Start
Enterprise
bedrijven die sterk groeien

Creëer de beste klantervaringen met Zendesk

Lever gepersonaliseerde, omnichannel support bij elke schaalgrootte

Wees aanwezig op alle kanalen waar uw klanten u verwachten en geef uw agenten een uniform beeld en de juiste context van uw klanten.

Creëer de beste klantervaringen met Zendesk

Beheer uw geavanceerde supportworkflows om productiviteit te maximaliseren

Naadloze workflows zorgen ervoor dat u uw dagelijkse activiteiten efficiënt kunt beheren, en uw communicatie en samenwerking kunt stroomlijnen met interne en externe teams.

Zendesk is een Gartner Magic Quadrant Leader 2018

In dit rapport bevindt zich waardevolle informatie voor ondernemers die op zoek zijn naar een technologische oplossing voor de interactie en het contact met hun klanten.

Transforming your CX through customer service

In deze webinar over Gartner wordt ingegaan op recente trends op het gebied van klantervaring en waarom klantenservice een belangrijk aspect is van de klantervaring van elk bedrijf.

Ik wist dat Zendesk Support goed zou werken als we eenmaal de schaalgrootte zouden bereiken die ons voor ogen stond, en ik wist ook dat we met de Zendesk API konden maken wat we nodig hadden om in onze specifieke behoeften te voorzien.

Ali Rayl

Vice-President Customer Experience, Slack

Meer informatiebronnen

Keep Exploring

  • Het Forrester TEI Report onderzocht de ROI van Zendesk

    Forrester legt uit wat de voordelen en kosten zijn van de klantenserviceproducten van Zendesk.

    Rapport lezen
  • Verhalen van klanten: Airbnb

    Hoe Airbnb zijn klantenservice-organisatie met Zendesk heeft opgeschaald

    LEES HET VERHAAL
  • Verhalen van klanten: Slack

    Hoe Slack dankzij de flexibiliteit van Zendesk zijn supportoplossingen heeft aangepast

    LEES HET VERHAAL