Samen beter

Vier krachtige producten.
Eén handig pakket.

Zendesk Suite

Zendesk Suite zorgt ervoor dat alle klantgesprekken, via elk kanaal, vlot verlopen. Hierdoor ontstaat een betere ervaring voor zowel je bedrijf als je klanten.

Zendesk Support-logo SupportGeïntegreerde klantensupport

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen. Support laat alle supportinteracties met klanten via één plaats lopen, zodat communicatie probleemloos verloopt, persoonlijk en efficiënt is. Dit levert productievere agenten en tevreden klanten op.

Zendesk Guide-logo Guide Kennisbank en slimme zelfservice

Het is gemakkelijk om een kennisbank samen te stellen, zodat je klanten hun eigen supportproblemen kunnen oplossen. De meesten geven hier trouwens de voorkeur aan. En het is nog goed voor je bedrijf ook. Met Zendesk Guide kunnen bedrijven tickets voorkómen door gebruik te maken van slimme zelfservice, waaronder een zelflerend systeem zoals Answer Bot, om de tevredenheid van klanten en agenten te verhogen en tegelijk de kosten van support te verlagen.

Zendesk Chat-logo Chat Live chat en messaging

Sommige klanten hebben haast en willen snel met iemand contact opnemen. Met Zendesk Chat en Message kun je klanten proactief benaderen, in real-time en in de juiste context. Zo krijgen klanten de aandacht die ze verdienen.

Zendesk Talk-logo Talk Callcentersoftware

Voor complexe problemen, zoals het plaatsen van een ingewikkelde bestelling of het omboeken van een vlucht, bellen klanten vaak om gepersonaliseerde ondersteuning te krijgen. Met Zendesk Talk en Talk Partner Edition kunnen agenten gemakkelijk en efficiënt klanten telefonisch helpen en een naadloze omnichannel supportervaring bieden.

Trends in klantenervaring 2019 volgens Zendesk De gegevens van 45.000 bedrijven in 140 landen vormen een belangrijke benchmarktool. Ontvang je persoonlijke prestatierapport over klantondersteuning en zie hoe je team het doet in vergelijking met branchegenoten.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.


We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen u te leren over hoe u gebruik kunt maken van deze functie om zodoende te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.

Meer manieren om te besparen met Zendesk Suite

Vertel ons over uzelf en ontdek hoe u met omnichannel uw klantenservice in slechts enkele seconden kunt veranderen, of u uw klanten nu tijd teruggeeft, uw agenten tijd bespaart of uw ROI verhoogt.

Vertel ons een en ander over uw situatie op dit moment

Geef een heel getal op
Geef een heel getal op
Selecteer een optie

*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden een algemeen gemiddelde

Zo zou uw omnichannel support er morgen kunnen uitzien

Gebaseerd op echte benchmarkgegevens van echte Zendesk-omnichannelklanten, is onze prognose voor u en uw team als volgt.

0 uur
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
0
Helpcenter totaal aantal
keer bekeken*
0 min
Gemiddelde
verwerkingstijd*
0 uur
Totale tijd bij agenten
bespaard
0%
Prognose van ROI

U hebt enkele ambitieuze oplossingsdoelen voor uw team! Ter info: de gegevens die u hebt ingevoerd, lijken buiten het bereik te liggen van onze traditionele Zendesk Suite-gebruikers.

De bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op de mediaan van de tijd tot de eerste reactie volgens metingen van Zendesk Benchmark, de mediaan van de gemiddelde verwerkingstijd door agenten en de mediaan van de tijd tot de eerste oplossing van Zendesk-omnichannelklanten. Bespaarde uren bij agenten en de prognose van de ROI zijn berekeningen die zijn gebaseerd op een upgrade van Zendesk Support naar Zendesk Suite. Hierin zijn tickets die zijn voorkómen als gevolg van selfservice niet inbegrepen! Uw omnichannel prestaties kunnen uiteraard verschillen.

Kies voor een gratis proefperiode van Zendesk Suite en ontdek het zelf.
meer dan 35% korting

Voor de prijs hoef je het niet te laten

Om aan de slag te gaan hoef je niet je portemonnee leeg te schudden. Koop Support, Guide, Chat en Talk voor één lage prijs.

Zendesk Suite
Zie prijzen

“Wij hebben alle informatie op één plaats en hebben nu producten die gemakkelijk zijn te gebruiken. Dat is echt een groot voordeel voor ons.”

Zach Kulas, Director of Global Support, 99DESIGNS
Ga in minder dan geen tijd aan de slag

Met Zendesk Suite zijn al je kanalen in minder dan een dag tijd ingesteld, dus je kunt je klanten meteen al geweldige support verlenen.

Relaties. Alles draait om relaties.