapportages via alle dashboards, zodat u al uw kanalen op één plaats kunt beheren en monitoren.

Ontdek hoe u gemakkelijk de juiste kanalen voor uw bedrijf kiest.

Download de gids

Vind het juiste kanaal voor de taak

Zendesk Support-logo SupportGeïntegreerde klantensupport

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen. Support laat alle supportinteracties met klanten via één plaats lopen, zodat communicatie probleemloos verloopt, persoonlijk en efficiënt is. Dit levert productievere agenten en tevreden klanten op.

Zendesk Guide-logo Guide Kennisbank en slimme zelfservice

Het is gemakkelijk om een kennisbank samen te stellen, zodat uw klanten hun eigen supportproblemen kunnen oplossen. De meesten geven hier trouwens de voorkeur aan. En het is nog goed voor uw bedrijf ook. Met Zendesk Guide kunnen bedrijven tickets voorkómen door gebruik te maken van slimme zelfservice, waaronder een zelflerend systeem zoals Answer Bot, om de tevredenheid van klanten en agenten te verhogen en tegelijk de kosten van support te verlagen.

Zendesk Chat-logo Chat Live chat en messaging

Sommige klanten hebben haast en willen snel met iemand contact opnemen. Met Zendesk Chat en Message kunt u klanten proactief benaderen, in real-time en in de juiste context. Zo krijgen klanten de aandacht die ze verdienen.

Zendesk Talk-logo Talk Callcentersoftware

Voor complexe problemen, zoals het plaatsen van een ingewikkelde bestelling of het omboeken van een vlucht, bellen klanten vaak om gepersonaliseerde ondersteuning te krijgen. Met Zendesk Talk kunnen agenten gemakkelijk en efficiënt klanten telefonisch helpen als onderdeel van een naadloze omnichannel supportervaring.

Twee manieren

Kies de producten die het beste bij uw bedrijf passen. Begin met Zendesk Suite of maak uw ervaring op maat met specifieke kanalen. Wij bieden beide mogelijkheden.

meer dan 35% korting

Standaardpakket

Alles wat u nodig hebt om overal te zijn waar uw klanten zijn, allemaal in één pakket.

Zendesk Suite

Op maat

Een persoonlijke aanpak van omnichannel support voor ondernemers.

5x sneller
Groei vijf keer sneller met een betere klantervaring

The CX Transformation Imperative, Forrester, September 2016. Resultaten zijn gebaseerd op samengestelde jaarlijkse groeipercentages tussen 2010 en 2015. Bron van resultaten is US Securities and Exchange Commission Filings.

Ontdek hoe de omnichannel benadering van Zendesk uw klantervaring verbetert

Lees het whitepaper

“Met de Zendesk-oplossing voor omnichannel support hebben wij support kunnen verlenen aan onze klanten op de plek waar zij zich bevinden, waardoor wij een SLA van 96% hebben weten te bereiken. Zendesk is intuïtief voor agenten en is gemakkelijk aan te passen. Dankzij Support kunnen wij klanten fantastische support verlenen, van support via e-mail tot support via Facebook.”

— Steve Ross, Head of U.S. Customer Service bij NYX Gaming

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen